Zeker weten doen we het nooit, maar het zag er gisteren allemaal vrij spontaan uit (inclusief het ontdekken van de vermissing).quote:Op zondag 20 april 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat hele per ongeluk - draaiboek - laten - liggen een scriptje is? Ik vind het allemaal wat te doorzichtig.... terror op de bruiloft staat ook al vast in het script. Dus logisch dat er een scene is dat hij het draaiboek bekijkt/kopieert.
En zo ook met het witte jurk verhaal. Dat is me ook allemaal te toevallig, Huub eist een witte jurk, Clair in de problemen en dan Amanda in het wit.quote:Op zondag 20 april 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Denk je niet dat dat hele per ongeluk - draaiboek - laten - liggen een scriptje is? Ik vind het allemaal wat te doorzichtig.... terror op de bruiloft staat ook al vast in het script. Dus logisch dat er een scene is dat hij het draaiboek bekijkt/kopieert.
Ik PM mijn adres wel.quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef schatje het volgende:
Mensen die naar Brian kunnen luisteren verdienen een lintje.
Wat haat ik die gozer. Echt hè?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef schatje het volgende:
Mensen die naar Brian kunnen luisteren verdienen een lintje.
Wat haat ik die gozer. Echt hè?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian heeft lol.
Brian: "Als de familie maar niet met wapens binnenkomt."
Nee sukkel, het is jouw familie niet.
Ik denk/hoop nog steeds dat Jaap Brian een oor aannaait. Ben ik nu naïef?quote:
Dan toch ook die zogenaamd mooie die Amandel heeft gekaapt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaap verziekt de jurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |