abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:55:53 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60059432
Groot feest, wanneer Willem II degradeert.

Eerst 19 oktober nog even op 'bezoek' en daarna begint het uitzwaaien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60060875
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:55 schreef Happel het volgende:
Groot feest, wanneer Willem II degradeert.

Eerst 19 oktober nog even op 'bezoek' en daarna begint het uitzwaaien.
Grote praat van een club die afgelopen seizoen nog met 3-1 onderuit ging in Tilburg.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:19:13 #103
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60061220
Shit, moet ik mn favoriete wedstrijd missen (Willem II - Feyenoord). Achja, River Plate - Boca Juniors is een waardige vervanger
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60062574
quote:
Willem II verliest in Eindhoven

In Eindhoven heeft Willem II haar eerste nederlaag geleden in de oefenreeks. De Tricolores verloren met 2-1 van FC Eindhoven.
Later meer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:13:44 #105
14509 reem
pi_60062938
Een goed begin is t halve werk?!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60062961
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef toma het volgende:

[..]

Grote praat van een club die afgelopen seizoen nog met 3-1 onderuit ging in Tilburg.
Dat zal wel de reden zijn van zijn calimerogedrag. De frustratie is ook begrijpelijk, hij kiest ervoor om voor een topclub te zijn, maar dan heeft die topclub geen succes. Erg naar voor hem.
pi_60063118
Eindhoven altijd lastig
pi_60063264
Wie hebben ze laten spelen als Josimar Lima de doelpuntenmaker is? Die vond ik bij Jong Excelsior nou nooit zo bijzonder eigenlijk en nu lijkt hij in Tilburg volwaardig lid van de A-selectie te worden...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60063694
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Wie hebben ze laten spelen als Josimar Lima de doelpuntenmaker is? Die vond ik bij Jong Excelsior nou nooit zo bijzonder eigenlijk en nu lijkt hij in Tilburg volwaardig lid van de A-selectie te worden...
Volgens de reacties op tilbo.com heeft het grootste gedeelte een echt B elftal gespeeld...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60063749
Tegen CSKA zullen we zien of het inderdaad een foutje was...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60063910
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Er is begonnen met een B-elftal, maar dan nog was het erg slecht. Eindhoven vond ik nog best redelijk spelen. Vooral die nummer 10 was een erg aardige voetballer.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:04:57 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064954
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat zal wel de reden zijn van zijn calimerogedrag. De frustratie is ook begrijpelijk, hij kiest ervoor om voor een topclub te zijn, maar dan heeft die topclub geen succes. Erg naar voor hem.
Uhu, ik ben gefrustreerd.
Elite
Tegen TTIP
pi_60065748
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Uhu, ik ben gefrustreerd.
Dat is best begrijpelijk. Je hebt een topclub in je jeugd gekozen, maar die haalt amper successen. Dan had je net zo goed voor je lokale club kunnen zijn in plaats van gewillig mee te lopen.
pi_60065785
Wie was die 10 dan?
pi_60065838
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die 10 dan?
Kleine speler. Had iets Zuid-Europees op rode schoenen. Ik zal even op de site van Eindhoven kijken of ik erachter kom hoe hij heet. Hendriks keepte ook erg aardig, beter dan Appels bij Willem II, maar dat is ook maar de 3e/4e keeper.

Ik kom uit bij Tahapary of Koc, misschien dat jij weet wie de aanvallende middenvelder van die twee is?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:05:41 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60065947
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:54 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat is best begrijpelijk. Je hebt een topclub in je jeugd gekozen, maar die haalt amper successen. Dan had je net zo goed voor je lokale club kunnen zijn in plaats van gewillig mee te lopen.
Ik merk het al, jij kent me door en door.
Elite
Tegen TTIP
pi_60066737
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik merk het al, jij kent me door en door.
Je probeert je overeind te houden met het gebruik van smilies zie ik. Inhoudelijk niet echt sterk, maar ik had ook niet meer verwacht van een echte "fan" die vanmiddag niet in Oirschot was en bespaar me je zwakke smoezen waarom je er niet was.

Ik verwacht overigens weer een inhoudsloze reactie doorspekt met smilies.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:29:16 #118
14509 reem
pi_60067369
Ik zou als Feyenoord fan wel gefrustreerd zijn als je het al 30 jaar met B-prijzen moet doen. Kijk, als fan van Willem II weet je tenminste waar je aan toe bent .
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 13 juli 2008 @ 00:10:03 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60068006
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Je probeert je overeind te houden met het gebruik van smilies zie ik. Inhoudelijk niet echt sterk, maar ik had ook niet meer verwacht van een echte "fan" die vanmiddag niet in Oirschot was en bespaar me je zwakke smoezen waarom je er niet was.

Ik verwacht overigens weer een inhoudsloze reactie doorspekt met smilies.
Hahaha, wat valt er te zeggen. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een fan die nooit een wedstrijd van Feijenoord bezoekt. Kom ook niet uit Rotterdam en had beter voor FC Utrecht kunnen zijn, omdat die club uit de regio is. 1000x excuses voor mijn fan zijn.

Alvast veel plezier in de Jupiler League.
Elite
Tegen TTIP
pi_60068054
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:10 schreef Happel het volgende:
Zullen we dat pas na 9 wedstrijden gaan bekijken? Dan hebben we zowel tegen toppers als tegen (mogelijke) mede kandidaten voor alle mogelijke scenario's gespeeld... Maar ik ben reeel, we gaan geen seizoen ala NAC krijgen dit jaar. Een troosteloos seizoen tussen plek 10 en 13 is prima.
pi_60068833
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Hahaha, wat valt er te zeggen. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een fan die nooit een wedstrijd van Feijenoord bezoekt. Kom ook niet uit Rotterdam en had beter voor FC Utrecht kunnen zijn, omdat die club uit de regio is. 1000x excuses voor mijn fan zijn.

Een fan was in Oirschot geweest, maar meelopers als jij zie je daar niet. Ach ja, zolang je maar lekker vooraan staat op de Coolsingel dan is alles goed hè. Parttime "fans" die komen trollen in topics van kleine clubs, het blijft vermakelijk.
  zondag 13 juli 2008 @ 08:54:30 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60070849
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:02 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]
Een fan was in Oirschot geweest, maar meelopers als jij zie je daar niet. Ach ja, zolang je maar lekker vooraan staat op de Coolsingel dan is alles goed hè. Parttime "fans" die komen trollen in topics van kleine clubs, het blijft vermakelijk.
Je reacties zijn inderdaad vermakelijk te noemen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60071268
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kleine speler. Had iets Zuid-Europees op rode schoenen. Ik zal even op de site van Eindhoven kijken of ik erachter kom hoe hij heet. Hendriks keepte ook erg aardig, beter dan Appels bij Willem II, maar dat is ook maar de 3e/4e keeper.

Ik kom uit bij Tahapary of Koc, misschien dat jij weet wie de aanvallende middenvelder van die twee is?
Hmmm, zou het zo niet weten. Denk Tahapary.
pi_60071658
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Je reacties zijn inderdaad vermakelijk te noemen.
Ik zie dat je nu een posticon nodig hebt om jezelf overeind te houden. De smilies heb ik je al afgeleerd, dus je bent al op de goede weg. Misschien komt het nog ooit goed met je. Veel plezier voor teletekst komend seizoen. Het zal spannend voor je worden.
pi_60072347
Hey Happel & Barnet_Bee. Doe eens aardig tegen elkaar en post hier over Willem II.

Ruzie maar via pm of msn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')