Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
Spaans in the pocket.
Volgens mij hebben ze het tentamen veranderd Roy, het was best wel erg moeilijk en bijna niemand had het gehaald. Er zijn sowieso veel zaken op school veranderd ten nadele van de luie student.
Jeeeej goed bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
Spaans in the pocket.
Volgens mij hebben ze het tentamen veranderd Roy, het was best wel erg moeilijk en bijna niemand had het gehaald. Er zijn sowieso veel zaken op school veranderd ten nadele van de luie student.
ik ben vanavond geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar de kapper. Maar ik weet niet wat ik met m'n haar moet...
Ik niet. Ik kijk GTST. Ik ben aan het zinkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, net ff een uurtje op m'n vrije-trap-techniek geoefend
Lekker met dit weer
Whoeja! Ik ben benieuwd of ze het nu nog zo zwaar hebben als ik toenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:35 schreef Rumille het volgende:
Kuuuuuuuuuuuut. Kom er net achter dat ik morgen voor NE een heel gedoe moet inleveren. Heb nu van een vriend zijn gedoe gekregen, morgen in 2 uurtjes alles veranderen en zelf nog stukkie doen.
Moet daarna zelf een column schrijven. Over studenten van nu of middelbare school van nu.
Ik ben van plan om 'een dag uit het leven van een middelbare scholier' te doen. Goed idee?
niet zo slim hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:56 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op school. Wel twee uur te vroeg. Misschien is het toch handig mijn rooster eens te printen
Is niet erg. We zijn nu aan het brainstormen over mogelijke innovaties op paardengebied. En we hebben er een stelquote:
Maximaal 300? Meeen dat is nog geen A4'tje volquote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef Rumille het volgende:
Mag maar maximaal 300 woorden. Peuleschilletje
.
neuh, dat red je nog wel een keerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maximaal 300? Meeen dat is nog geen A4'tje vol
Terrasje?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef rulerofdeath het volgende:
heb nu een tussenuur van 13.30 tot 15.15
ben je in enschede?quote:
in m'n eentjequote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon thuis in mijn pyjama.Maar jij kan toch een terrasje opduiken?
jah maar die hebben lesquote:Op woensdag 23 april 2008 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kon zijn dat er meer bekenden van je op school zijn.
Ben er al ruim 100 overheenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil eigelijk een keertje de 6000 voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |