Die heb je niet, evenals geen ruggengraat.quote:Op woensdag 30 april 2008 07:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga eens krom staan... kun je mijn kloten voelen.
Ik neuk beter dan God...... - Jan Wollkers -quote:Op woensdag 30 april 2008 07:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die heb je niet, evenals geen ruggengraat.
Gaat 'm niet worden. Forum Admins zijn het nu al openlijk oneens met Gronk. Iemand die meent dat hij de discussie over bepaalde onderdelen van het nieuws onmogelijk moet maken, hoort geen moderator te zijn op een discussieforum over nieuws, is mijn mening.quote:Op woensdag 30 april 2008 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als ik jou was zou ik voor FA gaan, kan je Fok! nóg beter naar de kloten helpen.
Ben je nou nog steeds aan het klagen?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Forum Admins zijn het nu al openlijk oneens met Gronk. Iemand die meent dat hij de discussie over bepaalde onderdelen van het nieuws onmogelijk moet maken, hoort geen moderator te zijn op een discussieforum over nieuws, is mijn mening.
en was jij al die tijd? beetje stokslobberen in italië ofzo?quote:
Spanje, mag dat ook?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en was jij al die tijd? beetje stokslobberen in italië ofzo?
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Kreeg nog wel quotes opgestuurd van jouw hand, heel complimenteus
kan ik me niks van herinneren, ook al ben ik alweer 4 maanden nuchter. doe eens bron...quote:
[HOOLS] Hét Nederlandstalig-VBL-café #1766: Weekend startsquote:Op woensdag 30 april 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan ik me niks van herinneren, ook al ben ik alweer 4 maanden nuchter. doe eens bron...
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
[HOOLS] Hét Nederlandstalig-VBL-café #1766: Weekend starts
Bijna alles, behalve dat uitdijen. Ik krimp juistquote:Op woensdag 30 april 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja maar lieverd, dat is toch ook zo?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Bijna alles, behalve dat uitdijen. Ik krimp juist
Ik ben ruim 10 kg afgevallen, komt wel goed.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
serieus, ook als rechtse vriend, ik zou het geweldig vinden als je een sport had gevonden die bij je past, daar krimp je idd van. en je conditie wordt ook beter, ondanks je buik. die gaat smelten als je meer gaat sporten en het volhoudt.![]()
ik ben trots op je inspanningen en je 'slechte cholesterol' voorname om dat te verminderen...
damn! wat goed man! en dat meen ik. ik hou van een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ruim 10 kg afgevallen, komt wel goed.
feliquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:00 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwe mod meldt zich dus.
zie bovenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:00 schreef Dagonet het volgende:
Ja hallo! Reactie!
quote:
welkom maar jij bent heul nie nieuwquote:
Done and thanks.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zie boven
maak je je eigen MED ff btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |