quote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Of het nog helemaal goed is weet ik niet5 dagen en is al keer opgewarmd geweest.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb nog wel een klein portie lasagna liggen in bakkie, maar die moet ik nog in de vuilnisbak pleuren
Soepje erbij, klaarquote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog brood liggen, zie ik. Dat gooi ik wel in het broodrooster. Gooi de laatste tijd zoveel brood weg dat het ook wel eens goed is om het een keer op te maken
Het is de schuld van Swarmaquote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Brammie1 het volgende:
zo ik ben er even niet, en gelijk wordt het topic naar STA verplaatstik heb geen zin om bij te lezen, maar waarom is dit gebeurt?
Die kans zit er dik in. Veel te bang dat ie iets mistquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik zie swarma er wel voor aan om alle topics van 2 weken terug te lezen hoor
Voor nieuwelingen moeten we een beetje hard to get spelenquote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
En ik maar zoeken vanmiddag, stond de nieuwe topic in een ander subforum
Ik was er al bang voor;quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu hopen dat iedereen ons kan vinden die ons denkt in UVT te moeten aantreffen... mensen die net nieuw waren al helemaal niet denk ik.. zoals die LastRequest ofzo pas...
Inderdaad, die 5 topics zullen nog wel terug te lezen zijnquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik zie swarma er wel voor aan om alle topics van 2 weken terug te lezen hoor
Ik mijn 41.000 posts mijlpaalquote:Op zondag 20 april 2008 19:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heu kut, ik heb m'n 15000 posts mijlpaal heulemaal gemist
Nee hoor? Wij zitten hier al maanden. Ik denk dat je je vergistquote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
Was al zo afgesproken.. en zoals ik eerder al typte kon ik het buiten ook niet echt houden..quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat overdag naar de bios? Als in: je gaat binnen zitten, terwijl het in de zon ronduit héérlijk was en je een lekker drankje had kunnen drinken?
Misschien kunnen jullie een ik-heb-mijn-xx.xxx-mijlpaal-gemist-clubje oprichtenquote:
*kuch* rangen *kuch*quote:Op zondag 20 april 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was al zo afgesproken.. en zoals ik eerder al typte kon ik het buiten ook niet echt houden..
Catan anyone?
quote:Op zondag 20 april 2008 19:15 schreef DJKoster het volgende:
Eindelijk de clip gevonden waar ik de halve middag aan dacht:
4 op 1 rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |