quote:Op zondag 20 april 2008 12:51 schreef jna het volgende:
klik voor YouTube-filmpje
Deze is ook echt geweldig
Goed plan welquote:Op zondag 20 april 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens douchen, anders is het straks weer 3 uur voor ik tot leven kom
Voor de mensen die VBL willen kijken:quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Ja teringquote:Op zondag 20 april 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
Het zou vanmiddag weer gaan regenenMaar daarom ben ik blij met de tuin
Oja auto is weer mooi
Don't blame the messenger!quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Don't blame the messenger!Ik weet niet wanneer, maar kan je ook niet in tuin zitten dan
Veul pleuzierquote:
Wa net yn damwald!quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Christelijk opgevoed, krijg je dat. Maar vind het zelf ook hoor, zondag is een rustdag, werken kan de rest van de week wel. Als je op zondag nog iets moet doen, dan heb je verkeerd gepland, en zo niet, volgende week weer een week
Het is misschien niet tegelijkertijd op 1 scherm, maar ik gooi gewoon mijn eigen tele2 verbinding aan. Lekker ajax kijken en ik hoor aan het publiek wel wat psv doetquote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor de mensen die VBL willen kijken:
Hier in Zeeland is het altijd mooi weerquote:Op zondag 20 april 2008 15:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier is het helemaal niet zulks mooi weer
Haaihaaiquote:Hoi
Ik wil zo graag naar de finale van mijn tent is top.. maar kan niet.. bah!quote:
Mwa, ligt er meer aan dat mijn C1000 een studenten-C1000 is, dat hij zomaar altijd en zo lang open isquote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ook dat kan hier natuurlijk niet in Groningen
Positiviteitquote:Op zondag 20 april 2008 15:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, vanaf nu zal ik niet meer klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |