Usb is sloomquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ie geschikt is voor 1 pc, heeft 't doorlinken toch geen nut. Op de livebox zit trouwens ook een USBaansluiting, dus je kan er 3 pc's op kwijt.
Of draadloosquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow w8 inderdaaddan moeten er 2 ethernet aansluitingen op zitten dan kan je em doorlinken naar andere modem.. Dus bij telfort moeten we hoe dan ook voor 30 euro multipcmodem kopen
Voor jou misschien, de niet-nerdy's merken daar niks vanquote:
Gooi je charmes in de strijd, die krijg je er vast bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wacht toch nog maar even op de was.. Een draadloze modem kost 70 euro bij telfort
Die speedtouch is een modem en router ineen, je gebruikt 'm dan alleen als router. Het zal vast kunnen maar het is niet helemaal standaard. Dat wordt dus nerdy configureren enzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en om nog even op die andere terug te komen.. Als ik toch 1 netwerkkabel van de ene naar de andere modem laat lopen.. en dan in de speedtouch modem 3 kabels doe.. kan het toch wel?
Daar kan ik echt alleen maar van dromen. Ik werk hier met torrents, maar ik moet blij zijn als ik >50 kb/s haalquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Superrelaxed als je in 35 minuten een dvdtje kunt downloaden
Geen idee of 't standaard werkt, je kan je modem meenemen naar de winkel en daar ff vragen (en je megaplannen uiteenzettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm en dat kan ik dus nietdus dan is het makkelijker om voor 30 euro die multipc modem te nemen
Dan om mijn buurman hierheen te laten komen en dat voor me te doen
Ohja ik betaal ook nog eens 15 euro p/m aan usenet abboquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik echt alleen maar van dromen. Ik werk hier met torrents, maar ik moet blij zijn als ik >50 kb/s haal.
Je moet in een gezamelijk huis toch uitkijken heb ik ondervondenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:06 schreef Mikkie het volgende:
Daar kan ik echt alleen maar van dromen. Ik werk hier met torrents, maar ik moet blij zijn als ik >50 kb/s haal.
Dat is zeker waar, daarom zou ik voornamelijk downloaden op rustige tijden (als de hut leeg is, of in het weekend en 's nachts enzo). M'n huisgenoot heeft laatst 60 Gb binnen gehaald in drie dagen (usenet ofzo), maar toen lag de rest ook zo ongeveer plat. Toen heeft 'ie wel een berg gezeik gehad ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet in een gezamelijk huis toch uitkijken heb ik ondervonden. Je maakt geen vrienden als je de hele dag de volledige bandbreedte in beslag neemt
.
Neuh men modem laat ik wel veilig hierstaan maar ga nu wel even men megaplannen uiteenzettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee of 't standaard werkt, je kan je modem meenemen naar de winkel en daar ff vragen (en je megaplannen uiteenzetten)
.
Oranjepop & talentenjacht op de groote markt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:23 schreef l3laster het volgende:
Is er nog wat te doen op 30e april?? ergens lekker zuipen in de stad op terrasjes?
Waarschijnlijk niet, maar je kunt wel voor 10 euro een switch kopen waardoor het alsog werkt. Waar je voor moet oppassen is dat je geen 2 routers achter elkaar plaatst - dat kan voor allerlei problemen zorgen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke 1 nerdvraagje![]()
We hebben nu boven zon liveding van wanadoo staan en daar gaat dus 1 aansluiting direct naar een huisgenootje en 1 aansluiting naar een andere modem.. van speedtouch..
Bij telfort krijg je " in bruikleen gratis Geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen" Kunnen we die dan dus gewoon naar die speedtouch die er nu staat linken?
Oranjepop was vorige jaren best leuk ja!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oranjepop & talentenjacht op de groote markt.
Wat is er in arnhem te doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:35 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Oranjepop was vorige jaren best leuk ja!
Ga dit jaar naar Amsterdam en dan 's avonds naar Arnhem.
Zoals in iedere stad, podia met muziek en zuipen maarquote:
Wat is daar dan te doen?quote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Hmm, dat lijkt me idd wel erg dubbel...
en verder is koninginnedag niet super meestal hoor, ik ga me altijd ergeren aan al die massa's mensen. Maar toch probeer ik het elk jaar maar weer opnieuw.
Hm, dat is knap klotequote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Koninginnedag is altijd beetje dubbele dag voor me omdat het sterfdag van m'n vader is. Aan andere kant is het niet meer dan een datum, en moet dat geen probleem zijn, maja komt ook bij dat ik anders ook begod niet weet waar en met wie ik 't zou moeten doorbrengen dus komt sowieso niks van
Ja, maar met carnaval heeft ook iedereen de instelling dat het allemaal geen ene flikker boeit. Dat is natuurlijk superquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, carnaval is ook niet bijzonder, toch heb ik altijd schik voor 10.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hm, dat is knap kloteIk vind koninginnedag sowieso niet heel erg bijzonder. Vooral een excuus om maar wat te feesten. Ik ga meestal gewoon maar bij wat bandjes kijken (oranjepop bijv), maar echt bijzonder is die dag niet voor mij.
Al zit ik dit jaar tijdens die dag in het buitenland
En als je dan op mooie dag (nuja zon is nu weg helaasquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]![]()
Mja slakkentempo door een stad slenteren is iig niets voor mij alMaar het is gewoon een van die dagen waar 'iedereen' wat gaat doen en over heeft... net als oud en nieuw enzo... dat je je haast verplicht voelt ook wat te moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |