cahir weet waar de homoparkeerplaatsen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat was een homoparkeerplaats. Veldmius is gay, confirmed.
Of hij is agentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
cahir weet waar de homoparkeerplaatsen zijn![]()
cahir is gay
Nee, hij is gay.quote:
Of je wist dat de aflvering over homoparkeerplaatsen ging?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
cahir weet waar de homoparkeerplaatsen zijn![]()
cahir is gay
Volgens mij heb ik die op video, was dat niet de aflevering met de 5 ferrari's?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:38 schreef veldmuis het volgende:
In een auto op een parkeerplaats. Ik ben daar nog op TV mee geweest bij Alberto dinges, die zei dat m'n lichten nog aanstonden.
Best zwak hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Zoals?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Sessy het volgende:
Bij m'n oma in de woonkamer...
Ja en dat is 't wel zo'n beetje. Ik heb op rare plekken eigenlijk alleen seks gehad...
Niiice... Mn raarste plek is ook in iemands anders' tuin...overdag. En ze hadden lage schuttingenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef Sessy het volgende:
Een tuin tijdens een feestje, in een recreatieplas (en dan snorkelen voor de zwembroeken achteraf...), een soort van sta-caravan met m'n ouders 2 meter verderop zonder tussenwand, een struisvogelboerderij... dat soort dingen.
Ow wacht. Als het ook nog telt dat je ergens iemand anders hebt gemasturbeerd? M'n toenmalige vriendje tijdens een hoorcollege bij ons op de universiteit...![]()
Volgens mij heb jij nog nooit een vrouw zien masturberen wanneer ze tegen haar hoogtepunt zit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:02 schreef DemonRage het volgende:
Volgens mij hebben vrouwen er nogal wat vrijheid in als ze willen masturberen. Het lompe sjorwerk van masturberende mannen valt meteen op terwijl het fijne vingerwerk van masturberende vrouwen onopgemerkt kan blijven, mits ze zich niet op andere manier verraadt d.m.v. ademhaling, kreunen, gezichtsuitdrukkingen. Een vrouw die dat laatste onder controle heeft valt misschien nieteens op als ze masturberend naast je in de trein zit.
maar thuis hoeft het ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:36 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een vrouw zien masturberen wanneer ze tegen haar hoogtepunt zit.
Ik geloof niet dat dat onopgemerkt kan blijven.(althans hier thuis niet)
Je kan iemand anders niet masturberenquote:Op maandag 7 juli 2008 01:19 schreef plus44 het volgende:
Als het ook telt dat je iemand anders hebt gemasturbeert en vice versa;
Op een zonnige dag op een afgelegen plekje in het gras, met uitzicht op een weiland met 2 paarden ..
Ik had haar daar tot een hoogtepunt gebracht =]
Toen ze daarna mij ging pjipen/trekken, kwamen er mensen langs =P .. dat was wel even schrikken, gelukkig zagen ze niks! (A) Toen ze weg waren heeft ze het heerlijk afgemaakt =]
Een aanrader!
Jawel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kan iemand anders niet masturberen
quote:De term masturbatie wordt ook gebruikt voor het met de hand stimuleren van het geslachtsorgaan van de partner (wederzijdse masturbatie), maar meestal wordt bedoeld het stimuleren van het eigen geslachtsorgaan (zelf masturbatie).
Bron: Wiki
Deed ik ook eens. Toen ik bezig was moest ik ineens denken aan een meisje daar wat mij leuk vond. Ben toen naar haar tent gegaan en heb haar een aantal maal genomen.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
mas·tur·be·ren1 (onovergankelijk werkwoord; masturbeerde, heeft gemasturbeerd; masturbatie)
1 zichzelf seksueel bevredigen
Verschillende bronnen, verschillende definities.quote:masturbatie:
het opwekken van een orgasme door met de handen de erogene zones van de genitaliën te prikkelen
Ik ben wel eens half bezig geweest op de snelweg op weg naar mijn werk. Mijn schatje had me, voor we opstonden, behoorlijk geil gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:58 schreef pepu het volgende:
in de file op de A20
Je bent geen schilder?:(quote:Niet echt handig om met vlekken op je kleren op de zaak te verschijnen.
Ja dat vraag ik me dan ook af he. Zo iemand die ze onder videobewaking plaatsen in de cel of zo... Of zo'n mark dutroux... zou die nog masturberen?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:04 schreef meanttobe het volgende:
Niks boeiends van mezelf, maar wel van iemand anders.
masturbatie of penetratie?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:35 schreef zonneschijn82 het volgende:
bij hem in bed, terwijl hij beneden was bij zijn ouders..
toen hij boven kwam, rook ie aan mn vingers dat ik bezig was geweest..
(lekker geil)
verder, bushokje, duinen, achter in een peugeot auto,ziekenhuis, motor,in een zwembad.etc..
En je was de enige pasagier?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me laten aftrekken in een streekbus
nee de buschauffeur was er ook...quote:
grapjas, moet je de tweede betekenis van vandale er ook bij zetten...quote:Op maandag 7 juli 2008 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
mas·tur·be·ren1 (onovergankelijk werkwoord; masturbeerde, heeft gemasturbeerd; masturbatie)
correct en ik had het geloof ik meteen al opgezocht. maar voor mij is masturberen met jezelf bezig zijn. de werderzijdse masturbatie moet een andere naam krijgen. wederberen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:15 schreef Bellah het volgende:
[..]
grapjas, moet je de tweede betekenis van vandale er ook bij zetten...
mas·tur·be·ren2 (overgankelijk werkwoord; masturbeerde, heeft gemasturbeerd)
1 (iem.) seksueel bevredigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |