Ohja, da's waar ookquote:Op zondag 1 juni 2008 11:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie iedere dag tientallen hardlopers voorbij mijn huis lopen
Whehe, het gaat niet echt van een leien dakje met die Les 7 hequote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Nu even de juiste podcasts gedownload, ik zit nu namelijk een paar dagen bij mijn vriendin thuis en alle podcasts staan op m'n externe harde schijf thuis. Maar alles is nu weer goed in de iPod opgeslagen. Gisteren die les 8 was zwaar, maar wel volgehouden, morgen les 7 dan maar draaienIk heb er zin in.
Kost dat ding maar 15 euro?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef Brentmeister het volgende:
Zo, ik ben vandaag ook eens begonnen met dit programma en de eerste les gelopen. Gisteren even voor ¤15,- een Zen Stone gehaald bij de Dynabyte en de eerste les erop gezet. Heerlijk apparaatje trouwens.
Nee die wil niet echt. Eerst al les 5 i.p.v. les 7 en gisteren les 8 i.p.v. les 7quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, het gaat niet echt van een leien dakje met die Les 7 he
Nicequote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee die wil niet echt. Eerst al les 5 i.p.v. les 7 en gisteren les 8 i.p.v. les 7Maar morgen gaat 't 'm worden, ik voel het.
Ja, misschien wel ja. Maar ik misschien dat ik les 8 oversla. Wel relaxed dat je dan redelijk bij me in de buurt zitquote:Op zondag 1 juni 2008 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Loop ik nog maar 2 lessen achter op je straks
Waarom postte ik dit hierquote:
Hehequote:Op zondag 1 juni 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom postte ik dit hier
Was niet de bedoeling geloof ik.
Maar goed, kan toch niet naar utrecht vandaag
Hier ook denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga mezelf kapot zweten zometeen denk ik.
Of getroffen worden door de bliksemquote:Op maandag 2 juni 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga mezelf kapot zweten zometeen denk ik.
28 graden hierquote:
quote:
Ach, dat kan makkelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef Adelante het volgende:
onder de bomen rennen met onweer is wel goed als je af wil vallen
Hehe, je wilt 'm graag hč jongen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:18 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, is het al vrijdag?
Dan komt die sportband pas
[..]
28 graden hier
[..]
Nietes!!!1!!1!!!
Ik ren gelukkig onder bomen dus zal daar niet echt last van hebben.
Ja stiekem welquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je wilt 'm graag hč jongen!![]()
Het is wel mooi om met zoiets te rennen, je weet wat je doet zeg maar![]()
Dan wacht ik nog wel even.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef Blik het volgende:
anderhalf uur ongeveer, je kunt het proberen met een uurtje maar dan heb je kans dat dat op gaat breken
Ook net terug, 4,21 km gelopenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
That was réally nice
Les 5 gelopen, begon met 2 minuten, daarna 3 keer 3 minuten lopen en na de les nog even 'Queens of the Stone Age - Go With The Flow uitgelopen op voor mijn doen hoge snelheid
Zweet me nu het apezuur maar vond het heerlijk
Kijk nu al uit naar woensdag.
Heb jij net gelopen blik toevallig of niet?
Ha, dan hebben we ongeveer evenveel gelopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook net terug, 4,21 km gelopen
Oh en eindelijk les 7 gelopen
Lekker gezweet! Nu douchen en daarna lekker slapen
Haha, iedereen vergist zich wel eens.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Het programma klopt trouwens niet.
Evy liegt iig.
Ze zegt bij begin van Les 6:
We gaan vandaag onze grenzen verleggen, we gaan vandaag immers voor de eerste keer 3 keer 3 minuten lopen.
Maar dat zijn leugens, want in les 5 loop je ook al 3 keer 3 minuten.
Én je start met 2 minuten lopen ipv 1 minuut...
Of heb ik stiekem een andere les gelopen?
edit:
Nee, ik heb gelijk
Heb wel les 5 lopen en dat is 2, 3, 3, 3.
Jazekert.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:14 schreef gday het volgende:
Wel advies ingewonnen over die schoenen neem ik aan?
waar gekocht?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazekert.
Sterker nog, ik kreeg dat zonder ernaar te vragen.
Moest een stukje lopen, toen werd er bepaald wat voor type schoen ik moest en waarom.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazekert.
Sterker nog, ik kreeg dat zonder ernaar te vragen.
Moest een stukje lopen, toen werd er bepaald wat voor type schoen ik moest en waarom.
Ik zal zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef gday het volgende:
[..]
Mooi zo. [ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze ook bevallen als je langere stukken rent. Ik heb een paar weken geleden ook nieuwe schoenen gekocht bij Runnersworld maar prompt bij m'n eerste stuk kreeg ik tijdens een stuk van ongeveer 40 minuten lopen ineens last in m'n linkerknie op het einde. Dat bleef de paar keren daarna ook steeds terugkomen, maar minder intens. Nu is het weg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |