Nope, enkel online via Ticketonlinequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:51 schreef Jay-K het volgende:
Kun je ze ook bij de FRS kopen? oid...?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ach als het niet lukt. Genoeg andere feesten.
Emporium -> Kut line up
Mysteryland -> aanwezig
Decibel Outdoor -> tegelijk met Lowlands![]()
Q-Base -> Duitsland![]()
Nee, op Almere Strandquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:16 schreef Willy84 het volgende:
Is dat in de Rai?
Nee gek, dit is in Almerequote:Op zaterdag 19 april 2008 12:16 schreef Willy84 het volgende:
Is dat in de Rai?
Het is niet stuk ofzo hoor, ze hebben alleen niet genoeg server-capaciteit om alle aanvragen af te handelen, waardoor je er niet door komt. Kun je nog zoveel redundantie inbouwen, dat gaat echt geen reet uit maken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:27 schreef Eyon het volgende:
Meeeeh, ik heb 1 kaartje nodig voor een vriendin van mij en die godganzelijke site wil mij voor 1 kaartje niet eens doorlaten... Waarom voeren ze die site toch niet gewoon redundant uit?
Ik weet ook wel dat 't niet stuk is heur... Anyway, redundantie blijkt toch belangrijk te zijn. Aangezien het elk jaar het zelfde liedje is hadden ze van te voren beter in verschillende netwerken meerdere servers mogen hangen... Ze maken toch genoeg winst op al die tickets om dat te bekostigenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:29 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Het is niet stuk ofzo hoor, ze hebben alleen niet genoeg server-capaciteit om alle aanvragen af te handelen, waardoor je er niet door komt. Kun je nog zoveel redundantie inbouwen, dat gaat echt geen reet uit maken.
Elk jaar hetzelfde liedje met dien verstande dat vorig jaar ook nog kaartjes bij de Free Record Shop gekocht konden worden. Oftewel dit was vooraf in te schatten, en toch weer problemen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:36 schreef Eyon het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat 't niet stuk is heur... Anyway, redundantie blijkt toch belangrijk te zijn. Aangezien het elk jaar het zelfde liedje is hadden ze van te voren beter in verschillende netwerken meerdere servers mogen hangen... Ze maken toch genoeg winst op al die tickets om dat te bekostigen
Kost geld heh, da's engquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef fathank het volgende:
Desnoods huren ze voor 1 dag een hoop servers extra, zo moeilijk is dat niet..
Ja, de eerste kaarten zijn alweer gespot voor 125 euro ps. Ik hoop dat ze er mee blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:41 schreef tonks het volgende:
Alles opkopen en doorverkopen op marktplaats!11!!
Nou nou da's wel heel erg overdrevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Beter krijgen ze kankerharde onweer, en slaat de bliksem in. En dat dan een tent in de fik vliegt en dat er 30 dooien vallen.
Doden hoeft niet, grens ligt bij onderkoeld voor mij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:53 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Nou nou da's wel heel erg overdreven
Frans Bauer is toch ook snel uitverkocht??quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:55 schreef McKillem het volgende:
Nofi, maar ik ben echt blij dat ik deze meuk niet heb met mijn evenementen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:58 schreef Toewan het volgende:
[..]
Frans Bauer is toch ook snel uitverkocht??
Nee, duhquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:55 schreef McKillem het volgende:
Nofi, maar ik ben echt blij dat ik deze meuk niet heb met mijn evenementen.
eens als ik geen kaarten kan krijgen !quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Beter krijgen ze kankerharde onweer, en slaat de bliksem in. En dat dan een tent in de fik vliegt en dat er 30 dooien vallen.
Zoals dance valley een jaar of 6 geledenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Doden hoeft niet, grens ligt bij onderkoeld voor mij.
Als we uiteindelijk in Weeze wonen, ga ik niet naar Q-Base. Luister ik het wel vanuit de tuin.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ach als het niet lukt. Genoeg andere feesten.
Emporium
Mysteryland
Decibel Outdoor
Q-Base
Ik neem m'n woorden terug. Hopelijk wordt het 25 gradenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:46 schreef fathank het volgende:
Lieg niet jongeuuuuhhh ik kom je halen swaaaaaquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:15 schreef fathank het volgende:
Binnen 14 minuten? Maak er maar iets meer van, ik heb mn kaarten net een half uurtje binnen, en aangezien de verkoop om 12uur is begonnen...
Die taal spreek ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lieg niet jongeuuuuhhh ik kom je halen swaaaaa
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef fathank het volgende:
Ja. Maar je hebt kans nog een aantal kaarten te scoren door niet afgeronde transacties enzo. En er zal wel een 2e ronde komen binnenkort voor alle kaarten die niet betaald zijn, dubbele boekingen enzo
Almerequote:
haphapquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker ik heb er nu een stuk of 10 kunne bemachtigen. Lekker allemaal verkopen op marktplaats muhahhahaha
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:20 schreef Ra-z het volgende:
[..]
eens als ik geen kaarten kan krijgen !![]()
ben nog nooit bij een qdance feest op leeftijd gechecked geloof ik kzou het gewoon proberenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:01 schreef reetveter het volgende:
Nou ik hoop op onweer en alles![]()
![]()
want ik ben een maand later pas 18![]()
Boeiend, ik kan het betalen dus ik hoef niet gratis aanwezig te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehe, paupers!
Ik weet zeker dat ik er bij ben, en het kost me niks.
Ik krijg geld toe om er te staan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan het betalen dus ik hoef niet gratis aanwezig te zijn.
Leuk zeg, moeten werken op zo'n feest terwijl de rest lekker aan het los gaan isquote:
Als je aan het werken ben kan dat ook best. Zo heb ik het gisteren super naar m'n zin gehad op In Qontrol. Ik sta echt niet de hele tijd te werken, zat tijd om gezellig met collega's rond te lopen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Toempf het volgende:
[..]
Leuk zeg, moeten werken op zo'n feest terwijl de rest lekker aan het los gaan is
quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je aan het werken ben kan dat ook best. Zo heb ik het gisteren super naar m'n zin gehad op In Qontrol. Ik sta echt niet de hele tijd te werken, zat tijd om gezellig met collega's rond te lopen.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je aan het werken ben kan dat ook best. Zo heb ik het gisteren super naar m'n zin gehad op In Qontrol. Ik sta echt niet de hele tijd te werken, zat tijd om gezellig met collega's rond te lopen.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef Mr.J het volgende:
*kick*
Idem nu vandaag met de kaartjes voor Defqon1.
1,5 uur in de rij bij de FRS gestaan die door een computerstoring geen kaartjes kon verkopen (gold voor alle FRS winkels in heel fucking NL:{ ) maar ze staan nu wel weer op internet varierend van 105,- t/m 135,-. Normale prijs 57,50.
Gore teringlijers.![]()
![]()
Mee eensch!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:17 schreef PteV het volgende:
ik hoop dat al die lullo's die ze doorverkopen op MP ter plekke sterven op z'n minst een rolberoerte krijgen
Kwestie van een ruk server.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Ritmo het volgende:
Ticketonline zijn idd prutsers ja. Bij Sensation lag alles er ook een uur uit, hoe amateuristisch kun je zijn?
Wat dat betreft goed dat ze dit keer de vrijdag niet volledig uitverkocht zijn, dat leert ze misschien om hun 'klanten' wat beter te behandelen.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef Ritmo het volgende:
Het is hier toch vooral metalen alternatieve rock, plus nog wat techno/minimal-aanhang?
Dat flikker je toch als elk zelfrespecterend bedrijf in een goede cluster ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef Agiath het volgende:
Net 5 gekocht voor op marktplaats, eens kijken wat die pillenslikkers overhebben voor hun stamppartijtje
Nee, op Lowlands is iedereen clean.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef Agiath het volgende:
Net 5 gekocht voor op marktplaats, eens kijken wat die pillenslikkers overhebben voor hun stamppartijtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |