Oh ja tuurlijk, alle degradatieploegen wonnen makkelijk in de ArenA.quote:Op zondag 20 april 2008 14:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schijt-Heracles. :R Nouja, dat had je kunnen weten. Come on PSV.
Nee joh, Heracles is natuurlijk omgekochtquote:Op zondag 20 april 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, alle degradatieploegen wonnen makkelijk in de ArenA.
Lul toch niet zo dom man.
quote:Op zondag 20 april 2008 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee joh, Heracles is natuurlijk omgekocht
Dat kan ook nadelig zijn voor jou en je makkers.. De helft van dat stadion is PSV-minded.quote:Op zondag 20 april 2008 14:52 schreef tong80 het volgende:
Steeds als Andy Houtkamp in de uitzending komt hoop ik hard gejuich te horen.
PSV heeft de spanning aan zichzelf te danken imhoquote:Op zondag 20 april 2008 14:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schijt-Heracles. :R Nouja, dat had je kunnen weten. Come on PSV.
Dat is het hem juist. Om een of andere flutreden laten DGS, WII, Heracles & Sparta zich aaaaaaaltijd slachten in de Arena. Vaak onnodig ook nog.quote:Op zondag 20 april 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, alle degradatieploegen wonnen makkelijk in de ArenA.
Lul toch niet zo dom man.
Zeer zekerquote:Op zondag 20 april 2008 14:53 schreef Undergod het volgende:
[..]
PSV heeft de spanning aan zichzelf te danken imho
Ja maar de verslaggever zit vlak binj de Vitesse sitequote:Op zondag 20 april 2008 14:53 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Dat kan ook nadelig zijn voor jou en je makkers.. De helft van dat stadion is PSV-minded.
Als PSV zo aanvallend zou spelen zouden ze ook dik winnen, maar ze vinden 1 of 2-0 genoeg tegen Heracles/Willem II/ who-ever.quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Om een of andere flutreden laten DGS, WII, Heracles & Sparta zich aaaaaaaltijd slachten in de Arena. Vaak onnodig ook nog.
wat een grafpauper ben jijquote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Om een of andere flutreden laten DGS, WII, Heracles & Sparta zich aaaaaaaltijd slachten in de Arena. Vaak onnodig ook nog.
quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zet perongelijk de stream uit en nu kom ik niet meer op website
Zelfde hier. En daar betaal je dan 4,50 voor.quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zet perongelijk de stream uit en nu kom ik niet meer op website
quote:Op zondag 20 april 2008 14:53 schreef Schimpie het volgende:
Godver nu doet die Planet onzin het niet meer.
Dan kan je beter kijken via Sopcast. Geen enkel probleem hier en kost niks.quote:Op zondag 20 april 2008 14:56 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zelfde hier. En daar betaal je dan 4,50 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |