Dan ben je dood.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:50 schreef Hazzard het volgende:
Wat ik me afvraag, is wat er gebeurt als je al een keer hebt gegokt op alle spelers die nog over zijn in het toernooi. Mag je dan weer gewoon opnieuw beginnen en een speler voor de 2de keer kiezen? Of lig je er dan gewoon automatisch uit?
Het zou wel geniaal zijn als Djoko nu op z'n Davy's gaat trekkebenen enzoquote:
Hopelijk wint Querreyquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dit, Andreev had zo kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, jullie hebben Davydenko niet meer. Puh!
Jij durfde nietquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:51 schreef TheGeneral het volgende:
Alvast voor morgen omdat ik zo weg ben.
Dag 6: Federer.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
Oftewel hierna verwacht je dat hij eruit vliegt. Geef maar toe.
Dan gaat Davydenko vlammen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Ferrer wint, dan wordt het nog lastig voor een hoop mensen!
Is dat een of ander vaag tinypic filtertje?quote:
Ik bewaar Federer voor de finale, als alle mietjes Nadal kiezen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als een mietje op Nadal, of gokken op Federer dus.
Dag 6: Federer.
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewaar Federer voor de finale, als alle mietjes Nadal kiezen.![]()
Dag 6: Nadal.
Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:23 schreef danusz1986 het volgende:
Dus jullie denken dat Federer of Djokovic het toernooi gaat winnen? Want Federer gaat Djokovic kloppen morgen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Hup Djokovic dan maar...
* TheVulture doet wel erg slechte zaken deze week![]()
npquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:15 schreef kleineschwester het volgende:
Thx Boritius![]()
Ben op tijd![]()
En MOET Djoko wel kiezen![]()
![]()
![]()
Omdat ik als 1 van de vele loony's hoop op Nadal in de finale !!!!
held !quote:
Het lijkt me dat je toch je keuze moet doorgeven, ook al heb je eigenlijk geen keuze.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
Wat nu betekent dat Mitt & APK automatisch Federer krijgen toegewezen voor de finale. Dat is al schuin te zien.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je toch je keuze moet doorgeven, ook al heb je eigenlijk geen keuze.
Moet 'ie nog wel effe winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
Wat nu betekent dat Mitt & APK automatisch Federer krijgen toegewezen voor de finale. Dat is al schuin te zien.
Nee, de week na de mannen spelen de vrouwen, ook hier 175 punten te verdienen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit overigens naar het volgende toernooi te kijken, maar die gekke Italianen trekken er gewoon twee weken voor uit! Dat wordt hetzelfde als Indian Wells dus?
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik kon zo snel op de site geen speelschema vinden. Geen probleem dus!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, de week na de mannen spelen de vrouwen, ook hier 175 punten te verdienen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |