weet je........eigenlijk heb je helemaal gelijk ....quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Katewalker het volgende:
ZE kunnen nog zo proberen Brian uit de wind te houden en Brian kan zo vaak slijmerig koetsie koetsie doen als hij wil...we hebben de filmpjes al...een heleboel...en iedereen kan ze zien...hahahahahaha
Brian is een linke loser, loser loser...lalalalalalala
Ik weet van niksquote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor, wat is er met PM aan de hand? Mijn PM box springt opeens op 10000 en is onbenaderbaar
vind je 't gek... ze heeft siliconnebillenquote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef lunareclipse het volgende:
Die jurk van Rachel...!! Plakt aan dr reet, maar goed dat ze dat zelf niet ziet
Je post te genuanceerd waarschijnlijk... daar staan sancties op...quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor, wat is er met PM aan de hand? Mijn PM box springt opeens op 10000 en is onbenaderbaar
quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Die knijper heeft ze op omdat Del net binnen kwam.![]()
Zoals ik net ook zei, Calimero is in the house... piep piep hoy
Nou liever niet, maar alles voor Brian hequote:Op maandag 21 april 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
Peter, ik wil mijn ongewassen slipje uit je slaapkamerraam naar Brian gooien; mag dat?
Echt?quote:
Ik denk dat Danny aan het spieken was....quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je post te genuanceerd waarschijnlijk... daar staan sancties op...![]()
Of je bent inmiddels (ondanks al je posts om dat te verhullen) aangemerkt als Huub-lover
Brian kan gewoon goed acteren en jullie trappen erinquote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Katewalker het volgende:
ZE kunnen nog zo proberen Brian uit de wind te houden en Brian kan zo vaak slijmerig koetsie koetsie doen als hij wil...we hebben de filmpjes al...een heleboel...en iedereen kan ze zien...hahahahahaha
Brian is een linke loser, loser loser...lalalalalalala
Waarschijnlijk niet helemaal... ik zie net dat ik gewoon een foutje 404 krijg als ik naar m'n inbox wilquote:Op maandag 21 april 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny aan het spieken was....![]()
Anyway, ik ben schijnbaar de enige die er last van heeft.....so be it
Als ie er even aan ruikt kan hij je ook meteen vertellen of je een soa hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou liever niet, maar alles voor Brian heIk begin met ingang-van-nu ook met het
sparen van niet-gewassen slipjes.
ik kan momenteel geen pb-tjes sturen....quote:Op maandag 21 april 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny aan het spieken was....![]()
Anyway, ik ben schijnbaar de enige die er last van heeft.....so be it
Vindt DGK_fan dat wel goed?quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, ik heb nieuws voor je......Disana en ik hebben het dgk-forum geclonedquote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
alle Brianlovers bestoken met valse berichten en bedreigingen
Het is nog echt zo ook he?quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Desii het volgende:
[..]
vind je 't gek... ze heeft siliconnebillen![]()
![]()
Oh oh...quote:Op maandag 21 april 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, ik heb nieuws voor je......Disana en ik hebben het dgk-forum gecloned
en gaan het als xml volgende week aanbieden !!!
Vangen........quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |