Briljante videoclip.. behoorlijk low budgetquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik kijk nu Fatboy Slim - Praise you video
Ik denk dat ik ook zo maar mijn bed in duik..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
Ik ben er nog af en toe
Maar geen zin meer
Dat lijkt me zo vervelend he, werken op zondagquote:Op zondag 20 april 2008 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben ook net uit de douche maar kan niet echt lkkr in mijn badjas blijven zitten. Moet zo werken
Al zenuwachtig? Een paar van mijn vrienden kunnen al niet meer normaal zittenquote:Op zondag 20 april 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenIk ben ook weer van de partij. Net uit de douche, dus nog een beetje nat
Op de dag des Heres. Maar het valt mee, gezellig een beetje babbelen met dames die hun iPod niet meer aan de praat krijgen. En als ik hem dan in 2 seconde aan de praat krijgquote:Op zondag 20 april 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vervelend he, werken op zondag
Zenuwachtig niet, maar wat komt wel als de wedstrijden begonnen zijn en men bij LdL steeds de liedjes moet onderbreken.quote:Op zondag 20 april 2008 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Al zenuwachtig? Een paar van mijn vrienden kunnen al niet meer normaal zitten
Haha en Feyenoord wordt 5equote:Op zondag 20 april 2008 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet, maar wat komt wel als de wedstrijden begonnen zijn en men bij LdL steeds de liedjes moet onderbreken.
Maar we worden gewoon kampioen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet niet wie je bedoelt Luctor met 'we'. Maar Ajax wordt overduidelijk geen kampioen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |