erg is die les hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
Holy shit, wat was les 8 zwaar![]()
Het is eerste keer dat ik het bijna niet trok. Het was dit keer 8x 2 minuten hardlopen met 1 minuut pauzes tussendoor. Vreemd dat dat zo veel zwaarder is.
Volgende les aan het einde 5 minuten lopenBen benieuwd
Kersje, de podcasts van Vlaanderen start to run (Evy) zijn 3 keer in de week. Je kan ze op deze website downloaden
Wat een beetje rust al niet kan doen hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
Het is eerste keer dat ik het bijna niet trok. Het was dit keer 8x 2 minuten hardlopen met 1 minuut pauzes tussendoor. Vreemd dat dat zo veel zwaarder is.
Kersje, de podcasts van Vlaanderen start to run (Evy) zijn 3 keer in de week. Je kan ze op deze website downloaden
uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat écht verschil merken, geloof me!de eerste keer op échte schoenen
wow!
ga je morgen?
heel goed, heel goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard.
Ik heb zitten stuiteren op m'n kamer de hele avond, wilde zo graag rennen maar dacht: moet effe de pauzes hanteren.
Morgen ga ik zéker weer.
arme schenenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ik heb tot nu toe steeds gelopen op die adidas run DMC style schoenen, die veren niet echt kan ik je vertellen
Kerel bij de hardloopwinkel zei ook: dat je schenen nog heel zijn
De motivatie is er wel hoorquote:
Whehe, ja, die vinden het niet altijd even leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
arme schenen
ach, ik heb op K-Swiss-tennis-schoenen gelopen de eerste 13 lessen, ook niet top
ik zeg ook, héél goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De motivatie is er wel hoor
Dat is totaal geen probleem.
Had allleen eerlijk gezegd niet van mezelf verwacht dat ik er:
1: aan zou beginnen;
2: het vol zou houden
[..]
Whehe, ja, die vinden het niet altijd even leuk.
Op tennissschoenen is ook niet al te bevorderlijk
Daar heb ik laatst nog een overeenkomst mee afgeslotenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg ook, héél goed
ik zou niet kunnen wachten met nieuwe schoenenben volgens mij ook meteen diezelfde avond nog gaan lopen..
en het is zó verslavend..had ook zelf nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden, vol zou houden en dat ik 't ook lichamelijk vol zou houden! Ga me nu inschrijven voor de zeven heuvelenloop
![]()
Die is echt killing ja, maar wat een genoegdoening als je die hebt uitgelopen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
I will, I will.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die is echt killing ja, maar wat een genoegdoening als je die hebt uitgelopen!
En eer-ik: keep up the good work!
blokker, mediamarkt, elke mediastore wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:28 schreef Timmai het volgende:
Weet iemand waar ik een cheap-ass MP3 speler kan vinden die ik op mijn kleding kan clippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |