SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:03 schreef n00cL30n het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Haha lol wtf, wie wint er dan? Draw ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Geweldige match, must see
http://www.mefeedia.com/entry/lfc-25-a-double-knockout/9507063
haha ja.. i guessquote:Op maandag 19 mei 2008 01:51 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Haha lol wtf, wie wint er dan? Draw ofzo?
Pancrase doet het zo:quote:Op maandag 19 mei 2008 01:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ja.. i guesslijkt me wel logisch.. of mss een NC?
UFC heeft hier geen regels voor?quote:Article 30. Draw
1. In case a match has gone to a full time limit and also in case neither competitor has obtained two(2) and over votes, a Draw shall be declared.
2. In case the referees judge both sides are simultaneously knocked out, a Draw shall be declared.
Je bedoelt Gray Maynard Vs. Rob Emerson maar dat werd dus een NC als ik me niet vergisquote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef roepdeman het volgende:
Jawel, was bij een UFN niet al te lang geleden dat er een Double KO was. Iemand slamde een andere gozer maar kwam daarbij zelf met zn hoofd op de mat en was dus ook KO. Ben alleen de namen kwijt
Gray Maynard vs Rob Emerson als ik het goed heb uit mijn hoofdquote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef roepdeman het volgende:
Jawel, was bij een UFN niet al te lang geleden dat er een Double KO was. Iemand slamde een andere gozer maar kwam daarbij zelf met zn hoofd op de mat en was dus ook KO. Ben alleen de namen kwijt
En alweer wat langer geleden was er Matt Hughes vs. Carlos Newton. Newton had Hughes in een triangle, Matt wist Newton 'op te pikken', naar de rand van de octagon te lopen en 'slamde' hem daar neer. Op het moment dat ze neerkwamen was Newton out cold, Hughes ook maar die kwam na een paar seconden bij en realiseerde zich dat hij gewonnen had. Achteraf had dat best een draw of no contest mogen zijn, maar goed het blijft bizar.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gray Maynard vs Rob Emerson als ik het goed heb uit mijn hoofd
Ik ben het er niet mee eens dat Hughes out was. Hij was niet 100% aanwezig maar hij was niet wegquote:Op maandag 19 mei 2008 13:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En alweer wat langer geleden was er Matt Hughes vs. Carlos Newton. Newton had Hughes in een triangle, Matt wist Newton 'op te pikken', naar de rand van de octagon te lopen en 'slamde' hem daar neer. Op het moment dat ze neerkwamen was Newton out cold, Hughes ook maar die kwam na een paar seconden bij en realiseerde zich dat hij gewonnen had. Achteraf had dat best een draw of no contest mogen zijn, maar goed het blijft bizar.
Daar was zijn corner en ik gok dat hij hetzelfde wilde uithalen als tegen Trigg (al was de slam-match veel eerder)quote:Op maandag 19 mei 2008 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
De grootste vraag is nog wel.. waarom wil hij perse naar de kant brengen in zo'n situatie.. elke seconde telt als je gechoked wordt dus waarom niet veel eerder een slam geven
Hmm ok, niet ala CroCop tegen Gonzaga, maar wel even van de kaart. Je hoort hem namelijk na het gevecht duidelijk tegen zijn corner zeggen 'I was out'.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat Hughes out was. Hij was niet 100% aanwezig maar hij was niet weg
Heb Roger Huerta tijdje niet gezien of staat die al ergens op een card?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:36 schreef roepdeman het volgende:
UFC 84 Gruwelijke Card! (maar nog steeds geen Banned!)
UFC 85 Triest as hell
Maar nu krijg ik in mn mailbox UFC Comes To Minnesota For The First Time Ever!
Dat is UFC 87 met Lesnar vs. Coleman en toen zag ik daaronder staan:
Plus A Main Event Yet To Be Announced!
Iemand een idee wat deze zou kunnen zijn?
Florian vs Huerta staat genoemd in dezelfde mailquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb Roger Huerta tijdje niet gezien of staat die al ergens op een card?
Minnesota is een en al wrestling based dus ik kan me ook voorstellen dat ze een top wrestler in het main event zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |