quote:Op zondag 4 mei 2008 10:52 schreef Andyy het volgende:
MASD gespot in het hardcore topic
we hebben een verrader in ons midden jongens![]()
of we moeten het topic vervuilen met NY hardcore punk
Bij mij nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef oshiro het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk niet snap aan metal-luisteraars is waarom er altijd dat occulte gebeuren bij moet horen, dark dit, devil dat, corpse hier, death daar, etcetera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
omdat zingen over roze beertjes niet stoer isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef oshiro het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk niet snap aan metal-luisteraars is waarom er altijd dat occulte gebeuren bij moet horen, dark dit, devil dat, corpse hier, death daar, etcetera
Ik ken anders een metalhead met een my little pony obsessie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:41 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
omdat zingen over roze beertjes niet stoer is
het is maar welk genre je luistert, ik hoor het amper/nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef oshiro het volgende:
Moet je zingen over roze beertjes danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:41 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
omdat zingen over roze beertjes niet stoer is
Ik doel meer op de luisteraars dan op de muziek zelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
het is maar welk genre je luistert, ik hoor het amper/niet
ik heb er iig geen last vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doel meer op de luisteraars dan op de muziek zelf.
mijn naam bedoel je?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doel meer op de luisteraars dan op de muziek zelf.
hoi nozemquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef oshiro het volgende:
en andere 15 jarigen houden meer van hun zusje haar spijkerbroekenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi nozem
das uiteraard om het lekker eng te maken, vooral 15jarige houden ervan
death black etc etc![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:13 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
en andere 15 jarigen houden meer van hun zusje haar spijkerbroeken:X
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:54 schreef Andyy het volgende:
hij bedoelt volgens mij emo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |