Ik zou het kopenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zulke boeken zullen toch wel bestaan?
Ik laat er in ieder geval een boekje van maken, voor als hij op zichzelf gaat wonen.
Duurt nog wel even...
http://www.lulu.com ?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is volgens mij een internetuitgever waar iedereen zijn boek kan publiceren.
Veel meer is het inderdaad niet, ik zou alleen twee eieren nemen ipv één.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wilde een recept voor perkedel djagoeng (maiskoekjes) neerzetten, omdat dat ook misschien lekker is als lunch. Maar ik heb geen precies recept.
Het idee is iig een blikje mais voor de helft fijnprakken. Alle mais mengen met een ei en wat bloem. Gesnipperde ui en knoflook en verse selderie erdoor met kruiden.Bakken in wat olie.
Varkensvlees is het enige waar hij op reageert.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:18 schreef hhhpsycho het volgende:
Hallo,
krijgt hij ook last van vlees of kan dat wel?
quote:* 4 teentjes knoflook
* 1 eierdooier
* 2,5 dl olijfolie
* zout
* enkele druppels citroensap
Bereidingswijze
De knoflookteentjes uitpersen of fijnmaken, de eierdooier toevoegen met een snuf zout. Al klutsend met een garde of een vork druppelsgewijs de olijfolie toevoegen met een paar druppels citroensap naar smaak.
In speculaaskruiden zit meestal ook kaneel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:43 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, kaneel moet ik vervangen met iets anders.
Misschien speculaaskruiden.
Voor de rest is het een erg leuk recept, bedankt Vief!

Ik zou om het 'pittige' van de kaneel te vervangen in ieder geval ook een beetje nootmuskaat en/of gemalen kruidnagel erdoor doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef Oblivion het volgende:
Oh shit...niet aan gedacht...![]()
Waar zou je het dan me kunnen vervangen?
Gewoon stevia? 1 of 2 druppeltjes?
Zal het gewoon moeten proberen.
Dus ook als je ze 'vers' gebruikt? Jammer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:18 schreef Oblivion het volgende:
Ja, dingen zoals vanille, kaneel, eigenlijk al die lekkere zoete smaakmakers gaat ie wel van uit zijn pan.
Jammer hoor.
Blijf het knap vinden, hij snoept niet meer.
En dat voor een manneke van 7! Oh, bijna 8...
Ja, zeker jammer maar het is niet anders.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus ook als je ze 'vers' gebruikt? Jammer.
Misschien als ik ze allemaal gemalen door de stevia doe?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb net even boven mijn potjes met specerijen gehangen met mijn neus. Misschien is kardemom, kurkuma gember(wortel) en/of kruidnagel een vervanger?
Deze zitten vaak in een mix met kaneel viel mij op. (Behalve de kurkuma, maar dat vind ik zelf zo heerlijk!)
Misschien kan je dan toch een wat zoete kruidige smaak namaken. Of heeft hij van al deze toevoegingen last?
Hoi Uccie!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef Uccie het volgende:
Hey oblivion, heb een tijdje niet meer gelezen, maar hoe gaat het met je knulletje. Ik vind het fantastisch dat het het m lukt om niet te snoepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |