abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58205614
ik ben ook meisje dat verlegen is al komt het erop nieer. ik kan gewoon met een jongen praten leuk, en gek doen. maar al ben ik emaal verliefd op die jongen komt er gen wordt meer uit mijn strot. ik baal hier echt van want de jongen die ik leuk vind en hij mijn ook heeft het zelfde. ik heb dit al vaker meegemaakt en vind het heel erg kut. op msn lullen we wel heel veel. en zeggen we ook telkends dat we wel weer praten. maar als het dan zover is gebeurt het niet. ik vind dit wel heel erg jammer!
heeft iemand zelfde probleem? en weet iemand wat ik kan doen
pi_58205663
Gezellig, een stel dat beide zo verlegen is dat ze niks tegen elkaar zeggen .
pi_58205701
maar hij begrijpt je wel als je op msn typt?
pi_58205750
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
  maandag 21 april 2008 @ 17:01:12 #5
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_58205789
Ga met een laptop tegenoverlkaar zitten ofzo en ga chatten. (Geen grap) Dan ga je vanzelf wel opeens van wtf doen enzo en dan komt het wel hoor
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_58205796
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
pi_58206116
Gewoon je tieten laten zien als je hem ziet.

Maar denk je wel dat hij jou leuk vindt?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 21 april 2008 @ 17:58:47 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58206692
mis ik iets
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 april 2008 @ 18:19:34 #9
172358 oddman
Introspecteur
pi_58207061
Holy grammar holocaust, Batman!

Laat ik de rest van de wereld een lol doen en je verhaaltje eefkes herschrijven:
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:52 probeerde verlegeniemand het volgende te schrijven:
Hier op Fok! lijkt het altijd te gaan om jammere jongens die te schijterig zijn om meisjes aan te spreken maar ook ik als meisje kan dat niet als het er op aan komt. Ik kan normaliter prima met jongens praten en zelfs gek doen, het vervelende is dat als ik verliefd ben op desbetreffende jongen ik geen woord meer uit mijn strot krijg.
Geheel voorspelbaar baarl ik hier nogal van want de jongen die ik leuk vind is ook al zo'n schijterd. Erger nog: dit is niet eens de eerste keer dat dit gebeurt! Op MSN is het, vreemd genoeg, geen probleem maar als we online zeggen ook in levenden lijve te zullen converseren komt het daar nooit van.

Herkennen jullie dit probleem? Zo ja, weet je wat je er aan kan doen?

Nee, beste TS, de enige oplossing is 'het gewoon doen'. Dan leer je 't vanzelf.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_58207587
Tja, erg herkenbaar.
Had ik(25) ook last van.
Tot ik mijn huidige vriendin(24) tegen kwam.
Maar goed, eerst maar eens het begin van het verhaal.

Op msn was praten voor me geen probleem. Kon daar ook echt over alles praten zonder dat het een probleem voor me was.
Maar als het er opaan kwam bij een 1e ontmoetings gesprek kwam er niet echt veel uit me.
Erger nog... soms zelf helemaal niks.

Tot ik m'n huidige vriendin tegen kwam. (zij was ook redelijk verlegen, net zoals ik.)
had een leuk gesprek op msn met haar. Ze vertelde me dat ze last had van haar nek.
Ze bleef hier over klagen. Dus bood ik haar voor de grap aan om haar een nek massage te geven.
Hierop daagde ze me uit om dit te komen doen....
Zo spontaan als ik kan zijn er naar toe(geloof het of niet ze woonde aan de overkant van de straat, maar dat hoorde ik toen pas)
Heb haar een dan ook een nek massage gegeven zoals beloofd.
En al doende kwam er tot mijn verbazig een redelijk lopend gesprek op gang.
Niet dat deze erg lang duurde, Had ook niet veel langer gemoeten want ik wist echt niet wat ik zou moeten zeggen.
Bij onze 2e ontmoeting afgesproken een film te kijken. Ik heb daar bijna een uur lang gezeten met haar zonder eigenlijk meer te zeggen dan ja/nee/is goed.
Pas later kwam ik eigenlijk los.
En vanaf dat moment heb ik erg veel ingehaald wat betreft het praten met m'n liefje.

Ik hoop dat je er iets mee kan.
Succes ermee

[ Bericht 1% gewijzigd door MDKme2 op 21-04-2008 18:53:44 (meer typo's) ]
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_58208192
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef MDKme2 het volgende:
...
Heb haar een dan ook een nek massage gegeven zoals beloofd.
...
Je zou denken dat de hint toch wel duidelijk was, toen je daadwerkelijk haar nek mocht masseren.
Iets van het ijs is gebroken enzo...of niet?
  maandag 21 april 2008 @ 19:19:24 #12
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58208380
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:19 schreef oddman het volgende:
Holy grammar holocaust, Batman!

Laat ik de rest van de wereld een lol doen en je verhaaltje eefkes herschrijven:
[..]

Nee, beste TS, de enige oplossing is 'het gewoon doen'. Dan leer je 't vanzelf.
There is no rehab for stupidity.
pi_58208975
--> R&L
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_58210725
Oefenen en achter MSN vandaan. En natuurlijk ook achter Fok! vandaan.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_58211337
Ik merk vooral bij anderen en ook enigzins bij mezelf dat mensen veel opener zijn op bijvoorbeeld MSN.
Zelf gebruik ik MSN bijna nooit, maar er zijn bepaalde mensen waar ik via MSN hele lange gesprekken heb gehad die geheel niet oppervlakkig waren. Dezelfde mensen zijn vaak face to face meer gesloten zodat het vrijwel nooit tot een goed gesprek komt. De één gaat daar anders mee om dan de ander. Sommige zijn heel gesloten als ze iemand net kennen, dat gaat in de loop der tijd veel beter. Andere mensen zijn heel gesloten als er nog meer mensen bijzitten/bijstaan/in dezelfde ruimte aanwezig zijn. Een op een kunnen ze vaak veel beter communiceren.

Het is maar net hoe jullie ermee omgaan. Komt het doordat er andere mensen bij zijn? Komt het doordat je je face to face niet kan verschuilen achter je computer? Gebrek aan ervaring?

Ga gewoon oefenen. Jullie hebben allebei hetzelfde probleem dus dan zou je denken dat het heel makkelijk is hier over heen te komen. Als je er beide last van hebt hoef je je toch nergens voor te schamen? De ander heeft het immers ook.

Praten over jouw of zijn hobbies, passie, thuissituatie of andere onderwerpen waar je je heel goed bij voelt gaat vaak veel makkelijker dan praten over de gevoelens hebt die je voor elkaar hebt. Begin dus makkelijk, want als je eenaal zonder MSN goed met elkaar kan praten zijn andere onderwerpen ook makkelijk(er) te bespreken.

Oefenen, oefenen, oefenen dus...
Jullie hebben allebei hetzelfde probleem. Eventuele schaamte daarover is dus overbodig. Ga desnoods iets met elkaar waar praten niet noodzakelijk of juist ongewenst is. Een film bijvoorbeeld. Als je al wat langer met elkaar bezig bent wordt het makkelijker iets tegen elkaar te zeggen. En als je maar af en toe wat hoeft te zeggen hoef je ook niet bang te zijn voor eventuele stiltes.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58211999
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Je zou denken dat de hint toch wel duidelijk was, toen je daadwerkelijk haar nek mocht masseren.
Iets van het ijs is gebroken enzo...of niet?
Even voor het boekje. Ik ben niet al te goed in het lezen/begrijpen van "hints".
Of ik heb ze niet door, of pas veeeeel te laat.
Daarom gaf ik ook altijd duidelijk aan in m'n geprekken(of het nou via msn was of op straat enz.) Dat ik dat niet zie/snap.
M'n vrienden hielpen me hier wel vaker mee en attendeerde me er dan op.

Bij m'n vriendin was het eigenlijk meer haar interesse en nieuwscheirigheid om me over de drempel(letterlijk en figuurlijk) te krijgen. En me eens in het "echt" te zien. In plaats van via een webcam.

Met andere woorden: Ik heb het destijds niet gezien als hint.
Maar heb er (gelukkig) wel op de goede manier op gereageerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MDKme2 op 21-04-2008 22:03:21 (meer typo's) ]
My Mind Is The Limit.
pi_58212583
Hmm, een goede vriendin van mij heeft ook zo een probleem op dit moment. Ik kan goed met haar lachen en gek doen, maar met de jongen die ze leuk vind praat ze alleen maar veel op msn (en veel ook). Ik heb haar al een paar keer geadviseerd toch eens een gesprek met hem aan te gaan. Ze zien elkaar sowieso al elke dag op school (zitten bij elkaar in de klas) en het enigste wat er bij elkaar uitkomt is een hoi. Dit is nu al een paar weken zo en er komt maar geen 'vooruitgang' in.

Kortom, je zal toch eens een gesprek met hem moeten aanknopen! Anders blijf je op hetzelfde punt hangen en kan het alleen nog maar achteruitgaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door elastoo op 21-04-2008 22:07:46 (Invoerknop was sneller dan dat ik kon typen) ]
pi_58212711
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Karammel het volgende:
Sommige zijn heel gesloten als ze iemand net kennen.
Check..
Het idiote is dat ik door "de kat uit de boom kijken"/observeren van een persoon. De persoon in kwestie genoeg leer kennen om er een geprek me op te kunnen zetten. Hierbij maakt het niet uit of het een nieuw persoon in de vriendengroep is of een volledig onbekende.
Aan de andere kant kom ik in verband met m'n werk vaker in aanraking met voor mij vreemden.
Hier kan ik zakelijk zonder problemen mee praten.
quote:
Gebrek aan ervaring?
Check.. 25 en nog nooit eerder een vriendin gehad.
quote:
Ga desnoods iets met elkaar waar praten niet noodzakelijk of juist ongewenst is. Een film bijvoorbeeld.
Had voor het geval dat er bij mij niks uit kwam had ik zelfs 3 films klaar liggen.

En betreft msn, gebruik het eigenlijk nooit. sterker nog ik heb er een hekel aan.

[ Bericht 20% gewijzigd door MDKme2 op 21-04-2008 22:02:14 (typo's) ]
My Mind Is The Limit.
pi_58213065
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:56 schreef elastoo het volgende:
Hmm, een goede vriendin van mij heeft ook zo een probleem op dit moment. Ik kan goed met haar lachen en gek doen, maar met de jongen die ze leuk vind praat ze alleen maar veel op msn (en veel ook). Ik heb haar al een paar geadviseerd toch eens een gesprek met hem aan te knopen. Ze zien elkaar sowieso al elke dag op school en het enigste wat er uitkomt is een hoi op de gang. Dit is nu al een paar weken zo en er komt maar geen 'vooruitgang' in.

Kortom, je zal toch eens een gesprek met hem moeten aanknopen! Anders blijf je op hetzelfde punt hangen en kan het alleen nog maar achteruitgaan.

Pas daarmee op!
Dat dacht een vriendin(in de zin van vriendengroep) van me ook een keer wel "even te regelen".
Helaas pakte het helemaal verkeerd uit. Zij ze niet eens meer "hoi".

Ook in stilstand kan vooruitgang zitten... Ook al zie jij daar geen "vooruitgang" in.
Sommige mensen kunnen er niet tegen er mee geconfronteerd te worden dat ze zelf te (vul maar een reden in) zijn om het gesprek aan te gaan. En kappen als gevolg daarvan maar elk contact af.

[ Bericht 0% gewijzigd door MDKme2 op 21-04-2008 22:31:04 (typo's) ]
My Mind Is The Limit.
pi_58219648
dan kan je twee dingen doen: 1. blijven doen zoals het nu is of 2. die gozer nou eindelijk een keertje duidelijk maken dat je wat met hem wilt.... be creative!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_58247853
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef MDKme2 het volgende:
Ook in stilstand kan vooruitgang zitten... Ook al zie jij daar geen "vooruitgang" in.
Sommige mensen kunnen er niet tegen er mee geconfronteerd te worden dat ze zelf te (vul maar een reden in) zijn om het gesprek aan te gaan. En kappen als gevolg daarvan maar elk contact af.

Trieste mensen zijn dat. Vooral als ze dan doen alsof het aan jou ligt.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_58317627
Deze Held op Sokken kent het, maar wat je het beste kunt doen als je via het Internet wel makkelijk praat is zorgen dat je niet via het Internet met elkaar praat. Want in sommige gevallen is het Internet een prima subsitituut als communicatiemiddel, maar voor gesprekken over gevoelens is het niet geschikt.

Als je iemand tegenkomt, geef dan ook niet je hotmail adres, maar een gewoon emailadres, en begin in ieder geval niet zelf over Hyves. Als je iemand niet in je msn lijst hebt kun je ook niet allerlei dingen zeggen die je in het echie toch niet gaat herhalen.
pi_58361727
Msn kan beginnende relaties anders ook de nek omdraaien (na een aantal weken nog niet normaal irl tegen elkaar kunnen praten, geen gesprekstof over hebben, elkaars woorden verkeerd opvatten omdat je het gezicht er niet bij kan zien, enz). TS, ik zou msn gewoon uit laten en veel afspreken. Dat de gesprekken moeilijk op gang komen is geen ramp. Wie weet heeft die jongen ook last van het zelfde probleem (anders zou hij jou wel de oren van de kop lullen no?)

Alcohol (een beetje dan) wil in het begin ook nog wel eens helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')