Ik zeg: ik heb net gegetenquote:
Ik ga nu koken, witlof met varkenslapjes en gebakken aardappelsquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Oh ik krijg me ineens een boel zin in Burger King-voedsel...![]()
Kunnen we beter in een kroeg afsprekenquote:
Ik heb vanavond al een verjaardag, en die benadert de kroeg-sfeer meestal een heel eind.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen we beter in een kroeg afspreken
Gatverdamme nee. Daar moet minstens een hele pot appelmoes bijquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Witlof is lekker, jij lust zeker ook geen spruitjes
edit - laat maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
Hollandse groente of überhaupt Hollandse pot... daar doe je me geen plezier mee
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben we alleen Pietje en Yashaaa als spamhoeren voor dit weekend?
Men spanning wat doe je.. Ik was zo aan het teruglezen dus ik zit zo is ie echt gebandquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kan het iets meer waarderen als vroeger maar ik heb hier in 3 jaar nog geen één keer iets als boerenkool met worst gemaakt en tenzij het blijkt dat dat F haar favoriete maaltijd is, zal dat nooit gebeuren ook
Toevallig inclusief de lion king?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had het al even gedownload inderdaad. Wel grappig, m'n halve C-schijf wordt in beslag genomen door een collectie Disneyfilms.
Waaromquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
Dames en heren,
Deze reeks gaat per direct over naar STA. De SC in Nijmegen wordt daar voortgezet. In overleg met de mods van STA en mij is hieruit een beslissing gekomen.
Mochten jullie nog vragen hebben of dingen die jullie kwijt willen, kan je hiervoor terecht in het Feedback topic van STA.
-> STA.
Waarom nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer trouwens, nu kan hele Martin-afzeiken-en-F-versieren-plan niet doorgaan.
Men UVT wat doe jequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
Dames en heren,
Deze reeks gaat per direct over naar STA. De SC in Nijmegen wordt daar voortgezet. In overleg met de mods van STA en mij is hieruit een beslissing gekomen.
Mochten jullie nog vragen hebben of dingen die jullie kwijt willen, kan je hiervoor terecht in het Feedback topic van STA.
-> STA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |