quote:Op zondag 20 april 2008 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
In de trein boven in een dubbeldekker gewoon in de coupe.
En gewoon ergens buiten.
durf je het niet te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n soort klei gebakken vaas?
Whehe en dan zo'n kind die aan het snorkelen is en ineens van die witte slierten voorbij ziet drijven... ''wat zijn dat voor gekke kwallen?'quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef GambitRS het volgende:
Ikke in de oceaan, kijken naar het strand waar net een hoop meiden zichzelf hadden ontbloot. Ben je daarna ook meteen helemaal schoon, eigenlijk best handig
Haha, wel dat er opeens een vader heel dichtbij kwam, toen ben ik een paar meter naar achteren gezwommen, maar het leuk is dat er niets aan te zien isquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Whehe en dan zo'n kind die aan het snorkelen is en ineens van die witte slierten voorbij ziet drijven... ''wat zijn dat voor gekke kwallen?'
Dat is echt viesquote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef GambitRS het volgende:
Ikke in de oceaan, kijken naar het strand waar net een hoop meiden zichzelf hadden ontbloot. Ben je daarna ook meteen helemaal schoon, eigenlijk best handig
Er zijn mensen, die in zee schijten...quote:
oh ja, idd nog zo iets. volgens mij worden er jaarlijks aardig wat liters sperma door bedrijfstoiletten gespoeld.quote:Op maandag 21 april 2008 16:08 schreef MK6 het volgende:
Buiten, op het werk, in de trein, in een club... dat was het wel geloof ik...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |