Inderdaad! Zeer ongepast...quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Ik vind niet dat Amanda (ook) een witte jurk aan kan op die avond. Toch past ze er een.
Ja hoor. Ik vind echt dat het niet kan.quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
Dellie kaapt die witte jurk let maar op.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Kinga het volgende:
Waarvoor zijn deze jurken?
Is een avondjurk, zal dus voor dinsdag zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda mag toch helpen een jurk uitzoeken? In the rebound? Wat een onzin...
Welk feest???quote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit zijn de jurken voor het feest
alleen de bruid moet in het wit, toch...
Is ook een mooie jurk. Mooier dan de jurken van Claire. Ze zijn voor het feest ná het huwelijk.quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef T-lex het volgende:
Mooie Jurk die witte van Amanda, ding zit als gegoten...maar Amanda kennende zit die binnen no time onder de wijnspetters en makeup.![]()
Ja, hij staat haar goed, maar het is niet gepast om op de trouwerij van een ander in het wit te gaan, dat is alleen voor de bruid.quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef T-lex het volgende:
Mooie jurk die witte van Amanda, ding zit als gegoten...maar Amanda kennende zit die binnen no time onder de wijnspetters en makeup.![]()
Denk je niet dat dat hele per ongeluk - draaiboek - laten - liggen een scriptje is? Ik vind het allemaal wat te doorzichtig.... terror op de bruiloft staat ook al vast in het script. Dus logisch dat er een scene is dat hij het draaiboek bekijkt/kopieert.quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Disana het volgende:
Zitten ze verdikkie weer in het draaiboek voor de trouwdag te kijken.
Ze bekijken de kopieen die Jaap ervan heeft gemaakt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 april 2008 20:32 schreef avonne het volgende:
* bijgelezen
Dus Brian is achter weer uitvoerig geïnformeerd over de plannen van Huub en Jaap?
Het is niet alleen zielig, het is ook funest voor de show.
Echt waar. Die amateurs van de Febo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |