SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Gebruik zoeen teleportatiemachine, dude. Met de krachten van metalzzz.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
Veel te ver man, helaas.
kut zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef MASD het volgende:
WTF doet Lordi eigenlijk op Wacken, kutband.
die zouden eigelijk vorig jaar komenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef MASD het volgende:
en jij dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Gebruik zoeen teleportatiemachine, dude. Met de krachten van metalzzz.
Dat kun je beter vragen over Bullet for my Valentinequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef MASD het volgende:
oeh, wat voor band zit je in dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik loop altijd op kisten. ik heb wel vans. maar heb die laatste tijd niet aangehad.
btw er is zondag rockcafe in ommen. zijn er nog lui die daar heen gaan of heen willen?Ommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt zo'n gehucht. Ik ben er elk jaar een weekend omdat mijn opa en oma er wonen, maar wat is het daar saai zeg.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
poprockcoversquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, wat voor band zit je in dan?
Youhou. lekker een maand lang Korn en rock luisterenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:45 schreef Houtspeer het volgende:
Goed nieuws voor metalheads: Op 3fm (Muijs in het Huis) is het Meimaand Metalmaand!
ommen een gehucht?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:50 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ommen.
Dat is echt zo'n gehucht. Ik ben er elk jaar een weekend omdat mijn opa en oma er wonen, maar wat is het daar saai zeg.
Nee het is van 04:00 t/m 06:00. De diehard metalheads slapen toch niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Youhou. lekker een maand lang Korn en rock luisterendie mensen weten niet eens wat metal is.
http://www.myspace.com/blooddrenchedmetalquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:10 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee het is van 04:00 t/m 06:00. De diehard metalheads slapen toch niet.
Als ik het goed heb begrepen dan komen er zelfs onbekende metalbands live spelen.
Het is dat ik niet weet op welke frequentie het zit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:10 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee het is van 04:00 t/m 06:00. De diehard metalheads slapen toch niet.
Als ik het goed heb begrepen dan komen er zelfs onbekende metalbands live spelen.
trollquote:
dan raad ik je aan om lekker in een hoekje je polsen te bewerkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 04:50 schreef fs180 het volgende:
heb over algemeen gewoon meer hekel aan metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |