Das niet waar hè.quote:Het komende EK staat voor de deur. Wat verwacht je ervan? Denk je dat Nederland voor de vierde keer achter elkaar de halve finale van een groot toernooi kan halen, of misschien zelfs wel Europees Kampioen kan worden?
Had ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Leuk interview.
Ik dacht alleen dat Bliksem wat ouder zou zijn..
Graagquote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit topic eigenlijk bedoelt om in de interviewer en geinterviewde hun reet te kruipen of mag je ook inhoudelijk ingaan op het interview?
Ga er maar inhoudelijk op in.quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit topic eigenlijk bedoelt om in de interviewer en geinterviewde hun reet te kruipen of mag je ook inhoudelijk ingaan op het interview?
Je mag wel even in mijn anus kruipen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit topic eigenlijk bedoeld om in de interviewer en geinterviewde hun reet te kruipen of mag je ook inhoudelijk ingaan op het interview?
Je moet in mijn reet kruipen en je mag altijd inhoudelijk ingaan op het interview. Kunnen nog leuke discussies opleveren.quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit topic eigenlijk bedoeld om in de interviewer en geinterviewde hun reet te kruipen of mag je ook inhoudelijk ingaan op het interview?
quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
bij het vorige grote toernooi (WK2006) haalde Oranje de halve finale toch niet?quote:Denk je dat Nederland voor de vierde keer achter elkaar de halve finale van een groot toernooi kan halen
Neuh hoor, leuk interviewquote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
SchiksemBligt, je bent niet interessant genoeg.
Duh.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
SchiksemBligt, je bent niet interessant genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |