Amanda heeft een gesprek met Wicardo gehad. Amada kan het niet waarderen dat Wicardo zich voor het karretje van Huub en Jaap heeft laten spannen. Wicardo wilde onpartijdig zijn. Omdat hij ook mee had gedaan met een rollenspel was zijn verweer dat hij dat dan ook tegen Amanda moest doen. Amanda voelde zich door haar vriend te kort gedaan. Want zij had Wicardo immers iets in vertrouwen verteld. Maar afijn. Wicardo bukt en liet ziet anaal nemen door de paupers. Natuurlijk blijft hij wel gewoon doorgaan met de terror van Jaap tijdens het huwelijk tussen Claire en Huub.quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:[..]
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
quote:Op maandag 21 april 2008 04:52 schreef BsJanssen het volgende:
filmpjes:
Ricardo wordt gevraagd mee te doen met de Amanda persiflage
Amanda boos op Ricardo - deel 1 (Amanda, Ricardo, Jaap)
Amanda boos op Ricardo - deel 2 (Amanda, Brian, Jaap)
Amanda boos op Ricardo - deel 3 (Ricardo, Brian)
Amanda boos op Ricardo - deel 4 (Ricardo, Brian)
"Ik zit hier niet om mijn nagels te doen."quote:Op maandag 21 april 2008 12:56 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb met kromme tenen de filmpjes van gisteren zitten kijken, wat staan Amanda en Brian voor lul![]()
"Brian durf je een gesprek met me aan?"
"Nyenyenyeyeyenenyeyeynye!"![]()
En wat is Amanda snel over de zeik
Geweldigquote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
"Ik zit hier niet om mijn nagels te doen."
"Ga je mijn beroep erbij halen?"
Sowieso al het feit dat ze het met een half certificaat en talloze mishandelde vingers over beroep durft te hebben.
om gediplomeerd nagelstyliste te kunnen zijn moet ze toch ook dr theorie examen halen die is misschien wel belangrijker als dr praktijk , maar ga dat die del eens uitleggen.quote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ik zit hier niet om mijn nagels te doen."
"Ga je mijn beroep erbij halen?"
Sowieso al het feit dat ze het met een half certificaat en talloze mishandelde vingers over beroep durft te hebben.
Iemand een Cap? PC staat in de andere kamer en heb d'r eigenlijk niet gezien.quote:Op maandag 21 april 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roevka![]()
Amanda gaat autorijden. Lex kijkt naar haar kleding en zegt: Ga je zo?![]()
Tiffany mag niet mee met Amanda, en terecht.
Wat moet ik nou zonder je lieve PM'tjes?
Je familie moet je altijd steunen; door ze weg te werken maak je het jezelf makkelijker. Tenminste ik denk dat dit de gedachtegang is.quote:Op maandag 21 april 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Fijne kennissenkring hebben Derrel en Brian. Een vriend van B en D op Bonaire heeft 2 weken geleden 3 gezinsleden vermoord.
Ik vraag me af waarom Til daar niet over begint, maar ze wel zal denken: Het theoretische gedeelte zal ze nooit halen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
om gediplomeerd nagelstyliste te kunnen zijn moet ze toch ook dr theorie examen halen die is misschien wel belangrijker als dr praktijk , maar ga dat die del eens uitleggen.
Verdomd dat zou gebeuren ja.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef Copycat het volgende:
Oe! Wacht even! Helemaal vergeten te vragen: heeft Mikey vanochtend in alle vroegte met Brian gebeld ivm zijn concrete plannen zijn baan terug te krijgen?
Een retorische vraag, I presume? Brian en vroeg zijn nest uit......duh.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef Copycat het volgende:
Oe! Wacht even! Helemaal vergeten te vragen: heeft Mikey vanochtend in alle vroegte met Brian gebeld ivm zijn concrete plannen zijn baan terug te krijgen?
nee niet gezien op de streams of gehoord.quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een retorische vraag, I presume? Brian en vroeg zijn nest uit......duh.
Dat ligt heul niet aan Brian, maar in alles aan Mikey. Die heeft weer eens verzaakt.quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
Een retorische vraag, I presume? Brian en vroeg zijn nest uit......duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |