Die had zich toch wat anders voorgesteld in zijn laatste wedstrijd voor Vitessequote:Op zondag 20 april 2008 13:57 schreef Urquhart het volgende:
Jansen bij Vitesse trouwens niet in de basis
10 minuten voor tijd komt hij er in en schiet Vitesse naar de overwinningquote:Op zondag 20 april 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die had zich toch wat anders voorgesteld in zijn laatste wedstrijd voor Vitesse
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
10 minuten voor tijd komt hij er in en schiet Vitesse naar de overwinning
quote:Op zondag 20 april 2008 14:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.
Kan ie mooi met een big mac menu op de tribune.quote:Op zondag 20 april 2008 14:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Janssen doet vandaag niet mee ivm een blessure, zit dus ook niet op de bank.
1 spits zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 14:07 schreef JeroenV het volgende:
PSV ook een behoorlijk aanvallend team voor hun doen.
Van Gaal ookquote:Op zondag 20 april 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige maar wat een heerlijke voetballer is die Lens toch![]()
Zie hem graag komen.
Alleen de grachtentocht kan je van een afstand zienquote:Op zondag 20 april 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok heeft het zin voor mij om zometeen naar Amsterdam te komen of niet aangezien de huldiging in de arena is en ik aanneem dat die niet zomaar opengesteld wordt na de wedstrijd in geval van een kampioensschap?
Dat mag ik hopen, ja.quote:Op zondag 20 april 2008 14:05 schreef PaRaR het volgende:
3-4-3 ?
Maar wat gaan jullie allemaal doen dan? Toch niet thuisblijven?quote:Op zondag 20 april 2008 14:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Alleen de grachtentocht kan je van een afstand zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |