mag ik ook ingaan op de geinterviewde persoonlijk?quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit topic eigenlijk bedoeld om in de interviewer en geinterviewde hun reet te kruipen of mag je ook inhoudelijk ingaan op het interview?
BS heeft geen dochter denk ik, het geneuzel over de dochter van Beschouw zorgde er wel voor dat zijn interview niet steeds een kick hoefde te krijgen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
SchiksemBligt, je bent niet interessant genoeg.
Hopen dat nummer drie eenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
BS heeft geen dochter denk ik, het geneuzel over de dochter van Beschouw zorgde er wel voor dat zijn interview niet steeds een kick hoefde te krijgen.
Dan is het in ieder geval geen jong vrouwmens of een SCHquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hopen dat nummer drie een-vriendin/dochter/vrouw heeft
.
BS heeft toch een lekkere vriendin?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hopen dat nummer drie een-vriendin/dochter/vrouw heeft
.
Toen ik het net nog een keer las zag ik het ook ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BS heeft toch een lekkere vriendin?
Fantastische schrijfstijl,. leuke en vermakelijke verhalen en het is bijna geniaal hoeveel onzin hij in een boek weet te proppenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef Beschouw het volgende:
Is leuk om op deze manier wat meer te weten over een user. Mooi werk Ray. En lekker uitgebreide antwoorden BliksemSchigt. Had alleen wel willen weten waarom je Brusselmans leest en wat je er van vindt. Zelf vind ik het een prachtschrijver, maar na een paar boeken weet ik het wel.
En ofquote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BS heeft toch een lekkere vriendin?
Maar hij gaat mijns inziens snel vervelen. Heb je wel eens wat van Dimitri Verhulst gelezen? De helaasheid der dingen is bijvoorbeel hét boek dat Brusslemans zo graag eens zou willen, maar niet kan schrijven. Verhulst >> Brusselmans. Niet dat Brusselmans daarmee slecht of zelfs niet goed is, maar die verveelde, ongeïnteresseerde karakters kan ik nu wel dromen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische schrijfstijl,. leuke en vermakelijke verhalen en het is bijna geniaal hoeveel onzin hij in een boek weet te proppen. En niet te vergeten dat ie ongeveer elke drie maanden een nieuw boek heeft
.
Nee, maar die ga ik binnenkort dan eens bestellen en lezenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar hij gaat mijns inziens snel vervelen. Heb je wel eens wat van Dimitri Verhulst gelezen? De helaasheid der dingen is bijvoorbeel hét boek dat Brusslemans zo graag eens zou willen, maar niet kan schrijven. Verhulst >> Brusselmans. Niet dat Brusselmans daarmee slecht of zelfs niet goed is, maar die verveelde, ongeïnteresseerde karakters kan ik nu wel dromen.
quote:* Palmier had alles van een zeemeermin: ze was slank en stonk naar vis.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 30.
* De fles jenever ging rond, verbond onze gedachten, die we niet grepen, maar zomaar lieten zweven naast al die andere gedachten die we al jaren lieten zweven in ons hoofd.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 114.
* Men is toch altijd een beetje klootzak wanneer men een vrouw met een kind laat zitten, maar dat komt omdat je veel te weinig klootzak was om die vrouw te verlaten toen je haar nog niet met een kind had volgestampt.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 165.
* Aan de hoofdingang stond gelukkig een kankerpatiënt, die hebben meestal sigaretten bij de hand.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 167.
* Onze kinderen worden geboren in een hospitaal. Het zijn ziektes.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 168.
* Marieken was de typische mongool, tenminste als jaloezie en oversekst gedrag typisch is voor mongolen.
o Uit De helaasheid der dingen, blz. 180.
* ... en jengelende kinderen die andere bezoekers hadden meegebracht [naar het bejaardentehuis], ter compensatie, of om er de nadruk op te leggen dat het leven van de oude doorgegeven was, als stokjes in een eeuwige estafette waar niemand de zin van kent maar waar men zich aan vastklampt in de grote helaasheid der dingen.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 181.
3 oudere broersquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef pfaf het volgende:
Maargoed, heb je nog een lekker zusje?
Volgende week zondag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:29 schreef sjimz het volgende:
Wanneer komt het volgende interview?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |