Laten we elkaar geen mietje noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:23 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Ja maar met een challanger overwinning kunnen we hem nu na 4 topics wel weer serieus nemen.
Gratis tennisles, waarschijnlijk gaan we nog veel horen over de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Reya het volgende:
Martin speelt in de eerste ronde in Tunis tegen een qualifier.
quote:1 (1) Haase, Robin
2 (2) Wessels, Peter
3 (3) Sluiter, Raemon
4 (4) Huta Galung, Jesse
5 (5) Middelkoop, Matwé
6 (6) Meer, Nick van der
7 (7) Bakker, Thiemo de
8 (19) Verkerk, Martin
9 (8) Sijsling, Igor
10 (9) Logtens, Paul
Dat wil niet zeggen dat je gelijk uit alle ranglijsten verdwijnt.quote:
Dat is de Fransman Sebastien de Chaunac. Draait al een tijdje mee in (voornamelijk) het challengercircuit, maar heeft nooit tot echt aansprekende resultaten weten te komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Reya het volgende:
Martin speelt in de eerste ronde in Tunis tegen een qualifier.
Hij wil een handtekening?quote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Reya het volgende:
Nicolas Sarkozy is morgen in Tunesië; formeel op staatsbezoek, maar wij weten natuurlijk beter.
Elf uur 's ochtends, de eerste partij op court 1.quote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Hoelaat moet Hij morgen?
Linkje ? stream/ scorenbord ?quote:Op maandag 28 april 2008 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Elf uur 's ochtends, de eerste partij op court 1.
Sorry dat was ik...bruine bonen gegeten gisteravondquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:39 schreef NY_Giant het volgende:
Ik werd net opgeschrikt door een enorme brul! Jullie hebben het vast ook gehoord. Ik weet alleen niet of het een brul van vreugde was of van verdriet...
Ik wist dat er iets niet klopte... Het klonk ook niet zo intimiderend als we van Martin gewend zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry dat was ik...bruine bonen gegeten gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |