abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61831466
ow het slachtoffer was de fietsers, de scootergast had niks....
  maandag 22 september 2008 @ 19:03:32 #127
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61831813
yups. zo zat het maak ik op uit je verhaal :p
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_61833029
Goedeavond.
  maandag 22 september 2008 @ 21:05:42 #129
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61835400
Goed gedaan
  maandag 22 september 2008 @ 21:39:45 #130
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_61836376
100 punten bouke
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 22 september 2008 @ 21:40:51 #131
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61836402
Zo, ik heb de all-ranks eindelijk ook gevonden

Good show, Bouke!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 22 september 2008 @ 21:51:42 #132
184568 elilim
videre nec videri
pi_61836755
100 punten, gratificatie gescoord?
pi_61853165
Nee, kheb nog niks gehoord. Ik heb mn opleidings begeleider wel gemaild hierover maar ik weet ook niet of hij de juiste persoon is daarvoor. Ik heb nog niet al mn functie opleidingen gedaan dus val nog onder OCIO. Ik zit nu op OTCrij, zou t verstandig zijn de baas hier ook op de hoogte te stellen?

Niet dat ik nou per se een bedankje wil of alleen daarom geholpen heb, maar tis natuurlijk nooit verkeerd om "iets" te krijgen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:07:11 #134
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_61854064
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, kheb nog niks gehoord. Ik heb mn opleidings begeleider wel gemaild hierover maar ik weet ook niet of hij de juiste persoon is daarvoor. Ik heb nog niet al mn functie opleidingen gedaan dus val nog onder OCIO. Ik zit nu op OTCrij, zou t verstandig zijn de baas hier ook op de hoogte te stellen?

Niet dat ik nou per se een bedankje wil of alleen daarom geholpen heb, maar tis natuurlijk nooit verkeerd om "iets" te krijgen.
Ik zou het zeker doen? Wat heb je te verliezen, ik zou niet gelijk naar de hoogste in rang lopen, maar gewoon je verhaal vertellen aan een onderofficier. Als die vind dat jij een koord verdient gaat hij dat als goed is voor je regelen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:15:26 #135
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61854268
Als het goed is speelt de politie het door, maar meestal alleen als je levensreddende handelingen hebt verricht. Wat niet echt duidelijk bleek uit je verhaal.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:21:27 #136
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61859039
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Bob-B het volgende:
Als het goed is speelt de politie het door, maar meestal alleen als je levensreddende handelingen hebt verricht. Wat niet echt duidelijk bleek uit je verhaal.
Hulpverlenen bij iemand met hersenletsel (en dat haal ik toch echt wel uit het verhaal) is volgens mij ook al een goede reden, zeker omdat omstanders op afstand moesten worden gehouden om te voorkomen dat ze met de patient gingen lopen kloten. Daardoor heeft hij waarschijnlijk erger voorkomen. Als één van mijn mensen iets dergelijks had gedaan had ik het in ieder geval zeker bij mijn squadroncommandant gemeld.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_61862077
het slachtoffer had idd hersenletsel, ten minste daar duide alles op. ALs ik dr niet was geweest was hij denk ik samen met zn maatje naar huis gegaan. Tussen het flauwvallen door dan....
Ook de omstanders konden nu idd meer fout dan goed doen, hoe goed bedoeld ook.

IK heb daarstraks de politie nog ff gebeld, maar de agenten van zaterdag hadden geen dienst. Als het goed is word ik terug gebeld, ik wil echt weten hoe t met het slachtoffer is.

Maar t lintje.... Ik wil niet overkomen als iemand die alleen daarom hulp verleend heeft. En kheb geen idee hoe ik naar t kader toe moet gaan zonder zo over te komen...
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:00:52 #138
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61864945
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Bouke-p het volgende:
het slachtoffer had idd hersenletsel, ten minste daar duide alles op. ALs ik dr niet was geweest was hij denk ik samen met zn maatje naar huis gegaan. Tussen het flauwvallen door dan....

IK heb daarstraks de politie nog ff gebeld, maar de agenten van zaterdag hadden geen dienst. Als het goed is word ik terug gebeld, ik wil echt weten hoe t met het slachtoffer is.

Maar t lintje.... Ik wil niet overkomen als iemand die alleen daarom hulp verleend heeft. En kheb geen idee hoe ik naar t kader toe moet gaan zonder zo over te komen...
Dan moet je dat ook niet doen. Weet de politie dat je militair bent? Een beetje agent zorgt dat die melding bij je baas komt.
- Privacy Matters
  woensdag 24 september 2008 @ 01:08:29 #139
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61867750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Bouke-p het volgende:

Ik zou het lintje ook graag willen hebben, maar dan meer als erkenning eigenlijk dan dat ik alleen daarom ff ehbo doe
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_61878040
Goed gehandeld Bouke-p. Toch altijd afwachten hoe mensen reageren in zo'n situatie, maar afgaand uit je verhaal heb je prima werk geleverd. Ik zal maar niks zeggen over die scooterrijder en onnozele omstanders..."daar vind ik wat van." is dan de meest politiek correcte formulering...
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_61917771
Hoi,

ik moet morgen gaan staan bloembakken op de KMA, moet dus weer eens m'n DT aan... (KLu). Nu heb ik zo'n hangertje van m'n onderdeel. Zo'n embleempje op een leren 'bandje' die om een van de knopen van je borstzak moet. Is het nou links of rechts?
  donderdag 25 september 2008 @ 22:38:43 #142
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61918288
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,

ik moet morgen gaan staan bloembakken op de KMA, moet dus weer eens m'n DT aan... (KLu). Nu heb ik zo'n hangertje van m'n onderdeel. Zo'n embleempje op een leren 'bandje' die om een van de knopen van je borstzak moet. Is het nou links of rechts?
Ik heb die van mij van mijn DT gehaald toen ik uit dienst ging, dus ik zou het je niet kunnen vertellen. maar je bent toch niet de enige die gaat? Hou dat ding in je zak, kijk waar je collegas hem hebben, en hang hem alsnog goed. Ow, enne: laat 'm daarna vooral zitten!
- Privacy Matters
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:06 #143
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61918355
Houd hem in je zak inderdaad, maar volgens mij was het links. Maar zeker weten doe ik het NIET! Don´t pin me down on it!

Zoek anders op intranet de draaginstructie op.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:50:23 #144
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61918798
Voor de kijker links, dus voor je zelf rechts.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:07:46 #145
211797 Esses
Splendide mendax
pi_61921192
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef Bob-B het volgende:
Voor de kijker links, dus voor je zelf rechts.
Inderdaad bedoelde kijker, maar dan heb ik toch nog iets onthouden
pi_61989334
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef Esses het volgende:

[..]

Inderdaad bedoelde kijker, maar dan heb ik toch nog iets onthouden
Het was mooi weer vrijdag, gelukkig mocht ik foto's maken en natuurlijk hadden wij na de ceremonie een MT tot zaterdagmiddag. Jammer dat je er niet bij kon zijn Bob.

En nog een plaatje ter illustratie betreffende de onderdeelsemblemen op het DT.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:58:03 #147
56266 Crowbar
(breekijzer)
pi_62037996
Mooie foto Maarten, heb je ze ergens op internet staan?
Dat jullie nog een MT'tje hadden... dat staan was al een mentale training genoeg dacht ik zo .
Maarja gelukkig ben ik nu klaar mee.
pi_62043472
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:58 schreef Crowbar het volgende:
Mooie foto Maarten, heb je ze ergens op internet staan?
Dat jullie nog een MT'tje hadden... dat staan was al een mentale training genoeg dacht ik zo .
Maarja gelukkig ben ik nu klaar mee.
Tnx, als het goed is worden er een paar van de ceremonie in de Defensiekrant gebruikt.
Maar ik heb er een heleboel gemaakt, ik zal eens kijken of ik een paar mooie op m'n Flickr-account kan zetten.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:37:26 #149
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_62043746
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:20 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Tnx, als het goed is worden er een paar van de ceremonie in de Defensiekrant gebruikt.
Maar ik heb er een heleboel gemaakt, ik zal eens kijken of ik een paar mooie op m'n Flickr-account kan zetten.
Zit je paraat en heb je nog steeds MT's? Sorry hoor maar dat vind ik toch wel een beetje sneu. De laatste keer dat ik een MT heb gehad was in me AMO. Wat voor eenheid zit je?
pi_62047650
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Zit je paraat en heb je nog steeds MT's? Sorry hoor maar dat vind ik toch wel een beetje sneu. De laatste keer dat ik een MT heb gehad was in me AMO. Wat voor eenheid zit je?
Nee, ik ben nog in opleiding. KMA, vierdejaars, opleiding tot officier bij de KL (Log B&T).
Ik denk niet dat ze paraat nog veel MT's geven, tenzij een eenheid collectief iets heel erg verneukt heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')