quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
maar hij begrijpt je wel als je op msn typt?
quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
maar hij begrijpt je wel als je op msn typt?
quote:Op maandag 21 april 2008 16:52 probeerde verlegeniemand het volgende te schrijven:
Hier op Fok! lijkt het altijd te gaan om jammere jongens die te schijterig zijn om meisjes aan te spreken maar ook ik als meisje kan dat niet als het er op aan komt. Ik kan normaliter prima met jongens praten en zelfs gek doen, het vervelende is dat als ik verliefd ben op desbetreffende jongen ik geen woord meer uit mijn strot krijg.
Geheel voorspelbaar baarl ik hier nogal van want de jongen die ik leuk vind is ook al zo'n schijterd. Erger nog: dit is niet eens de eerste keer dat dit gebeurt! Op MSN is het, vreemd genoeg, geen probleem maar als we online zeggen ook in levenden lijve te zullen converseren komt het daar nooit van.
Herkennen jullie dit probleem? Zo ja, weet je wat je er aan kan doen?
Je zou denken dat de hint toch wel duidelijk was, toen je daadwerkelijk haar nek mocht masseren.quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef MDKme2 het volgende:
...
Heb haar een dan ook een nek massage gegeven zoals beloofd.
...
quote:Op maandag 21 april 2008 18:19 schreef oddman het volgende:
Holy grammar holocaust, Batman!
Laat ik de rest van de wereld een lol doen en je verhaaltje eefkes herschrijven:
[..]
Nee, beste TS, de enige oplossing is 'het gewoon doen'. Dan leer je 't vanzelf.
Even voor het boekje. Ik ben niet al te goed in het lezen/begrijpen van "hints".quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je zou denken dat de hint toch wel duidelijk was, toen je daadwerkelijk haar nek mocht masseren.
Iets van het ijs is gebroken enzo...of niet?
Check..quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Karammel het volgende:
Sommige zijn heel gesloten als ze iemand net kennen.
Check.. 25 en nog nooit eerder een vriendin gehad.quote:
Had voor het geval dat er bij mij niks uit kwam had ik zelfs 3 films klaar liggen.quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Karammel het volgende:
Ga desnoods iets met elkaar waar praten niet noodzakelijk of juist ongewenst is. Een film bijvoorbeeld.
Pas daarmee op!quote:Op maandag 21 april 2008 21:56 schreef elastoo het volgende:
Hmm, een goede vriendin van mij heeft ook zo een probleem op dit moment. Ik kan goed met haar lachen en gek doen, maar met de jongen die ze leuk vind praat ze alleen maar veel op msn (en veel ook). Ik heb haar al een paar geadviseerd toch eens een gesprek met hem aan te knopen. Ze zien elkaar sowieso al elke dag op school en het enigste wat er uitkomt is een hoi op de gang. Dit is nu al een paar weken zo en er komt maar geen 'vooruitgang' in.
Kortom, je zal toch eens een gesprek met hem moeten aanknopen! Anders blijf je op hetzelfde punt hangen en kan het alleen nog maar achteruitgaan.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef MDKme2 het volgende:
Ook in stilstand kan vooruitgang zitten... Ook al zie jij daar geen "vooruitgang" in.
Sommige mensen kunnen er niet tegen er mee geconfronteerd te worden dat ze zelf te (vul maar een reden in) zijn om het gesprek aan te gaan. En kappen als gevolg daarvan maar elk contact af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |