voetbalquote:Op zondag 20 april 2008 13:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh ok ik dacht toen ik keer voetbal noemde bijna iedereen begon te kotsen, swarma en CP iig.. maar jij dus niet
Dan is het idd jammer van die verjaardag voor je. Stiekem langs de lijn in oordopje?
dat is meer yoyoooyoyooyoyoyoyoyoyooquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat is meer yoyoooyoyooyoyoyoyoyoyooIk zoek een beukende stampende, zoals ik op me msn als gifje heb
quote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Cocktailprikker het volgende:Wat ik vond @ google op hakkuh + .gif
!!
pr0n
quote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Cocktailprikker het volgende:Wat ik vond @ google op hakkuh + .gif
!!
pr0n
!!
pr0n
Ja, buiten NL zeker.quote:Op zondag 20 april 2008 13:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Volgend weekend wordt het 20-25 gradenmaar daarna regen ws
Je kan ook buiten in de zon leren voor tentamensquote:Op zondag 20 april 2008 13:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, buiten NL zeker.
En anders baal ik helemaal, want ik moet elke dag leren voor tentamens.
Die bedoelde ik ookquote:Op zondag 20 april 2008 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de enige die ik kan vinden...
Ik moet vaak achter de computer leren (sheets van Blackboard enzo). Maar buiten dat... als ik ergens anders ga leren kijk ik veel te veel rond. Mensen kijken is echt een hobby van mequote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je kan ook buiten in de zon leren voor tentamens
Deed ik laatste tentamendag in de tussenuren ook... bankje voor de bakker, zonnetje erbij... prima geleerd
Ja ok waar ik zat kwamen veul mensen langs en ook ik kijk graag mensjes, en schoolgenootjes die even zwaaien enzoquote:Op zondag 20 april 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet vaak achter de computer leren (sheets van Blackboard enzo). Maar buiten dat... als ik ergens anders ga leren kijk ik veel te veel rond. Mensen kijken is echt een hobby van me.
Klopt. Ik ga binnenkort wel eens de tip van een studiegenote opvatten. Tuinstoel + kussen in de auto en dan naar het Goffertpark of het Kronenburgerpark rijden ofzo. Stoeltje uitklappen, fles drinken erbij, zonnebril op en studeren maarquote:Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja ok waar ik zat kwamen veul mensen langs en ook ik kijk graag mensjes, en schoolgenootjes die even zwaaien enzoMaar buiten dat was het goed te doen, dus als je ergens een rustig plekje weet..
En achter PC is fok! je afleiding dus dat schiet ook niet op
dan doe ik wel meequote:Op zondag 20 april 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga binnenkort wel eens de tip van een studiegenote opvatten. Tuinstoel + kussen in de auto en dan naar het Goffertpark of het Kronenburgerpark rijden ofzo. Stoeltje uitklappen, fles drinken erbij, zonnebril op en studeren maar.
Dat is dus net het probleem. Daarom kun je dan beter in het Goffertpark gaan zitten. Iets rustiger en minder mooie vrouwen die voorbij komen. In het Kronenburgerpark is het écht feestquote:Op zondag 20 april 2008 14:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Park bij mooi weer, hoe deal je dan met mooie benen die voorbij lopen?
Wat zit je dan te zeiken over droge ogen?quote:Op zondag 20 april 2008 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is inderdaad erg lekker.. maar heb op de een of andere manier ook geen zin om buiten te zitten atm. heeft er wss mee te maken dat ik loop te janken als een gek zodra ik buiten kom
Binnen zijn ze droogquote:Op zondag 20 april 2008 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zeiken over droge ogen?.
Als et jeukt moet je krabben, is mij geleerdquote:Op zondag 20 april 2008 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Binnen zijn ze droogen jeukerig enzo
maar het wordt al minder
.... ff lekker men ogen uitkrabbenquote:Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als et jeukt moet je krabben, is mij geleerd
Oh ja, en nu ineens het zielige, tedere, kwetsbare meisje uithangenquote:
Wrijven is idd verre van goed.quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Diep van binnen ben ik dat ook
En ik zit al hele tijd in men ogen te wrijven maar volgens mij is het juist beter er van af te blijven..
Maar om nu in men ogen te gaan krabben lijkt me niet echt ideaal
Have funquote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu naar de bios met een dinnetje
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |