Lekker met een plakkerige onderbroek vanauit België door naar Zuid-Frankrijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Komakimo het volgende:
onderweg in de auto op vakantie, was toen 13 ofzo.. volgens mij hebben ze niks gemerkt..
je kan het toch ook in de sok van je zusje spuiten?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Lekker met een plakkerige onderbroek vanauit België door naar Zuid-Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij schoot ik toen nog met lege patronenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Lekker met een plakkerige onderbroek vanauit België door naar Zuid-Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
er stond iets over een wijk waar hij bestelde.. hij ging toen rukken toen ie een poster van beyonce zag. Ook in diezelfde wijk een keer in een lift.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef Meddo het volgende:
[..]
er stond iets over een wijk waar hij bestelde.. hij ging toen rukken toen ie een poster van beyonce zag. Ook in diezelfde wijk een keer in een lift.
Volgens mij heb jij vrij weinig tijd nodig om klaar te komen als ik het zo leesquote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef so-long het volgende:
heb op veel plaatsen gemasturbeerd maar de leukste/vreemdste:
op vakantie in dezelfde tent als me nichtje
in de douche bij een vfriend van me(hij was er niet bij)
op de kamer van een vriendin van me (ze was er even niet)
moet jij eerst een kwartier rukken voor er wat uitkomt?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:03 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vrij weinig tijd nodig om klaar te komen als ik het zo lees
Kinky!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
OhEn ook wel vaker naast iemand, die nog sliep. Of net onder de douche stond.
Oh en een keer in de garageTja, warme hete dag, hele dag in de zon bakken, zeg maar 't zelfde effect als de zonnebank. Met een Spa-fles als hulpmiddel
Ja ik was geil en dat was iets met ribbels dat binnen grijpafstand lag. Idem voor de tienkleurenpen onder de zonnebank.
En nu ben ik even eh... weg
in dezelfde tent al je nichtje....quote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef so-long het volgende:
heb op veel plaatsen gemasturbeerd maar de leukste/vreemdste:
op vakantie in dezelfde tent als me nichtje
in de douche bij een vfriend van me(hij was er niet bij)
op de kamer van een vriendin van me (ze was er even niet)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, na het stappen was ik opeens steengeyl dus ik besloot even te beren in het plaatselijke park. Het was een uurtje of 4. Dus ik ben vrolijk bezig met mijn klabanus, staat er opeens een man naast me die zijn hond aan het uitlaten was. Proberen nog te faken of ik aan het pissen was, maar volgens mij wist ie genoeg.
Routebeschrijving pleasequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Pritt het volgende:
Ach ja, na het stappen was ik opeens steengeyl dus ik besloot even te beren in het plaatselijke park. Het was een uurtje of 4. Dus ik ben vrolijk bezig met mijn klabanus, staat er opeens een man naast me die zijn hond aan het uitlaten was. Proberen nog te faken of ik aan het pissen was, maar volgens mij wist ie genoeg.
Dat was een homoparkeerplaatsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:38 schreef veldmuis het volgende:
In een auto op een parkeerplaats. Ik ben daar nog op TV mee geweest bij Alberto dinges, die zei dat m'n lichten nog aanstonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |