Ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
Volgende interview komt binnenkort. Gewoon geduld hebben. Ik moet ook ergens tijd vinden.
Had ik je niet al een PM teruggestuurd dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:25 schreef RayMania het volgende:
Nummer drie is allang gevraagd, plus dat ik gewoon mijn voorkeur kies uit de rijtjes die de geïnterviewden noemen. Moet er zelf ook wel een redelijk gevoel bij hebben, niet dat er weinig aandacht aan de antwoorden wordt gegeven.
Mooie poging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had ik je niet al een PM teruggestuurd dan?
quote:Op zondag 20 april 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
Volgende keer in ieder geval geen Ajacied.
Ik ben vereerd zeg! Ben alleen niet gevraagd door Ray...quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Doc geeft toch niet al teveel kwijt van zichzelf. DD lijkt mij een leuke opvolger.
Nadeel is alleen dat hij er zolang over doet, waarom niet twee á drie per week?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef rubbereend het volgende:
er zijn zoveel leuke users op VB:L waar we eigenlijk nog weinig van weten dat Ray voorlopig nog wel vooruit kan met dit leuke initiatief
Helaas M0NTANAquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:49 schreef RayMania het volgende:
De toppers zullen echt wel eens langskomen, ooit.
Eens. Om de dag een interview, hij moet maar even bij Danny aankloppen voor een vergoeding.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat hij er zolang over doet, waarom niet twee á drie per week?
Misschien een mooie gelegenheid om daar iets aan te doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
Doc ja. Ik ken hem een beetje de beste VBL poster van de laatste 5 jaar mag wel iets meer blootgeven van zichzelf
Hoe zou ik Doc dan het hemd van het lijf kunnen vragen?quote:
Ik heb het boek vrijdag gekocht op schiphol en dit weekend gelezen. De eerste twee hoofdstukken dacht ik mwah mwah. Vanaf de Tour de France heb ik me echt suf gelachenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar hij gaat mijns inziens snel vervelen. Heb je wel eens wat van Dimitri Verhulst gelezen? De helaasheid der dingen is bijvoorbeel hét boek dat Brusslemans zo graag eens zou willen, maar niet kan schrijven. Verhulst >> Brusselmans. Niet dat Brusselmans daarmee slecht of zelfs niet goed is, maar die verveelde, ongeïnteresseerde karakters kan ik nu wel dromen.
Leuk! Graag gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het boek vrijdag gekocht op schiphol en dit weekend gelezen. De eerste twee hoofdstukken dacht ik mwah mwah. Vanaf de Tour de France heb ik me echt suf gelachen. Ook het hoofdstuk dat ze Roy Orbison gaan kijken. Briljant
.
Mooie tip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |