Jup! En goeie ook (anti-aanbak)quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Verkopen ze ook springvormen bij de Action? Ik heb er dringend een aantal nodig.
Iets met taarten bakken voor verjaardagen enzo.
Tof!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup! En goeie ook (anti-aanbak)
Ja die siliconen vormen kosten dacht ik ergens tussen de 1 en 3 euro.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Ze hebben ook van die silicone-bakvormen.
Ik ga zaterdag met een hele club mensen naar de kroeg om voetbal te kijken, dus ik ga morgen of vrijdag ff naar Action om oranjemeuk in te slaan.
Dan maar naar de Blokker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden helemaal geen springvormen bij de Action!
Wel siliconenvormen, maar ik wil taarten bakken. Ronde taarten. En dan is een springvorm echt het handigste.
Weird. Bij 'mijn' Action liggen ze er altijd, gewoon zwarte metalen, in allerlei maten ook nog!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden helemaal geen springvormen bij de Action!
Wel siliconenvormen, maar ik wil taarten bakken. Ronde taarten. En dan is een springvorm echt het handigste.
Ah, dan ga ik zo eens kijken welke Actions er op mijn fietsroute liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weird. Bij 'mijn' Action liggen ze er altijd, gewoon zwarte metalen, in allerlei maten ook nog!
Rijswijk, In de Boogaardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zo eens kijken welke Actions er op mijn fietsroute liggen.
Welke is "jouw" Action trouwens? Ik fiets toch heel Den Haag door.![]()
Ah, ik had gegokt dat je die ene bij Kijkduin bedoelde. Maar daar hadden ze die dingen dus niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Rijswijk, In de Boogaard![]()
Is wel wat langer fietsen, alhoewel, het hangt ervanaf waar je in Den Haag woont!
Ik woonde in DH Zuid en nu in Voorburg en vanaf beide plekken is het maar een kwartiertje fietsen!
Die moet ik ook maar eens gaan halen... beetje vergeten vandaag...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
na een flinke steekvlam in mijn oven vorige week, heb ik vandaag een brandblusser bij de action gekocht
en zo'n toblerone achtige reep chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |