abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 11:52:01 #251
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64002881
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef VoreG het volgende:

Gomes is gewoon een softie.

Het gaat ergens even niet en hij wil huilend terug naar z'n oude ploeg. Lafaard.
Hij huilt al als ie nog nie eens weg is

Overigens valt niet te ontkennen dat het een van de beste keepers is geweest die PSV gehad heeft de laatste jaren. Al moet ik zeggen dat die Isakson wel beter begint te keepen nu.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 december 2008 @ 13:52:12 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64005190
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
Frappant dat hij terug wil naar PSV, terwijl de reden van zijn vertrek er nog steeds zit.
hij heeft het allang uitgepraat met Reker en ze hebben elkaar de hand geschut, de kou is uit de lucht. Bovendien schijnt Gomes met Lemic gebroken te hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64006339
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64007080
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
[ afbeelding ]

Bij elke andere keeper had die gezeten.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64007476
Ze kennen we hem.
That's all folks!
  maandag 15 december 2008 @ 23:00:19 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64044713
Net nogmaals de samenvatting gezien en hij keepte weer ouderwets sterk. Het gaat helemaal goedkomen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 december 2008 @ 00:26:22 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64046887
in Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:26:35 #258
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_64046892
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:53 schreef toma het volgende:

die zien we nooit meer.. te-rug!
Lol, zeg dat nooit.
pi_64054766
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Bij elke andere keeper had die gezeten.
Blijkbaar heb je de wedstrijd niet gezien, want vdSar had een nog mooiere redding!
pi_66277310
Gisteravond schijnbaar weer enorm geblunderd.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:33:55 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66277369
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is goed voor PSV.
Komt ie sneller terug naar Eindhoven.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66277701
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2114247/

Ook niet sterk verdedigd overigens. Maar op deze manier gaat hij het moeilijk krijgen met Cudicini.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:18:06 #263
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67274690
hij gaat steeds beter spelen schijnt het

tegen chelsea was hij van wereldklasse
quote:
Result of the season!
Luka Modric struck the only goal of the game as victory over London rivals Chelsea at The Lane takes us into the top half of the Barclays Premier League for the first time this season.

On a blazing hot and memorable day at the Spurs, we performed outstandingly against Guus Hiddink's side to stretch our run to six games unbeaten in the league.

Not only that, but the result puts a serious dent in the title hopes of the Blues, who have now failed to beat us in the last four attempts.

Harry Redknapp stuck with the team that featured for the majority of our impressive win at Aston Villa last weekend, with Vedran Corluka starting at right-back this time in place of Didier Zokora.

With the sun shining, there was a great atmosphere at The Lane for this derby clash and a tempo to match from the off.

The in-form Michael Essien did force Heurelho Gomes into an eighth minute save, but it's fair to say we had the better of the first half overall.

A minute later, Corluka's cross was cleared only as far as Jenas, who hit a ferocious shot from the edge of the box just inches over the bar.

On 18 minutes, Darren Bent climbed high to flick on Gomes' goal-kick, and as the bounce deceived Chelsea defender Alex, Robbie Keane ran in behind to hit a stinging volley first time, which Petr Cech did well to stand up to.

Keane tested the Czech goalkeeper again on 25 minutes with another first time shot from the edge of the box after good work from Corluka on the right.

Gomes was called into action only once more in the opening 45, turning Nicolas Anelka's 33rd minute shot around the post.

We finished the half the stronger side, and Keane once again got a sighting at goal seven minutes from the break after a 40-yard run into the box. He just failed to curl his attempt past Cech.

But you sensed there would be more chances to come into the second half, and we didn't have to wait long before our pressure paid dividends.

Aaron Lennon, fresh from putting pen to paper on a new contract the day before, attacked Ashley Cole before sending a pin-point ball into the box for Modric to sweep home first-time into the bottom right-hand corner.

It was the Croatian's fourth goal of this his first season in English football, and no more than the little man deserves for his outstanding performances in recent weeks.

A bumper home crowd at The Lane was now in full voice, and they were so nearly treated to a carbon copy of the goal on 59 minutes.

Keane picked out Lennon with a pinpoint crossfield ball, and the flying winger once again attacked his man before putting the ball into box. This time Modric tried to catch it on the volley - it would have been spectacular, but he didn't properly connect, and the ball fell safely into the hands of Cech.

Once Chelsea settled, a touch of panic, it is fair to say, maybe crept into our game, and we came under a spell of pressure.

Portuguese international Ricardo Quaresma was introduced by the visitors to add some width, and it took some good defending from Corluka to deny Frank Lampard at the back post following his 64th minute cross.

Didier Drogba then forced Gomes into a near post save, and we found ourselves constantly having to defend set-pieces.

Although Keane sent a fantastic 25-yard effort just wide on 71 minutes, it was left to our Brazilian goalkeeper to claim the plaudits for keeping our lead intact 11 minutes from time.

Lampard found John Terry with a free-kick, and his powerful downward header looked destined for the bottom corner before Gomes dived full stretch to turn wide with a splendid reaction save.

It follows on from what the big man described as his best performances in a Spurs shirt last week, and he now looks full of confidence after a difficult first season at times.

From that save, we could, and perhaps should, have doubled our lead when Modric broke away and played in Lennon down the right. He got all the way to by-line and options in the box, but perhaps got caught in two minds and tried a shot that he got all wrong.

A minute later, Drogba nearly punished us with a looping header after Terry's ball to the back post, but it sailed wide and it looked as if we had weathered the storm...

Of course, it's never that easy, and there was some late, late drama when Alex climbed to head a corner onto the bar.

But we claimed what has to be the result of the season, and the joy around The Lane at the final whistle was tangible.

Spurs (4-4-2): Gomes; Corluka, Woodgate, King, Assou-Ekotto; Lennon (Zokora, 90), Palacios, Jenas, Modric (O'Hara, 87); Keane, Bent
Subs not used: Cudicini, Dawson, Huddlestone, Bentley, Pavlyuchenko

Chelsea (4-4-2): Cech; Bosingwa, Alex, Terry, A Cole; Belletti (Quaresma, 61), Essien (Malouda, 77), Ballack, Lampard; Anelka, Drogba
Subs not used: Hilario, Ivanovic, Mancienne, Kalou, Di Santo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:19:40 #264
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67274724
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:18 schreef Fortitudo het volgende:
hij gaat steeds beter spelen schijnt het

tegen man utd was hij van wereldklasse
[..]

Hij had inderdaag twee fantastische reddingen tegen Chelsea.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_68647036
quote:
Tottenham wees bod op herboren Gomes af

Tottenham Hotspur had in januari de kans zich al na een paar maanden te ontdoen van keeper Heurelho Gomes. Manager Harry Redknapp bleef echter vertrouwen op de kwaliteiten van de oud-PSV'er.

Een onbekende club bood in de winter hetzelfde bedrag dat Tottenham in de zomer aan PSV overmaakte. Redknapp ging niet akkoord. "Gomes is mijn nummer één. De komst van Carlo Cudicini heeft hem goed gedaan. Hij weet dat hij zich geen fouten kan veroorloven", aldus de oefenmeester.

Gomes kreeg in zijn eerste maanden bij Tottenham de hoon van de Spurs-fans over zich heen vanwege aanhoudende missers. Na de komst van keeperstrainer Tony Parks ging het de Braziliaan beter af. "Tony klikt geweldig met hem. Ze werken prima samen en daarvan zie je op het veld het resultaat", vervolgt Redknapp.

De opleving van Gomes lijkt te betekenen dat Cudicini deze zomer alweer bij Tottenham vertrekt. "Hij is hier niet gelukkig", zegt Redknapp. De Italiaan kwam in januari over van Chelsea, met de hoop om eerste doelman te worden. Gomes stond zijn plek echter niet af.
pi_68653565
quote:
Gomes kan clubrecord vestigen
Door Carlo Willemsen
Maandag, 04 mei 2009, 12:42

Heurelho Gomes is bezig aan een opmerkelijk eerste seizoen in dienst van Tottenham Hotspur. De Braziliaanse doelman kende een moeizame start in Engeland en kreeg na een aantal blunders veel kritiek te verwerken. Inmiddels heeft de voormalig PSV-goalie zijn draai volledig gevonden en is hij zelfs in de race om een clubrecord bij de Spurs te vestigen.

Op het eigen White Hart Lane hoefde Gomes dit seizoen nog maar negen treffers te incasseren. Het record van minste tegendoelpunten in een voetbaljaargang staat momenteel op elf. Met nog één competitiewedstrijd tegen Manchester City te gaan, moet een record haalbaar zijn voor Gomes.

"Geweldig", zo laat de Braziliaan tegen The Daily Mail weten. "Maar ik heb veel te danken aan keeperstrainer Tony Parks. Hij is een fantastische man en heeft me ontzettend goed geholpen toen ik het moeilijk had."
  maandag 4 mei 2009 @ 14:00:58 #267
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68654396
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hij heeft niet alles gespeeld, dus ik weet niet in hoeverre dat ook mee weegt.

Daarnaast loopt Man City ook wel aardig te voetballen, aanvallend gezien, de laatste weken, dus zal nog moeilijk zat worden. Tegen Man Utd was de verdediging van Tottenham ook weer compleet afwezig en lachwekkend, dus het is voor Gomes te hopen dat er voor volgend jaar flink geinvesteerd wordt in een paar knappe verdedigers. Wellicht Marcellis en Vd Wiel, of een paar van Twente die kant ophalen!?
  maandag 4 mei 2009 @ 14:27:49 #268
52871 Blight
Supersized.
pi_68655101
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij heeft niet alles gespeeld, dus ik weet niet in hoeverre dat ook mee weegt.

Daarnaast loopt Man City ook wel aardig te voetballen, aanvallend gezien, de laatste weken, dus zal nog moeilijk zat worden. Tegen Man Utd was de verdediging van Tottenham ook weer compleet afwezig en lachwekkend, dus het is voor Gomes te hopen dat er voor volgend jaar flink geinvesteerd wordt in een paar knappe verdedigers. Wellicht Marcellis en Vd Wiel, of een paar van Twente die kant ophalen!?
Man City en uitwedstrijden is dit seizoen echter een waardeloze combinatie. Het is een wedstrijd die alle kanten op kan, maar Gomes kan dit zeker flikken.
Hoewel ik gezien de tegenstander van de Spurs hoop van niet, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_69112261
quote:
Gomes: "Niet het moment voor een terugkeer"

Heurelho Gomes hoopt ooit terug te keren bij PSV. Dit is zijn grote droom, maar ondanks dat er dit seizoen vaak gespeculeerd werd over een rentree is dit niet het moment voor een terugkeer, zegt de doelman tegen PSV TV.

Vooral in het begin was er veel kritiek op het optreden van de onzeker ogende Braziliaan. "Na de wedstrijd tegen Fulham kreeg ik veel kritiek. Vooral in de kranten, dat waren moeilijke momenten voor mij", blikt Gomes terug. "Dit is een grote competitie, de grootste van de wereld. Er is veel fysiek contact en het is een moeilijke competitie om in te voetballen. Maar het gaat nu goed."

Waar hij zich bij PSV thuis voelde, heeft hij dat bij Tottenham nog niet. "Wanneer je nieuw bent bij een club is dat altijd moeilijk, Tottenham is een grote club, maar de supporters helpen altijd. Maar bij PSV is dat anders. Ik speelde daar vier jaar en mijn contact met de fans was niet normaal", lacht de goalie. "PSV is míjn club." Bij PSV vertrok Gomes na felle kritiek op de directie. "Het was niet de goede manier", zegt de keeper een jaar later. "Ook dat was een moeilijk moment voor mij."

Vaak werd gedurende dit seizoen gespeculeerd over een zeer snelle rentree in Eindhoven. "Wanneer ik een moeilijk moment kende, zei iedereen hier in de kranten: 'Gomes wil terug naar PSV', maar PSV heeft een andere keeper." Volgens Gomes moet PSV zijn huidige keeper, Andreas Isaksson, gewoon de tijd gunnen. "Hij is een goede keeper. Hij heeft nog niet de tijd gehad om zich te laten zien, maar hij gaat PSV zeker helpen."

Een terugkeer ziet hij op dit moment dan ook niet zitten. "Ik zit goed hier op dit moment en een terugkeer is dan ook een moeilijk moment. Ik wil hier drie goede seizoenen draaien. En misschien dat ik na die drie seizoenen weer aan PSV ga denken. Maar ik denk alleen aan dit moment. Ik weet niet wanneer ik terug kom bij PSV, maar ik kom zeker een keer terug."
quote:
Gomes verbreekt stokoud clubrecord Tottenham

Heurelho Gomes gaat de boeken in als beste doelman ooit op White Hart Lane. De keeper van Tottenham Hotspur kreeg zaterdag tegen Manchester City één goal tegen, waardoor hij een nieuw clubrecord vestigde.

Daarmee kwam het aantal tegengoals in thuisduels op een totaal van tien doelpunten. Eén minder dan tijdens het oude recordseizoen 1919/1920, waardoor Gomes zijn naam vestigt in de clubgeschiedenis van Tottenham Hotspur.

Met slechts tien tegentreffers in thuisduels is Tottenham bovendien de minst gepasseerde thuisclub dit seizoen. Chelsea en Liverpool volgen The Spurs op een afstandje met twaalf tegendoelpunten op eigen bodem.

Met het record neemt Gomes gepaste wraak op zijn criticasters. Aan het begin van dit seizoen werd de oud-PSV'er uitgelachen en beschimpt vanwege zijn kolderieke blunders, maar rond de jaarwisseling kreeg de Braziliaan de smaak te pakken waardoor Tottenham nog altijd kans maakt op een Europees ticket.
pi_69119360
Koning
  zondag 17 mei 2009 @ 15:36:45 #271
11102 knep
Mountainfreak
pi_69119549
Mooi voor Gomes .
pi_69119625
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 mei 2009 @ 21:34:02 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69131993
Hij gaat het gewoon kei hard maken

En hij komt terug maar dat zal wel op zijn 58ste zijn als mascotte ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
  Forum Admin donderdag 31 januari 2013 @ 14:19:12 #274
35723 crew  GGMM
pi_122297056
'Gomes vertrekt naar Hoffenheim'
HOOFDDORP - Heurelho Gomes maakt het seizoen op huurbasis af bij het Duitse TSG Hoffenheim.
De oud-doelman van PSV, die zelf twittert dat hij nog medisch gekeurd moet worden, komt over van Tottenham Hotspur. Bij de club van trainer André Villas-Boas komt hij al enige tijd niet meer voor in de toekomstplannen.

Tussen 2004 en 2008 stond de 31-jarige Braziliaan onder contract bij PSV, waarmee hij viermaal de landstitel veroverde.

Er werd vorig jaar gespeculeerd over een terugkeer naar Eindhoven, maar de keeper kiest nu dus voor een dienstverband bij Hoffenheim.

Bij Hoffenheim moet Gomes strijden tegen degradatie uit de Bundesliga. De club staat met dertien punten uit negentien wedstrijden op de zeventiende plek en houdt daarmee alleen Greuther Fürth onder zich.

http://www.nusport.nl/dui(...)rekt-hoffenheim.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2013 @ 15:08:01 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122299296
2,5 miljoen netto
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')