Neuh, maar hij dacht wel dat er een Ajax fan in zou trappen, en dat blijkt wel te kloppenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef _Mike_ het volgende:
En jij gelooft zelf dat Stekelenburg voor dat bedrag naar PSV gaat?
quote:Vergoossen: Gomes wil breuk forceren
EINDHOVEN - PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft.
Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat.
Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
Waarom staat er in dat artikel nergens een citaat van wat Sef dan precies gezegd zou hebben?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:31 schreef djnospinzone het volgende:
via hektiano @ psv.netwerk:
[ afbeelding ]
rest volgt
http://www.omroepbrabant.nl/?news/98125612/Vergoossen:+Gomes+wil+breuk+forceren.aspxquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Waarom staat er in dat artikel nergens een citaat van wat Sef dan precies gezegd zou hebben?
Vind het wel erg kut dat dit allemaal niet intern kan blijven, zowel van Gomes' als Sefs kant...
bedankt voor het plaatsenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef djnospinzone het volgende:
Foeeh genadeloos interview. Ik kan het wel waarderen.
Gomes weg. Ze gaan natuurlijk nooit Reker wegsturen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:07 schreef _Mike_ het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik heb geen vertrouwen in de club zolang deze wordt geleid door Reker
Ik wil dolgraag bij PSV blijven, maar niet samen met Jan Reker
Dat zijn stevige uitspraken, ik vraag mij af hoe dit gaat aflopen
Tadaaaa....quote:Op maandag 21 april 2008 23:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hij was een half jaar geleden al zeer ontevreden over de gang van zaken bij PSV, dus waarschijnlijk heeft zijn huidige boosheid iets te maken met toezeggingen/beloftes etc die hem destijds zijn gemaakt door Jan Reker (hij was o.a. ontevreden dat een talent als Aissati vrijwel geen speeltijd kreeg), of met dat hele Joop Hiele gezeik...
Wel goed van hem dat ie er pas mee naar buiten komt nadat hij zijn taak heeft volbracht
Wanneer meer mensen Gomes steunen in deze zaak dan dat ze Reker nog steunen, dan kan Reker moelijk zeggen 'Ik blijf lekker zitten'.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gomes weg. Ze gaan natuurlijk nooit Reker wegsturen.
Vind ik wel, een geweldige persoonlijkheid die zijn hart laat spreken. Als Ajacied durf ik te zeggen dat ik jaloers op PSV ben, ook al deed Maarten Stekelenburg het helemaal niet verkeerd afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gomes wat een persoonlijkheid is het toch ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |