Ajax <3
quote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Waarom zit je achter je pc ?
En achja het kan ook niet veel worden bij ons he, wij zijn All Fucking Cunts Ajax![]()
![]()
><(({°>
AnesthetizePfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal Daar hoorden zij engelen zingequote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.![]()
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15 A.F.C.A.quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zit je achter je pc ?Omdat hij met Jorien aan het cyber zuipen is?![]()
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
A.F.C.A.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Kansloze reactie![]()
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
AFCA CBSquote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...Is dat niet zo dan?
![]()
MOKUM XXX RATED
O!quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...Als je die zuiderlingen hoort praten kan je toch niet anders concluderen?
Daar hoorden zij engelen zingequote:Op zondag 20 april 2008 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kansloze reactie
Mja nog steeds gefrustreerd![]()
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15 AnesthetizeAch ik d8, ik breng het nog netjes![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal Feyenoord KNVB Beker 07-08quote: A.F.C.A.quote:,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
El Guajequote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef Blight het volgende:
[..],
.
quote: El GuajeAppelvlaai met zijn stoere praat hoor![]()
Zoals Jezus.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh.
.
-
A.F.C.A.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Als dat gebeurt zwem ik desnoods naar Engeland.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Smeetsfanquote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Snonaldoquote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
JOHNNY BEDANKTDat dus..
Helaas.. Ik had nog hoop.![]()
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009 Ajax!Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Parijzenaarquote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny![]()
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!