quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Toch blijft Ajax de mooiste club van Nederland
Jazeker! Jammer dat het al jaren voor geen meter loopt, maar goed.quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, op deze manier raak je wel alle successupporters kwijtquote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jazeker! Jammer dat het al jaren voor geen meter loopt, maar goed.
Shit happens.
Nou op zuid was ook bijna de helft weg hoorquote:Op zondag 20 april 2008 19:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid en 410 was er gewoon nog, en dat zijn de trouwste supporters over het algemeen, dus dat viel wel mee.
Lange zijde moet je niks van verwachten.
Davids mis je niks meer aan, Heitinga krijg je een mooie prijs voor en is absoluut vervangbaar (z'n voetbalkwaliteiten zijn naar mijn mening redelijk gehyped dit jaar) en Suárez blijft.quote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Scorpie het volgende:
Davids stopt, Huntelaar en Heitinga weg, Suarez zie ik ook nog wel weggaan en verder een hoop aanwas wat waarschijnlijk weer subtop-niveau is. Ik zie het voorlopig nog niet goed komen met ons aller Ajax.
Altijd!quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Partysquad zet kwaad bloed in ArenA
zondag 20 april, door sv, Amsterdam, 19:27u, De Telegraaf
The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.
Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.
Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
Amen...!quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet datquote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is de goaltune niet van psv
kan ik wel weten
Waarom staat het er danquote:Op zondag 20 april 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet dat
?quote:Op zondag 20 april 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |