Enig idee wanneer die replay is? Eén dagje kan ik nog wel (met moeite) wachten, maar ben bang dat ik al achter de resultaten kom voor ik de uitzending gezien heb..quote:Op zondag 25 mei 2008 18:32 schreef Jnk18 het volgende:
ik ga denk ik toch maar de losse fights dlen, sinds de aaf problemen had met de live feed.. moet je wachten tot ze de replay cappen.. of op FCZ heb je een 2 disc versie maar die is super slow..
dus losse fights it is :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hehe, Bluntz zorgt altijd voor een xvid release. Is altijd sneller dan de scene release, maar heeft helaas de beschikking over een niet zo snelle upload verbinding. Gaat een paar uurtjes duren voordat CD1 binnen is.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Oh yeah baby.. we.. are.. on!!!
Nu zeker 4uur w88 voordat ie klaar is
Ja het was geen heel artikel ofzo maar een plaatje waaruit duidelijk bleek wie de winnaar was..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |