abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58306476
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef DANILXL het volgende:
ik bedacht me net opeens dat bayern voor komend jaar ook nog een keeper nodig heeft
na neuer is gomes ook wel een kanshebber ben ik bang
Bayern München? Die zoeken alleen een reservekeeper, Rensing wordt de opvolger van Kahn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58389920
Volgens het Brabants Dagblad zou Gomes al een nieuwe club hebben.
pi_58390173
Tuurlijk jongen
pi_58390197
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk jongen
Ik verzin het niet zelf hoor.
Ik heb het van psv.headliner.nl en daar vermelden meerdere sites het.
pi_58390648
Ik bedoel ook niet dat jij het zegt. Ik bedoel dat het bullshit is
pi_58390674
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik bedoel ook niet dat jij het zegt. Ik bedoel dat het bullshit is
Dan heb ik het "jongen" verkeerd geïnterpreteerd.
pi_58432535
quote:
Gomes trekt consequenties uit steun voor Reker
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Omdat de raad van commissarissen van PSV volledig achter de bekritiseerde algemeen directeur Jan Reker is gaan staan, trekt Gomes zijn consequenties. Voor de doelman was het "Reker eruit of ik eruit" en hij ziet geen toekomst meer bij PSV nu Reker in het zadel wordt gehouden. Het management van Gomes oriënteert zich momenteel op een nieuwe werkgever. Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, is daarvan persoonlijk op de hoogte gesteld.

Nadat Schuitema woensdag in De Telegraaf al pal achter Reker ging staan, hebben de commissarissen van PSV met een verklaring op de website van de club nogmaals hun vertrouwen uitgesproken in de algemeen directeur. "De raad van commissarissen staat volledig achter de belangrijke beslissingen die de directie heeft genomen", luidt het in de verklaring.

Helemaal doof voor de vele kritische noten aan het adres van Reker zijn de commissarissen echter niet. "Het is zeer wel mogelijk dat de directie in haar eerste jaar fouten heeft gemaakt." Ook wordt aangegeven dat er lessen moeten worden getrokken uit de ontstane situatie. "Wel zal in het vervolg extra aandacht worden besteed aan communicatieve aspecten en zullen meer duidelijke werkafspraken worden gemaakt om te voorkomen dat onnodige misverstanden ontstaan."
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:31:06 #158
148059 Pritt
Atheïst
pi_58432605
Nu moet hij nog een club vinden, tot nu toe weing intresse in hem.
Spurs hebben Kameni al dus die zullen geen meer nodig hebben helaas.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58432671
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:31 schreef Pritt het volgende:
Nu moet hij nog een club vinden, tot nu toe weing intresse in hem.
Spurs hebben Kameni al dus die zullen geen meer nodig hebben helaas.
AC Milan en Arsenal lijken me wel geschikte clubs.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:40:06 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58432771
Heracles zoekt nog een tweede keeper
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:46:11 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58440333
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

AC Milan en Arsenal lijken me wel geschikte clubs.
... die na de huidige onrust natuurlijk niet meer hoger dan 10 miljoen zullen bieden, want PSV en Gomes zullen sowieso uit elkaar gaan
pi_58440355
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles zoekt nog een tweede keeper
pi_58440366
Ik ben benieuwd. Jammer dat deze geweldige keeper uit Nederland vertrekt, maar voor Ajax is het natuurlijk ideaal .
pi_58442208
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd. Jammer dat deze geweldige keeper uit Nederland vertrekt, maar voor Ajax is het natuurlijk ideaal .
Omdat... doelpunten maken kan Gomes niet?
pi_59645646
quote:
Spurs meldt zich bij PSV voor Gomes
24 juni 2008

Het vertrek van Heurelho Gomes bij PSV lijkt onafwendbaar. Tottenham Hotspur heeft inmiddels bij de Eindhovenaren aangeklopt voor de Braziliaanse doelman. Dat bevestigde algemeen directeur Jan Reker aan het Brabants Dagblad.

Gomes maakte aan het einde van het voorbije seizoen kenbaar naar het buitenland te willen vertrekken. Een vertrouwensbreuk met Reker is volgens de sluitpost de oorzaak van zijn besluit. Spurs zal echter diep in de buidel moeten tasten voor Gomes, die bij PSV nog tot medio 2013 onder contract staat.

Als eventuele opvolger van Gomes heeft PSV de Zweed Andreas Isaksson op het oog. De goalie moet bij Manchester City genoegen nemen met een reserverol. Hij is wel de eerste keus in de nationale ploeg van Zweden. Op het EK in Zwitserland en Oostenrijk werden de Scandinaviërs uitgeschakeld in de groepsfase.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:47:44 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646080
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Laat hem alsjeblieft vertrekken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59647765
Mooi, dan maken wij ook weer wat kans
pi_59657335
hoe zit dat dan met al die regels en uitzonderingen van brazilianen in the uk ?
pi_59657430
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef WooZ het volgende:
hoe zit dat dan met al die regels en uitzonderingen van brazilianen in the uk ?
Wat maakt het uit, Gomes heeft sinds kort de Nederlandse nationaliteit..

Dacht ik.
pi_59657504
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, Gomes heeft sinds kort de Nederlandse nationaliteit..

Dacht ik.
Volgens mij nog niet..... Hij is nog geen 5 jaar in Nederland
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:05:10 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59660488
quote:
Keihard spel rond Gomes

Door MARCEL VAN DER KRAAN

EINDHOVEN/LONDEN - Heurelho Gomes zit met zijn hoofd al in het buitenland, maar voordat de keeper van PSV zijn transfer naar Tottenham Hotspur wereldkundig kan maken zal hij een zwaar gevecht moeten voeren met een drietal zaakwaarnemers.

Zowel PSV als de Braziliaanse keeper zit gevangen in een web van makelaars. De door PSV buiten de deur gezette Vlado Lemic en de Braziliaan Renato Gaucho, die samenwerkt met nóg een Braziliaan, hebben forse claims liggen bij de directie van de Eindhovense club.

Op het moment dat Gomes in contact komt met een buitenlandse club, hebben zij recht op grote percentages van de transfersom. Hoe hoger het bedrag dat Gomes opbrengt, hoe meer PSV moet afstaan. Om die reden zijn de Eindhovenaren nog lang niet verlost van Lemic. De claims van de verschillende zaakwaarnemers zijn zo fors, dat daardoor een aantal geïnteresseerde clubs uit het buitenland geen zaken wil doen met Gomes.

Tottenham Hotspur is niet van plan mee te doen aan het machtsspel van alle partijen. De Londense Premier League-club heeft een bod van minder dan zeven miljoen euro neergelegd bij PSV en wil voor een miljoen verdediger Young-Pyo Lee laten meeverhuizen.

PSV wil ruim tien miljoen ontvangen en de Zuid-Koreaan Lee ook in de deal meenemen. Zonder alle ingewikkelde constructies die PSV en de keeper met de zaakwaarnemers hebben, zou een deal snel kunnen worden gesloten. Maar nu er zulke zware claims liggen, houdt PSV netto te weinig over aan de transfer.

PSV en Tottenham hebben vorige week rond de tafel gezeten zonder dat er een compromis kon worden gevonden. In de afgelopen dagen is aan de speler en zijn buitenlandse 'agenten' duidelijk gemaakt dat ze hun eisen moeten halveren om de doelman te redden uit zijn lastige situatie.

Gomes heeft als doelman bij PSV topseizoenen achter de rug en was veruit de beste speler in het afgelopen kampioensjaar. Trainer Huub Stevens wilde hem het liefst aan boord houden, maar de gespannen situatie tussen Gomes en directeur Jan Reker leidde tot een keihard standpunt van de doelman. Hij wil geen wedstrijd meer spelen, zolang Reker aan het roer staat bij PSV.

Gomes heeft aan zijn Braziliaanse makelaar Renato wel toegegeven dat hij zijn uitspraken over PSV mede op advies van Lemic heeft gedaan. Op die affaire is hij niet trots, maar het was nodig om zijn vertrek te forceren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59660675
reker kan er nog steeds uit
pi_59661798
quote:
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Gomes aan zijn Braziliaanse makelaar Renato toegegeven dat hij zijn uitspraken over PSV mede op advies van Lemic heeft gedaan. Op die affaire is hij niet trots, maar het was nodig om zijn vertrek te forceren.
goed bezig!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:51:44 #174
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_59661950
Waarom was het nodig om zijn vertrek te forceren? Wat een onzin. Hij heeft toch een ontsnappingsclausule?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_59663080
Dat hebben die zaakwaarnemers 'm natuurlijk wijsgemaakt (om de prijs te drukken of iets dergelijks) .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:33:09 #176
90464 R4V3
Forza PSV
pi_59664821
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:27 schreef cultheld het volgende:
Dat hebben die zaakwaarnemers 'm natuurlijk wijsgemaakt (om de prijs te drukken of iets dergelijks) .
Dat zou niet echt logisch zijn gezien het feit dat de zaakwaarnemers gebaat zijn bij een hogere transfersom.
pi_59665175
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Dat zou niet echt logisch zijn gezien het feit dat de zaakwaarnemers gebaat zijn bij een hogere transfersom.
nah als een club 12 mil beschikbaar heeft en de transfersom wordt uiteindelijk 8 mil, dan mogen de zaakwaarnemers nog lekker 4 mil onderling verdelen
pi_59665308
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Als ze het zo klaarspelen dat de club stukken minder verdient, dan kunnen zij een hogere fee eisen in de vorm van bijvoorbeeld tekengeld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:05:55 #179
188665 Wurdsje
High Times
pi_59680689
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

goed bezig!
mja och och wat houdt hij toch van het PSV publiek.. laat em nu ook maar lekker oprotten..
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:40:37 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59681437
Hahaha al die mensen Gomes verafgoden en dan zo genaaid worden.
"Jaaaa, die dient z'n contract uit tot 2012". "Loyaal aan de club die hem groot heeft gemaakt". "Reker is de schuldige (dat dacht ik ook)".

Al met al is ook Gomes gewoon een Braziliaan die precies in het straatje met al die andere hufters past.
Gomes .
-
pi_59682091
Wat dat aangaat heb ik veel meer respect voor iemand als Farfán: die was van meet af aan gewoon eerlijk, zei dat PSV voor hem een eerste stap in Europa was, maar deed wel, zonder enige kritiek op PSV te uiten, tot en met z'n laatste wedstrijd z'n uiterste best voor z'n werkgever.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:54:16 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59682955
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat dat aangaat heb ik veel meer respect voor iemand als Farfán: die was van meet af aan gewoon eerlijk, zei dat PSV voor hem een eerste stap in Europa was, maar deed wel, zonder enige kritiek op PSV te uiten, tot en met z'n laatste wedstrijd z'n uiterste best voor z'n werkgever.
Precies. Dat huichelachtige geslijm richting supporters om je zelf populair te maken. Misselijkmakend.
En dat ondanks alle supportersacties, ondanks alle lofuitingen, ondanks alles eigenlijk.
Wat een naar ventje. En of z'n zaakwaarnemers hier nou schuldig voor zijn of niet, HIJ deed die uitspraken. Uiteindelijk moet je die instructies echt zelf uitvoeren. .
-
pi_59711712
quote:
Gomes voor vier jaar naar White Hart Lane

26/06/2008 18:30

EXCLUSIEF - PSV en Heurelho Gomes zijn definitief uit elkaar. De komende vier jaar staat de Braziliaanse keeper onder de lat op White Hart Lane

Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd. In de verbintenis van de Braziliaan was een gelimiteerde afkoopsom van veertien miljoen euro opgenomen.

Gomes maakte na het kampioenschap in Voetbal International bekend dat hij wil vertrekken zolang algemeen directeur Jan Reker aan het bewind is. Sindsdien hebben de directie en het management van Gomes weliswaar gesprekken met elkaar gevoerd, maar de keeper geeft nog altijd prioriteit aan een overstap naar een andere club.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Andreas Isaksson de opvolger van Gomes in Eindhoven. De Zweedse international staat op het tweede plan bij Manchester City, maar was op het EK wél de eerste keus voor bondscoach Lars Lagerbäck.
pi_59711748

Auf wiedersehen!
pi_59711752

die zien we nooit meer.. te-rug!
pi_59711768
Negen miljoen is niet heel veel. Ik ben er wel blij mee, de beste man van PSV weg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:55:17 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59711787
Ah, eindelijk mag ik een hekel aan hem krijgen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:57:45 #188
188665 Wurdsje
High Times
pi_59711848
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:54 schreef RayMania het volgende:
Negen miljoen is niet heel veel. Ik ben er wel blij mee, de beste man van PSV weg.
ik ben er uiteindelijk ook blij mee.. bron van alle onrust is nu weg..
pi_59711868
Goed nieuws!

Kwaliteiten of niet, maar het zegt wel genoeg dat hij maar naar Tottenham gaat voor maar 9 miljoen... Dat hadden weinige gedacht een jaar geleden.
pi_59712017
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes blijft gewoon, loopt met sissertje af.
pi_59713204
O GOLEIRO GRANDE!! Kan ik eindelijk fan van hem worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59713226
Jammer. Was toch een aanwinst voor de eredivisie.
Absolute geweldenaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59714898
Gomes is de lachende winnaar.
pi_59714988
Dit zal toch wel even steken onder de PSV-ers. Jammer om te zien dat hij de Eredivisie verlaat, want het was een pracht keeper. De meeste andere clubs zullen staan juichen, gezien de kans dat er wat ballen in het net van PSV verdwijnen nu iets groter is geworden.
pi_59868542
quote:
Gomes kan officieel afscheid vergeten
Door Sander Berends
Donderdag, 03 juli 2008, 08:33

PSV zal geen officieel afscheid organiseren voor Heurelho Gomes. Woensdagavond kwam het punt naar voren in een supportersavond van de Eindhovense club, waarbij algemeen directeur Jan Reker te gast was. Onder de aanwezige fans was weinig behoefte om de Braziliaanse doelman, die naar Tottenham Hotspur is vertrokken, nog een keer naar het Philips Stadion te halen. Ook PSV zag zo'n afscheid niet zitten.

Reker verdedigde bovendien de transfer van Gomes. ``Zijn vertrek heeft PSV het vastgelegde bedrag opgeleverd”, verzekerde hij de leden van de supportersvereniging. Over bedragen deed de algemeen directeur zoals gewoonlijk geen uitspraken. Volgens hem heeft Tottenham Hotspur de afkoopsom betaald plus de vergoedingen die de zaakwaarnemers vroegen. Een arbitragezaak had om die reden geen enkele zin, antwoordde hij.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:00:32 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59868595
Zoveel voor de club betekend, en dan geen afscheid.... .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59868672
Tja Reker zal dat er wel op een listigge manier doorheen gedrukt hebben op die avond om nog even zijn gram te halen. Ik vind het op zich wel jammer maar aan de andere kant is het wel begrijpelijk.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:03:46 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59868680
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:00 schreef venomsnake het volgende:
Ach, hij heeft het er zelf naar gemaakt. Een vertrek forceren is in mijn ogen not done, prima dus deze beslissing.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:04:27 #199
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59868704
Dat ga je niet menen? Maar aan de andere kant pas het wel bij PSV en haar supporters.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59868829
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:00 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad zeg

Ook al gaat ie dan op een wat vreemde manier weg, die keeper heeft je gewoon zoveel punten bezorgd dat een afscheid wel op z'n plaats zou zijn.

Blijft het trouwens belachelijk vinden dat ie naar Tottenham Hotspur gaat.
Kun je uit zoveel clubs kiezen, en dan kies je voor zo'n net-niet club
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')