Daarom zeg ik ook die klote hoer + refused.. bedoelde dat klote niet op hemquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die refused kan er toch niks aan doen, die kan toch niet weten dat als hij netjes doorverwijst naar ons met onze uitleg aan hem toe als argumentatie dat ie dit ermee veroorzaakt.
Die hele user wist niks van de afspraken af... dus beetje krom dan van het beleid om ons dan te pakken op breken van afspraken
Dit is een slowchat.. we zijn hier niet centraal.. en mijn vraag hier nu aan jou is of dat gaat veranderen omdat we nu in STA staan..quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar laten we lekker centraal blijven. Voor vragen kun je terecht in het FB van STA.
Jij hebt nu geen jurisdictie meer over ons?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar laten we lekker centraal blijven. Voor vragen kun je terecht in het FB van STA.
Over het algemeen niet neequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij hebt nu geen jurisdictie meer over ons?
Ohja kutquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit is een slowchat.. we zijn hier niet centraal.. en mijn vraag hier nu aan jou is of dat gaat veranderen omdat we nu in STA staan..
Niet vragen, wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beantwoord die vraag nu es een keer aap!
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beantwoord die vraag nu es een keer aap!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.
Er verandert verder helemaal niets. Alleen dat Pietje steeds in STA een topic moet openen.
Nijmegen #75 - UVT! UVT! STA kan door de PLEE!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow btw volgende TT moet wel een eerbetoon aan UVT zijn
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow btw volgende TT moet wel een eerbetoon aan UVT zijn
En wat nou als Pietje gaat stakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.
Er verandert verder helemaal niets. Alleen dat Pietje steeds in STA een topic moet openen.
Capice koe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon iedere dag in UVT de nieuwe openenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
En wat nou als Pietje gaat staken
Ik denk dat dat aardig banaanwaardig isquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag in UVT de nieuwe openen.
Houniet is zoveel online dat ie ze binnen een half uur weer terug gooit, en 't gaat toch wel vervelen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat aardig banaanwaardig is
Ik stel gewoon vragen zonder mensen lastig te vallen of te beledigen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kijk je uit dat je niet een 'topic too far' gaat Piet?
Der was tijdens dat besluit natuurlijk iemand van STA aanwezig. Het is zaterdagavond he, dus zullen we de hort op zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wordt 't nu besloten terwijl er geen enkele STAmod online is. Dat klinkt toch ook niet logisch, dat wordt samen besloten neem ik aan.....?
Nog wel... nog wel....quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon vragen zonder mensen lastig te vallen of te beledigen of wat dan ook.
Wees gerust, maar vind 't gewoon nergens op slaanquote:
Bijlezen zul jequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Aibmi het volgende:
Godverdomme, ik vond het wel mooi om 2 Nijmegen-topics te hebbenEen slowchat voor de inwoners van Nijmegen en een andere voor posts die daadwerkelijk over nijmegen gaan, om op de hoogte te blijven..
Helaas
Ik strijd nog steeds, maar heb weinig medestandersquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:59 schreef refused. het volgende:
De reeks uiteindelijk toch verloren Houniet? Jammer, want er is toendertijd flink voor gestreden om 'm in UVT te houden.
Groeten van een Cuijkenaar
Of mods met teveel ballen in STA, maar dat kan ik helaas niet beoordelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
Als mod had ik toen iets meer invloed...Nu er geen modjes met ballen meer zijn in UVT is het een verloren zaak
De OP is opgeschoond omdat ie te lang werd, en aangezien je niet heel actief meer post hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Ik zie overigens dat ik volgens de OP niet meer in Nijmegen woon?!
Voor jou hebben ze ook gips hequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
Als mod had ik toen iets meer invloed...Nu er geen modjes met ballen meer zijn in UVT is het een verloren zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |