abonnement Unibet Coolblue
pi_58291470
Zag iedereen hem net bij het sportjournaal: 'Mij moet je nooit afschrijven'

BOEM!

1 zinnetje Martin en het sportjournaal is afgelopen. Haase zal nu wel liggen te trillen in z'n bedje als hij dit nog mee heeft gekregen
pi_58291511
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Siemerink werd net bij Sport 1 gevraagd wat 'ie van de prestaties van Hem vond. Hij vond het goed van 'm dat 'ie met kleine toernooien is begonnen en daarin goed presteert en volgde 'm met belangstelling iig.
lol
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58293059
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef wimderon het volgende:
Zag iedereen hem net bij het sportjournaal: 'Mij moet je nooit afschrijven'

BOEM!

1 zinnetje Martin en het sportjournaal is afgelopen. Haase zal nu wel liggen te trillen in z'n bedje als hij dit nog mee heeft gekregen
Ik zag het net!

TV Moment van het Jaar!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_58294294
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef wimderon het volgende:
'Mij moet je nooit afschrijven'

BOEM!
Game Set Martin
pi_58297144
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Norrage het volgende:
Jezus dat artikel in de volkskrant.... "Robin beseft niet tegen wie hij het heeft.", "Hij moet een beetje respect hebben voor mijn erelijst"....allemaal opmerkingen in die trant...wat een arrogantie heeft die verkerk toch zeg, jeetje...maar goed...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:02:11 #106
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_58297697
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]
heiden!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_58297786
'Dat ik kan tennissen, hoef ik niet uit te leggen, maar je moet fit zijn om dat balletje binnen de lijnen te houden. [..] het leek soms of ik aan het werken was voor de Iron Man. Met kerst was ik bij vier graden vorst aan het hardlopen op een hockeyveld. Dat doe je niet echt voor je lol.'

Dit m.b.t. zijn conditietraining onder Wellington, een man die met zijn ervaring van Tommy Haas en Sharapova de klus aandurfde om deze Ares te verbeteren.

Ik twijfel er ook niet aan dat V de iron man zou kunnen doen, als hij er zin in heeft.
pi_58297930
Verkerk is een Iron Man als hij zin heeft, dus waarom zou hij daarvoor moeten trainen?
Jack does it in real time...
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:19:13 #109
66825 Reya
Fier Wallon
pi_58298123
De Iron Man is geen uitdaging voor Martin. Er ligt nu een verzoek van Martin bij de organisatie om het hardlopen op zijn handen te doen, het fietsen op een driewieler en het zwemmen met een steen aan zijn been. Als dat ingewilligd wordt, overweegt Martin deelname.
pi_58298319
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]


Verkerk kleineert zijn medeNederlanders waar ze bij staan...volledig respectloos...Duh dat Verkerk een betere erelijst heeft dan Haase, hij heeft vele jaren meer op de tour gespeeld.
Wat Haase nu al bereikt heeft op 20 jarige leeftijd is iets waar Verkerk alleen maar van heeft kunnen dromen. 100% zeker dat Haase over 5 jaar de erelijst van Verkerk heeft overtroffen....Alleen die RG finale zou hij misschien niet aan kunnen tippen.
Maar hoe Verkerk zijn eigen prestaties neerzet.... "iedereen weet dat ik kan tennissen" etc... echt om van te kotsen...Ach...Op zich is het ook wel cool, dit soort arrogantie hebben we eigenlijk te weinig in Nederland. Verkerk is desondanks wel gewoon een held, doch een beetje respectloos voor zijn collegas. ik hoop in ieder geval dat hij gewoon doorgaat met winnen en zijn woorden wat meer lading geeft.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:30:36 #111
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58298407
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Verkerk kleineert zijn medeNederlanders waar ze bij staan...volledig respectloos...Duh dat Verkerk een betere erelijst heeft dan Haase, hij heeft vele jaren meer op de tour gespeeld.
Wat Haase nu al bereikt heeft op 20 jarige leeftijd is iets waar Verkerk alleen maar van heeft kunnen dromen. 100% zeker dat Haase over 5 jaar de erelijst van Verkerk heeft overtroffen....Alleen die RG finale zou hij misschien niet aan kunnen tippen.
Maar hoe Verkerk zijn eigen prestaties neerzet.... "iedereen weet dat ik kan tennissen" etc... echt om van te kotsen...Ach...Op zich is het ook wel cool, dit soort arrogantie hebben we eigenlijk te weinig in Nederland. Verkerk is desondanks wel gewoon een held, doch een beetje respectloos voor zijn collegas. ik hoop in ieder geval dat hij gewoon doorgaat met winnen en zijn woorden wat meer lading geeft.
Ga weg uit dit topic voordat de toorn van Martin jou treft.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58298485
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Verkerk kleineert zijn medeNederlanders waar ze bij staan...volledig respectloos...Duh dat Verkerk een betere erelijst heeft dan Haase, hij heeft vele jaren meer op de tour gespeeld.
Wat Haase nu al bereikt heeft op 20 jarige leeftijd is iets waar Verkerk alleen maar van heeft kunnen dromen. 100% zeker dat Haase over 5 jaar de erelijst van Verkerk heeft overtroffen....Alleen die RG finale zou hij misschien niet aan kunnen tippen.
Maar hoe Verkerk zijn eigen prestaties neerzet.... "iedereen weet dat ik kan tennissen" etc... echt om van te kotsen...Ach...Op zich is het ook wel cool, dit soort arrogantie hebben we eigenlijk te weinig in Nederland. Verkerk is desondanks wel gewoon een held, doch een beetje respectloos voor zijn collegas. ik hoop in ieder geval dat hij gewoon doorgaat met winnen en zijn woorden wat meer lading geeft.
Couldn't agree more
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_58298977
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef wimderon het volgende:
Zag iedereen hem net bij het sportjournaal: 'Mij moet je nooit afschrijven'

BOEM!

1 zinnetje Martin en het sportjournaal is afgelopen. Haase zal nu wel liggen te trillen in z'n bedje als hij dit nog mee heeft gekregen
Damn Wimmers gemist !
Linkje van dit historische moment ?
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_58299304
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Verkerk kleineert zijn medeNederlanders waar ze bij staan...volledig respectloos...Duh dat Verkerk een betere erelijst heeft dan Haase, hij heeft vele jaren meer op de tour gespeeld.
Wat Haase nu al bereikt heeft op 20 jarige leeftijd is iets waar Verkerk alleen maar van heeft kunnen dromen. 100% zeker dat Haase over 5 jaar de erelijst van Verkerk heeft overtroffen....Alleen die RG finale zou hij misschien niet aan kunnen tippen.
Maar hoe Verkerk zijn eigen prestaties neerzet.... "iedereen weet dat ik kan tennissen" etc... echt om van te kotsen...Ach...Op zich is het ook wel cool, dit soort arrogantie hebben we eigenlijk te weinig in Nederland. Verkerk is desondanks wel gewoon een held, doch een beetje respectloos voor zijn collegas. ik hoop in ieder geval dat hij gewoon doorgaat met winnen en zijn woorden wat meer lading geeft.
Wat een onzin. Haase is juist degene die aan het kleineren was door te roepen dat Martin niet het niveau voor top-150 had wat hij beweerde. Martin heeft die woorden op de baan gelogenstraft en aangetoond niemand te hebben gekleineerd door te zeggen dat hij qua spelniveau meer recht had op een plek in het DC-team dan Wessels en Huta Galung. Wat was de reden voor Haase om dan zoiets over Verkerk te zeggen? De Bakker heeft kennelijk wel gewoon goed contact met Verkerk en sms't hem meteen zijn felicitaties na zijn toernooioverwinning.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:14:16 #115
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58299537
Alle gekheid op een stokje, maar ik denk serieus dat Verkerk wel in het Davis cup team hoort. Misschien dat Wessels nog wel mee kan komen, maar Huta Galung....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:18:58 #116
66825 Reya
Fier Wallon
pi_58299661
Iedereen die twijfelt aan Martin is een vijand van de Revolutie.
pi_58300166
quote:
Martin Verkerk ontvangt wildcard challenger Tunis


--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 25-apr-2008 11:18

Martin Verkerk heeft een wildcard voor het challenger-toernooi van Tunis ontvangen. Verkerk krijgt de uitnodiging, omdat hij vorige week het challenger-toernooi van Athene op zijn naam schreef. Het toernooi in Tunesië begint op maandag 28 april.

De Alphenaar hoopt in mei tevens een wildcard te ontvangen voor het hoofdtoernooi van Roland Garros. Hij gaat er in ieder geval vanuit dat hij aan de kwalificatierondes van het Grand Slam mag deelnemen. De tennisser speelde in 2003 de finale op het gravel van Roland Garros.

Verkerk tobde de afgelopen jaren met blessures en persoonlijke sores. Daardoor kelderde hij naar de onderste regionen van het internationale tennis. Dit jaar lijkt de tennisser zijn echte rentree te maken met toernooioverwinningen in Montréal en Athene. Door zijn eindzege in Athene vorige week, steeg Verkerk 239 plaatsen op de wereldranglijst. Hij bezet momenteel de 364e plek op de ranking.
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_58300365
Als Martin ook in de ATP-toernooien gaat presteren is hij een plek als enkelspeler in het Davis Cup team ruimschoots waard, op dit moment vind ik echter dat Thiemo vanwege zijn leeftijd de voorkeur moet krijgen.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:53:24 #119
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58300563
Martin Verkerk counted to infinity, twice.

Martin Verkerk doesn’t wear a watch, HE decides what time it is.
pi_58300665
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Zwansen het volgende:


Martin Verkerk doesn’t wear a watch, HE decides what time it is.
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:02:48 #121
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_58300772
Vandaag een een paginavullend interview in de NRC.next met onze held .

Kan de krant alleen niet meer vinden.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_58301014
Paginavullend, een woord waar Martin het mee eens is.
That's all folks!
pi_58301185
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef Chriz2k het volgende:
Als Martin ook in de ATP-toernooien gaat presteren is hij een plek als enkelspeler in het Davis Cup team ruimschoots waard, op dit moment vind ik echter dat Thiemo vanwege zijn leeftijd de voorkeur moet krijgen.
Misschien wel, maar een plaats in het team was en is hij sowieso waard. Zeker als je Wessels oproept voor een gravelpartij.
pi_58301273
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat een onzin. Haase is juist degene die aan het kleineren was door te roepen dat Martin niet het niveau voor top-150 had wat hij beweerde. Martin heeft die woorden op de baan gelogenstraft en aangetoond niemand te hebben gekleineerd door te zeggen dat hij qua spelniveau meer recht had op een plek in het DC-team dan Wessels en Huta Galung.
Verkerk deed die uitspraak toen ie al jaren geen fuck meer had laten zien... dat ie dan daarna een challenger wint is leuk maar op dat moment was de bewering van Verkerk bezopen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_58301298
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Misschien wel, maar een plaats in het team was en is hij sowieso waard. Zeker als je Wessels oproept voor een gravelpartij.
Ja klopt, hij zou bijvoorbeeld ook kunnen dubbelen met Wassen, dan heb je tevens een goed alternatief voor de enkels als er iemand geblesseerd raakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')