abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58204348
trouwens..... Ajax
pi_58204448
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel eens naar Jong Ajax gaan kijken? Mij werd gevraagd of ik meeging vanavond, maar gast haakte af. En in mijn eentje heb ik weinig zin. Maar misschien dat het iets is voor volgend seizoen ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 21 april 2008 @ 15:52:32 #153
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58204553
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je doek wel gezien, gisteren.
[..]

Nichtje van de Neus.
laufen
pi_58204630
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor wie er ooit hier wel eens iets stuurt via PM wat niet mag, lees dit en sluit je PM box af.
Die fucking lijer leest gewoon mee. Lekker dan als er altijd werd gezegd dat dit alleen zou gebeuren als de OvJ voor de deur stond. Hoppa, meteen policy aangepast ook. Beetje laat.
Enfin, externe site met info: http://fok.gmta.nl/
Waarom dan ook vertrouwelijke info via PM uitwisselen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58204637
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel eens naar Jong Ajax gaan kijken? Mij werd gevraagd of ik meeging vanavond, maar gast haakte af. En in mijn eentje heb ik weinig zin. Maar misschien dat het iets is voor volgend seizoen ofzo.
Ik ben er 2 keer geweest dit seizoen. Is best leuk hoor. In de rust beetje kijken hoe mensen struikelen over de ongelijke stenen whehehe
  maandag 21 april 2008 @ 15:58:30 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58204657
quote:
Ja, regelmatig zelfs.
Kan soms best vermakelijk zijn. .
-
pi_58204682
quote:
Ga volgend jaar wel wat vaker kijken denk ik
quote:
Gaandeweg de tweede helft zag de goalie de stilte veranderen in frustratie. Her en der braken op de tribune vechtpartijen tussen Ajax-fans onderling. ‘Dat ging echt nergens over.’
pi_58204716
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, regelmatig zelfs.
Kan soms best vermakelijk zijn. .
Ok, goeie zaak. Dan kom ik volgend seizoen geregeld een wedstrijdje meepakken, denk ik. Toch geen werk meer op maandagavond.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58204760
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

dan had je ook wel door dat ik helemaal lam was. Tot de 2-0 was ik nog wel enigzins helder, maar daarna ging het lichie uit.
Ja jij met je 6 bier als ik er al genoeg in heb zitten, lag ook bijna te pitten in de rust , en daarbij moest ik in de eerste 22 minuten al 3x pisse
  maandag 21 april 2008 @ 16:07:19 #160
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58204796
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja jij met je 6 bier als ik er al genoeg in heb zitten, lag ook bijna te pitten in de rust , en daarbij moest ik in de eerste 22 minuten al 3x pisse
Vroeger in De Meer of O.S, gewoon pissen tegen de rand boven in het vak. . Altijd lachen iemand dan heen en weer werd geduwd .
-
pi_58204810
Zondag bij het weggaan op 410 stond er ook een gast in het vak te pissen. Was al redelijk rustig toen.
pi_58204951
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zondag bij het weggaan op 410 stond er ook een gast in het vak te pissen. Was al redelijk rustig toen.
Hehe

Er liep ook zo'n maffe neger bij Zuid na de wedstrijd die alle aliminium bierblikjes ging meenemen

Rare vogel.
  maandag 21 april 2008 @ 16:22:39 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58205042
quote:
Ik ga ook wel regelmatig, hangt ook nog die echte Ajax-sfeer die je in het stadion zo mist. Danny Blind, Piet Keizer, Simon Tahamata, Wim Suurbier, iedereen loopt gewoon door elkaar heen. Lekker binnen een koffie doen en gezellig naar een pot voetbal kijken, geen gezeik.
Ga vanavond niet, maar de laatste thuiswedstrijd weer wel.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 april 2008 @ 16:32:54 #164
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58205243
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben ik dan de enige die het gisteren wel naar zijn zin heeft gehad?
Nee hoor, prima dagje gehad gister
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58205287
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef ericajax het volgende:

[..]

Zonde dat je niet voor me ging lopen dan had ik dat bier tegen je kop kunne smijten

pi_58205337
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nikkie
  maandag 21 april 2008 @ 16:49:17 #167
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58205548
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nikkie
Blijft een fijne chick idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58205702
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef ericajax het volgende:

[..]

Wij op zich ook wel hoor, was gezellig en veel gelachen even goed. Zit nog te twijfelen om naar de play-offs te gaan of lekker in de kroeg te gaan kijken, wat doet de rest van de fokkers?
pi_58205743
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wij op zich ook wel hoor, was gezellig en veel gelachen even goed. Zit nog te twijfelen om naar de play-offs te gaan of lekker in de kroeg te gaan kijken, wat doet de rest van de fokkers?
Tsja misschien dat ik een thuiswedstrijdje meepak op Zuid 1 ofzo maar verder ga ik niet denk ik, wilde Heerenveen uit eerst misschien wel gaan maar 14.30 de dag na Koninginnedag gaat me tever

En anders gewoon op Rembrandt of Leidse

Had jou btw ookal een tijd niet meer gesproken/gezien hehe
  maandag 21 april 2008 @ 16:59:03 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58205746
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Misschien de uitwedstrijd(en), thuis sowieso niet. Sfeer is dit seizoen kut, met play-offs nóg kutter.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58205786
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien de uitwedstrijd(en), thuis sowieso niet. Sfeer is dit seizoen kut, met play-offs nóg kutter.
Dat dus, zoals het er nu naar uitziet. Hangt ook een beetje van de data af.
pi_58205839
Absoluut niet naar de PlayOffs. Ik kijk wel weer in een kroeg ergens.
pi_58205999
Liever niet dit voor mijn neus wegkapen , maar ...

wat zouden jullie hiervoor over hebben ? In welke orde van grootte moet ik denken ?
  maandag 21 april 2008 @ 17:18:37 #174
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58206069
De komst van Cvitanich hoeft niet te betekenen dat Huntelaar vertrekt. Ajax heeft nu Ismael Urzaiz is vertrokken geen spits meer achter de hand. Bekijk hier het artikel op de doorgaans betrouwbare AS.

Een Kroatische journalist schreef het volgende over Dario: 'Darío isn’t very tall, 1.75m, but he finishes very well with his head, is very quick with and without the ball at his feet and his constant mobility, he likes to retreat to the edges and back to midfield to start play, these are attributes that approximate him still more to the style of Goran Vlaovic'.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58206230
quote:
'Urzaiz zag af van langer verblijf' 21 april 2008

Ismael Urzaiz Ajax nam zondagmiddag na afloop van het thuisduel met Heracles Almelo (5-1 zege) afscheid van Ismael Urzaiz. De Spanjaard kwam aan het begin van dit seizoen over van Athletic de Bilbao, maar kon geen potten breken in Amsterdam. Urzaiz had echter wel de mogelijkheid om zijn verblijf bij Ajax te verlengen, zo meldt AT5.

Volgens de Amsterdamse tv-zender heeft Urzaiz afgezien van een contractverlenging. Ajax wilde de routinier overhalen om opnieuw een jaar als stormram te fungeren achter Klaas-Jan Huntelaar. Urzaiz kwam dit seizoen tot zeven officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij het net niet wist te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')