quote:Op zondag 27 juli 2008 18:43 schreef zonneschijn82 het volgende:
masturbatie
Daar is altijd videocontrole swa....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:51 schreef TheSorrow het volgende:
In de cel.
een orgasme in 3D!!! mmmmm geil....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Ow vond de Pandadroom in de Efteling ook wel een aparte locatie
Nja ik werd gevingerd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
een orgasme in 3D!!! mmmmm geil....
Grrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:08 schreef Romantic_Chick het volgende:
Samen met een vriendin in de klas & op de wc.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef Fronde het volgende:
in de kelder van de buurvrouw. We woonden destijds in een appartementencomplex, toen ik naar onze eigen kelder ging zag ik dat er een paneel van haar kelderdeur loszat. Uit nieuwsgierigheid kroop ik naar binnen en ging in haar spullen snuffelen. Op zeker moment vond ik al haar sandalen bij elkaar in een zak. Toen herinnerde ik mij dat ze die zomer een leeg blikje platstampte onder de hak van een sandaal en dat ik daar toen geil van werd. Even later had ik die sandaal gevonden en me ermee afgetrokken, vervolgens gauw de ondergespoten schoen terug in de zak en de kelder uit
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef so-long het volgende:
was laatst op vakantie en lag met me nichtje ,jaar ouder, in een coupeltent en sochtends kreeg ik een stijve en zag dat ze nog sliep. ze had alleen iets voor haar borsten en vagina zag er zo mooi uit, ik moest wel... maar ze werd wakker. toen ging ze meedoen...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef so-long het volgende:
ikw as op bezoek bij het meisje waar ik op verliefd was. ze werd geroepen door haar ouders vanwege telefoon en we waren op haar kamer. toen ze weg was trok ik me of op haar bed met haar pyjama erbij: heerlik was dat
Vertel!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef so-long het volgende:
heb op veel plaatsen gemasturbeerd maar de leukste/vreemdste:
op vakantie in dezelfde tent als me nichtje
in de douche bij een vfriend van me(hij was er niet bij)
op de kamer van een vriendin van me (ze was er even niet)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef Fronde het volgende:
in de kelder van de buurvrouw. We woonden destijds in een appartementencomplex, toen ik naar onze eigen kelder ging zag ik dat er een paneel van haar kelderdeur loszat. Uit nieuwsgierigheid kroop ik naar binnen en ging in haar spullen snuffelen. Op zeker moment vond ik al haar sandalen bij elkaar in een zak. Toen herinnerde ik mij dat ze die zomer een leeg blikje platstampte onder de hak van een sandaal en dat ik daar toen geil van werd. Even later had ik die sandaal gevonden en me ermee afgetrokken, vervolgens gauw de ondergespoten schoen terug in de zak en de kelder uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |