ok thxquote:Op zondag 20 april 2008 04:47 schreef Ordinair het volgende:
Tuurlijk mag dat! Ik zit nu ook in het vliegtuig. Onderweg naar Bali! Chill man!
Laptop's worden tegenwoordig ook gewoon door de rontgen gehaald hoor. Kan gelukkig geen kwaad.quote:Op zondag 20 april 2008 04:49 schreef Breuls het volgende:
Sure. Even je laptop uit de tas zodat-ie niet door de rontgen gaat, maar verder geen probleem.
nu voor lange vluchten nog een stopcontact en internet en dan is het ideaalquote:Op zondag 20 april 2008 08:32 schreef jpjedi het volgende:
Je mag geen reserve accu meenemen mar wel gewoon je laptop. Je moet hem wel even uit je tas nemen en apart in een bakje leggen op de band. Echter dit doen de meeste mensen voor je ook en de borden zijn duidelijk. Wijst zichzelf uit allemaal.
In het vliegtuig mag je hem gebruiken buiten opstijgen en landen.
Stopcontact heb je in business class en internet is er al bijvoorbeeld bij Virginquote:Op zondag 20 april 2008 09:39 schreef gateway het volgende:
[..]
nu voor lange vluchten nog een stopcontact en internet en dan is het ideaal
niet dat ik zoveel vlieg, eerlijk gezegd pas 2 keer, heen en terug naar spanje
Correctie, je mag geen reserve accu in je ingecheckte bagage meenemen, handbagage mag wel gewoon.quote:Op zondag 20 april 2008 08:32 schreef jpjedi het volgende:
Je mag geen reserve accu meenemen mar wel gewoon je laptop. Je moet hem wel even uit je tas nemen en apart in een bakje leggen op de band. Echter dit doen de meeste mensen voor je ook en de borden zijn duidelijk. Wijst zichzelf uit allemaal.
In het vliegtuig mag je hem gebruiken buiten opstijgen en landen.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Lehme het volgende:
Maar hoe kan die Ordinair toen aan het internetten geweest zijn in de vliegtuig dan?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Lehme het volgende:
Maar hoe kan die Ordinair toen aan het internetten geweest zijn in de vliegtuig dan?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Lehme het volgende:
Wat is een laptopaansluting? Een stopcontact? Een ethernet? Een usb poort?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:30 schreef F04 het volgende:
In sommige 747-777's heb je zelfs een laptopaansluiting.
Ik heb ook geen idee wat het is. Maar ik vlieg deze zomer met Emirates en die schijnen dat ook te hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef mandatory het volgende:
[..]
Wat is een laptopaansluting? Een stopcontact? Een ethernet? Een usb poort?
Ongeacht wat bedoeld wordt; ik vraag me eigenlijk af hoe gebruikelijk het is om je laptop stroom te kunnen laten tanken in je stoel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef mandatory het volgende:
[..]
Wat is een laptopaansluting? Een stopcontact? Een ethernet? Een usb poort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |