soms ja, maar niet je hele training.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Het is soms juist goed om tegen/op je max hartslag te zitten, ook (juist!!) bij het trainen voor een 21,1km. Fartlek trainingen e.d.
Ik ga gewoon lopen, of het nou warm of koud is of regentquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Loopband buiten zetten?
Nee vind het wel prettig lopen en zeker dat ik geen rekening hoef te houden met het mooie Nederlandse weer
Als je dat fijn vindquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lopen, of het nou warm of koud is of regent
dat is ook opgelost met een hartslagbandquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat fijn vind![]()
En ik ben ook nogal van de cijfertjes dus dan is een loopband ook erg handig
Ja, als het echt volop hoost en ontweert enzo ga ik ook niet vrijwillig naar buiten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
stortregen sla ik over, als het regent en het is een bui, dan wacht ik even met weggaan, maar als het regenen begint als ik al loop, dan loop ik lekker door, tenzij stortregen, dat is gewoon écht niet leuk meer
maar een beetje kou/warmte en wat regen is prima te overleven.
Heel veel trainingsmethodes maken gebruik van de maximale hartslag. Die gebruiken dat als basis zegmaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok, want kan me voorstellen dat vele het ook gewoon voor de 'leuk' kopen
Omdat ik op de loopband loop zit dat er al automatisch bij
Waarvoor heb ik een excuus nodig?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is ook opgelost met een hartslagbanddus dát is geen excuus
schat, dat is een linkje naar de Koffie Slowchatquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als het echt volop hoost en ontweert enzo ga ik ook niet vrijwillig naar buiten.
Maar ik heb gewoon niets met die apparaten, buiten lopen is 'gezelliger', en bovendien gratis
Mocht dit topic in m'n afwezigheid volgeraken trouwens straks, staat hier de OP.
Heb 'm even vernieuwd en in wiki geplaatst.
Misschien moeten we de lijst met lopers ook even updaten.
Niemand zegt toch serieus dat je een excuus nodig hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarvoor heb ik een excuus nodig?
Mag je niet op een loopband lopen? Wordt je daar niet net zo moe van?
Misschien niet de keuze van iedereen maar ik heb een loopband thuis dus ik hoef er ook nog geen eens voor naar de sportschool, waarschijnlijk zou ik dan wel voor buiten kiezen
een loopband is inderdaad minder intensief, schijnt, maar je moet doen wat je zelf leuk vindt, uiteraardquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien niet de keuze van iedereen maar ik heb een loopband thuis dus ik hoef er ook nog geen eens voor naar de sportschool, waarschijnlijk zou ik dan wel voor buiten kiezen
Oh, kutquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schat, dat is een linkje naar de Koffie Slowchat
Weleens buiten gelopen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik kwam hier niet om mijn keuzes te verdedigen maar om weer een beetje steun te vinden maar dat is kennelijk alleen voor de buiten lopersquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niemand zegt toch serieus dat je een excuus nodig hebt
Enkelt dat je niet op een band hoeft te lopen omdat je van cijfertjes houdt.
Toch raar dat iedereen klaagt dat het zwaarder looptquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een loopband is inderdaad minder intensief, schijnt, maar je moet doen wat je zelf leuk vindt, uiteraard
hip!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, kut
http://wiki.fok.nl/index.php/Hardlopen
Dat is 'm
ik zeg toch, als jij het leuker/beter vindt moet je het vooral doen, geniet ervan, veel plezier.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch raar dat iedereen klaagt dat het zwaarder loopt
Het is zeker mijn keuze, maar ik weet nog van het slanke topic en dit topic dat iedereen die buiten loopt en dan eens op een loopband loopt, het veel moeilijker/zwaarder vindquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg toch, als jij het leuker/beter vindt moet je het vooral doen, geniet ervan, veel plezier.![]()
opgelostquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is zeker mijn keuze, maar ik weet nog van het slanke topic en dit topic dat iedereen die buiten loopt en dan eens op een loopband loopt, het veel moeilijker/zwaarder vind
Maar wat je ook doet het is altijd beter dan op de bank zitten
Goed punt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hip!
Ik heb me er even bij gezet, en misschien ook wel leuk om achter ieders naam te vertellen waar hij/zij mee bezig is op 't moment. Evy serie 1, of 2, en welke les ten tijde van de openen van het topicen of iemand een specifiek doel heeft.
Ik denk dat het ook niet discussiewaardig is wat nou beter is, band of buiten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is zeker mijn keuze, maar ik weet nog van het slanke topic en dit topic dat iedereen die buiten loopt en dan eens op een loopband loopt, het veel moeilijker/zwaarder vind
Maar wat je ook doet het is altijd beter dan op de bank zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |