quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Handig prog idd, kom erachter dat ik allerlei spellen heb geïnstalleerd (C&C, fifa, far cry, gta)
.
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. En bovendien kan ik niemand bannen.
Daar heb ik een externe schijf voorquote:
Ja, zo kwam ik ook achter 3 temp bestanden van 1 Gig elk op een partitie van in totaal 7 GB (oude pc)quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Handig prog idd, kom erachter dat ik allerlei spellen heb geïnstalleerd (C&C, fifa, far cry, gta)
.
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar oplettenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je werkt. Maw: ik ben erg lui wat zoeken betreft
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!
Iets met bier?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar opletten
Dat staat er toch niet. Ik ben er wel verantwoordelijk voor, alleen heb ik niet het recht om hem gelijk te bannen. DIt soort dingen worden aangegeven, en daarna kijkt een admin of het inderdaad ban-waardig is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!
Ja dat kan ik toch allemaal niet betalen johquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar heb ik een externe schijf voor, heb hier ook maar 120Gb ruimte.
Ik loop je toch alleen maar in de zeik te nemen manquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet. Ik ben er wel verantwoordelijk voor, alleen heb ik niet het recht om hem gelijk te bannen. DIt soort dingen worden aangegeven, en daarna kijkt een admin of het inderdaad ban-waardig is.
Je hebt het snel door tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie heeft z'n dolle kwartiertje en zit je te zieken.
Een kabel is goedkoperquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik fik ook heel veel weg op dvd, zodat ik het mooi op m'n tv kan kijken.
Verwacht je nu impliciet ook nog dat ik terug ga lezen? Ben jij wijsquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar opletten
Mensenkennis enzoquote:
Klopt, maar ik heb geen tv-out op dit moment (onboard videoquote:
Weet ik stiekem wel, maar ik wilde er wel op antwoorden voor degene die het niet wistenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik loop je toch alleen maar in de zeik te nemen man.
Dat dacht ik al, ik wilde alleen even controleren of jij het ook dacht.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik stiekem wel, maar ik wilde er wel op antwoorden voor degene die het niet wisten.
Ik heb altijd 't gevoel dat ze dan bullshitinfo gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:18 schreef Mikkie het volgende:
maar laten ze soms nog wel eens los hoeveel notes je hebt.
Well, duhquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb altijd 't gevoel dat ze dan bullshitinfo geven.
Als je je tieten laat zien.. oh wachtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je eigenlijk vertellen of iemand notes heeft? Of is dat classified?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |