abonnement Unibet Coolblue
pi_58173950
Geschiedenis: Ergens in de prehistorie werd het topic Icons klaar terwijl u wacht! door TripleM geopend. Een gouden greep, want vele users zijn sindsdien verblijd met een nieuw en/of opgefrist icoontje.

Link naar het vorige topic: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65

Waar is dit topic voor? Je kan in dit topic dus een verzoek doen tot upgraden van je icon, maar ook uit eigen beweging van de icoon makers kan jouw icoon geupgrade worden. Wanneer dat laatste het geval is kun je een berichtje in je Fotoboek verwachten!

Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als \"maak maar es iets!\" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!

Voorbeelden:




Instructies: Sla je plaatje op! Lang niet alle makers hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte icons de rest van hun leven staan. Sla ze dus zoveel mogelijk op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen, bijvoorbeeld Tinypic of xs.to), zodat frustraties worden voorkomen.

MSN Icons: Omdat sinds MSN 7 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor verzoekjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok!-afmetingen (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt kan worden. De grootte van de MSN Icons is overigens 96x96 pixels.

Bmp/Gif/Jpg: Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (waardoor je af plaatjes alleen als .bmp kan opslaan ipv .gif en/of .jpg), kunnen het beste even het volgende doen: - Ga naar \'Extra\' -> \'Internet Opties\'. - Onder het kopje \'Tijdelijke Internet Bestanden\' druk je vervolgens op \'Verwijder bestanden\'. - Klik vervolgens op \'Instellingen\' en zet het schuifje (dat bij Slarioux op 250MB staat) naar 40 MB. - Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.

Uploaden: HELP ik kan mijn icoontje niet uploaden, hij is te groot! - Als je icoontje boven de 10 kB is kun hem inderdaad niet uploaden naar de servers van fok zelf, maar het is wel mogelijk om het icoontje in te stellen als webicoon, hiervoor moet je de link naar het plaatje achter \'webicoon\' zetten in je profiel. Een webicoon mag echter de maximale grootte hebben van 100 kB op FOK! om te voorkomen dat het laden van pagina onnodig lang duurt voor users met een langzamere internetverbinding.

Deze OP vind je hier.

Hier verder
pi_58173968
De vorige was vol gemaakt door mij zie ik nu pas.

Ik ben maar even zo vrij geweest om een nieuwe te openen en nog even bedankt te zeggen voor mijn nieuwe icoontje.

Bij deze dus, bedankt daarvoor

=edit=
Even voor de duidelijkheid, ik kan geen icoontjes maken, ik heb slechts het topic geopend omdat ik in de vorige de laatste post had.

Stel je vraag hier en ik weet zeker dat de heren (en dames?) icoontjesmakers je graag willen helpen
  zondag 20 april 2008 @ 11:35:28 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_58174157
ook even een tvp, als de dames/heren zo tof willen zijn om de icoontjes rond de 100kb te maken.
Long live music.
  Boks-Chick zondag 20 april 2008 @ 12:00:28 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58174757
En centraal
lolwut
pi_58174775
Dat stond toch al in de TT, of heb ik me vergist?
  Boks-Chick zondag 20 april 2008 @ 12:01:54 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58174795
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef NED het volgende:
Dat stond toch al in de TT, of heb ik me vergist?
jawel, maar ik heb het topic ik status-gewijs centraal gezet. Hij staat nu ook tussen de centrale topics
lolwut
pi_58174907
Ow okay. Tof enzo, jeweets
pi_58175681
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef NED het volgende:
Ow okay. Tof enzo, jeweets
Tnx NED, kon vannacht dit topic niet vinden, maar er was er dus ook geen

tvp dus
pi_58175987
tvp voor de creaties van de zussies .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58176330
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp voor de creaties van de zussies .
PP!

Laatste uit vorige topic:
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:

Kan iemand in deze stijl een blauwe X maken?
pi_58177594
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:25 schreef NED het volgende:
De vorige was vol gemaakt door mij zie ik nu pas.

Ik ben maar even zo vrij geweest om een nieuwe te openen en nog even bedankt te zeggen voor mijn nieuwe icoontje.

Bij deze dus, bedankt daarvoor

=edit=
Even voor de duidelijkheid, ik kan geen icoontjes maken, ik heb slechts het topic geopend omdat ik in de vorige de laatste post had.

Stel je vraag hier en ik weet zeker dat de heren (en dames?) icoontjesmakers je graag willen helpen
Graag gedaan
Tvp
pi_58178346
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp voor de creaties van de zussies .
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_58184327
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef Glennz het volgende:


van 1.26 t/m 1.28.
Dat eerste stukje er ook in of pas vanaf het schieten?

pi_58184483
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef Glennz het volgende:


van 1.26 t/m 1.28.
pi_58188575
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Dat eerste stukje er ook in of pas vanaf het schieten?

[ afbeelding ]
pas vanaf het schieten thnx hij is precies goed.
pi_58188651
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:47 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het laatste stukje ontbreekt helaas, maar toch bedankt
pi_58269787
tvp
pi_58315993
Hallo lieve icon-makers, mag ik van jullie bewegende icon met de letters M - plaatje - L - plaatje I - plaatje?

Kunnen de plaatjes ook met een gelijkaardige achtergrond? Dan liefst pastel-oranje. De letters het liefst in donkerpaars.

Mogelijke plaatjes:
Of andere madelief, maar zonder deze achtergrond



Deze smiley's en 14.gif vinnik ook leuk, kunnen die er tussen gewurmd worden?

Iets van smiley linker bovenhoek - M - madelief - L - smiley rechtsonder - I - bacardilogo

Eh, nogal een wensenlijstje dus
pi_58317519
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 06:33 schreef MLI het volgende:
Hallo lieve icon-makers, mag ik van jullie bewegende icon met de letters M - plaatje - L - plaatje I - plaatje?

Kunnen de plaatjes ook met een gelijkaardige achtergrond? Dan liefst pastel-oranje. De letters het liefst in donkerpaars.

Mogelijke plaatjes:
Of andere madelief, maar zonder deze achtergrond

[ afbeelding ]

Deze smiley's en 14.gif vinnik ook leuk, kunnen die er tussen gewurmd worden?

Iets van smiley linker bovenhoek - M - madelief - L - smiley rechtsonder - I - bacardilogo

Eh, nogal een wensenlijstje dus
Zoiets?
pi_58317569
Ik wou ff zeggen dat ik nog altijd blij ben met mijn icoontje
pi_58318151
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:11 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]


Maar kan de animatie iets sneller gaan? Hij mag lekker irritant worden . En het lettertype, kun je dat aanpassen naar Ravie (als je dat hebt)? In ieder geval iets speels met krullerige letters.

Het bacardi logo valt me in de praktijk een beetje tegen, even een leuker plaatje zoeken.

Gevonden:

Toch cool om je eigen schaduw erin te hebben . Is het mogelijk om die naar voren te laten komen en dat je dan inzoomt op het glas?

Oh ja, dat krakerige beeld dat NED heeft, mag ik dat ook?

Laatste dingetje, ik vind 14.gif zo eenzaam, kun je daar ergens aan toevoegen?

Thanks
pi_58318366
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:00 schreef MLI het volgende:

[..]



Maar kan de animatie iets sneller gaan? Hij mag lekker irritant worden . En het lettertype, kun je dat aanpassen naar Ravie (als je dat hebt)? In ieder geval iets speels met krullerige letters.

Het bacardi logo valt me in de praktijk een beetje tegen, even een leuker plaatje zoeken.

Gevonden:[ afbeelding ]

Toch cool om je eigen schaduw erin te hebben . Is het mogelijk om die naar voren te laten komen en dat je dan inzoomt op het glas?

Oh ja, dat krakerige beeld dat NED heeft, mag ik dat ook?

Laatste dingetje, ik vind 14.gif zo eenzaam, kun je daar ergens aan toevoegen?

Thanks
Zo dan?
pi_58318408
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:16 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Zo dan?
[ afbeelding ]
I've got one word for you: perfect.

Thanks, hijs supertof!
pi_58318946
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:19 schreef MLI het volgende:

[..]

I've got one word for you: perfect.

Thanks, hijs supertof!
Graag gedaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')