Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Datr is gewoon het hele probleem met die lafaards.... ze durven zich niet kwetsbaar op te stellen.
Ja met sexbewegingen,goh wat knap.quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.
Huub en Claire zouden dat ook niet doen.
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.
Huub en Claire zouden dat ook niet doen.
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
Valt nog mee dat hij niet; '' Zorg eens goed voor je lichaam'' zegt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
Brian: doe eens iets romantisch voor Claire, smeer eens een broodje.
OMFG.
En dat heeft HBO gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef akveor het volgende:
Wat een mongool.... en vind zichzelf ook zo grappig.... wat een loser die Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |