abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 10:18:00 #1
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_214034
Leuk om wat te fantaseren over de reklamecarriere van de bewoners. Na BB zullen de bureaus in de rij staan om de bewoners te vangen voor diverse spotjes en gedrukte reklame. Mijn spotje:

Een BB camera speurt door het huis. In de slaapkamer komt wat gekreun en gestommel vandaan. De camera zoomt in op het lege bed en een orgastische kreun insinueert veel...
Dan verschijnt het rode hoofd van Ruud onder het bed vandaan en zegt:
Je mag alles van me weten behalve mijn pincode! Logo van Postbank verschijnt..

Ook een briljante spot in gedachten? Post hem hier!

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_214035
Ik zie ruud meer in een brillen of lensen reclame: Je ziet hem praten in de dag boek kamer en een stem zegt: ook u ogen worden beter met een bril van pearl
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 3 november 1999 @ 10:47:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_214036
reclame spotje koninklijke landmacht

Bart vol in zang in tuin

Voice over: Was U ook zo ontroerd, heeft U ook een sterk vaderland gevoel, wil je ook echte maten hebben.... meldt je nu aan!

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_214037
Iedereen zit compleet duf en suf op de bank. Inzoomen op Ruud, die kwijlend ligt te slapen en Bart, die gebiologeerd naar het plafond zit te staren.

'Terwijl u gefascineerd naar een mug op het plafond kijkt, zijn er duizenden mensen aan het genieten van een leuke avond uit.
Uit. Wat vaker doen.'

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_214038
Vernieuwde reclamespots:

Bart: Have a break...have a Kitkat. (met de Landmacht)

Ruud: In de Lion reclame. Is het een slang onder de lakens of is het Ruud???

Mona: Is it me or is it Memorex?

Sabine is wel iemand voor de gevleugelde reclame.....bungyjumpen...snowboarden......van de Golden Gate bridge springen! Of prijst ze liever de kippenpootjes van Mora aan?

Maurice krijgt een kookrubriek bij Koffietijd....samen met Joop Braakhekke. "Het zijn toch gebakken stierenballen"

Karin doet een spotje voor "Moeders voor Moeders".

En Willem weet ik eigenlijk niet. Duyvis nootjes of Remia (reclame's met een zeer hoog jeukgehalte)!

Bianca zie ik nog wel verschijnen in Nightrider.

woensdag 3 november 1999 @ 11:06:00 #6
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_214039
Inspiratie nodig?
www.resultddb.nl

kijken!!

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_214040
Ik ga mee met Gaby. Een reclame, niet voor Pearl, maar voor Hans Anders. Nu deze ook de markt voor gehoorapparaatjes heeft opengebroken is Ruud het perfecte victim om in een Hans Anders spotje te starren!

Ruud die voor de postcode-weekopdracht in de dagboekkamer met gesloten ogen richting de camera buigt (God weet waarom?) in een poging om de plaatsnaam te kunnen verstaan. En Bart die dan vervolgens laconiek roept: "Nee Ruud, er komt geen geluid uit die camera!".

Vervolgens die handel aftitelen met: Nu bij Hans anders een gehoortoestelletje gratis bij de aankoop van een bril!

En hoppakee!! Tjing! Tjing!

woensdag 3 november 1999 @ 11:33:00 #8
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_214041
Bart in een ARIEL-spotje waar hij op zijn crossfietsje mammie's tuin in komt karren, met zijn bevuilde knietjes mamma brutale rekel als hij is vol trots zijn bemodderde t-shirtje laat zien... Moeder vertederd maar maakt zich wel zorgen, hoe krijgt ze die vlek eruit

BigBadMotherFokker
  woensdag 3 november 1999 @ 11:40:00 #9
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_214042
Het is vrijwel zeker dat Maurice na BB in een groene tuin Persil Mega perls zal gaan aanprijzen. Een gewillige huisvrouw (Karin) zal zich door Maurice al snel laten ompraten om ook Persil te gaan gebruiken. In de commercial zal Maurice natuurlijk een regenjas dragen.
Voetbal is oorlog

woensdag 3 november 1999 @ 11:57:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_214043
Mona loopt over het koord, en gaat gigantisch op haar plaat. Ruud geeft een kusje op de zere plek. Mona zeer dankbaar zingt een liedje voor Ruud......

Soms zit het mee, soms zit het tegen.... NOG Verzekeringen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator woensdag 3 november 1999 @ 11:59:00 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_214044
- Cyrille gaat ZEKER iets met tandpasta doen.

- Inzoomen op de verlopen harses van Ruud, tien seconden van een of ander onsamenhangend lulverhaal van 'm laten horen. En dan: "Drank maakt meer kapot dan je lief is"

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 3 november 1999 @ 12:08:00 #12
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_214045
-Ruud op de hometrainer. Martin van waardenberg: Hallo, hallo Kneteman.. waar zijn wij nou helemaal mee bezig..

-Reclame van Tipp-ex en Bianca:
Stem: Voor kleine en grote schrijffoutjes.
Hand giet TippEx over de rug van B.

-Bart voor wodka: Absolut!

Dennis

woensdag 3 november 1999 @ 12:08:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214046
Beetje off topic, vergeef me,

Reclame Planet Internet met Daffie Deckers achter PC met als slogan : "De domste sufkut komt op internet met PI".

DD wordt nummer 1 in een serie met Wim Kok, Ruud en GHaven(kan het geld goed gebruiken).

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 3 november 1999 @ 12:23:00 #14
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_214047
Ruud zit fanatiek op de hometrainer, vervolgens op het danskoord, broodknedend, fantaserend, onanerend, voetballend, knuffelend, kleed onder servies-uitrekkend, bordurend. Ondertussen de voice-over:
Ruud is dynamisch. Hij doet veel aan sport. Af en toe stevig ertegenaan, dat is Ruud 24 uur per dag 7 dagen in de week en om 04:00 snachts neemt Ruud altijd een cupasoup. Dat houdt hem scherp.
Dan zien we Maurice en Bart pingpongen. Maurice doet zijn fanatieke best maar laat zowel het batje als het pingpongballetje door de lucht richting richting Ruud vliegen. Balletje komt in keel en batje raakt Ruud vol in het kruis. maurice kijkt verschrikt op...
Voice over: en dat zouden meer mensen moeten doen!

dit alles niet geacteerd, maar real life uiteraard!

Dennis

pi_214048
Na het eten van een low-budget Willem maaltijd vergrijpen de bewoners zich aan Noodles...De voice over roept dat het heel goed te eten is
Kapot is leuker
  woensdag 3 november 1999 @ 13:25:00 #16
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_214049
bart en sabien aan de ontbijttafel. Karin hangt gekneveld aan de gevel van het BBhuis.
VO: Met echte boter krijg je ze weer aan tafel..
pi_214050
Camera op gesloten slaapkamerdeur. Zacht gekreun. Zacht gekreun stopt. Deur gaat open; Karin komt naar buiten; op de achtergrond ligt Maurice op bed. Karin veegt haar lippen af en zegt: "zo, en nu eerst een Bavaria!"
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_214051
Een commercial voor de werving van studenten aan de Vrije Universiteit, voor de afdeling van de Koninklijke Wetenschap van alle Wetenschappen; daar kunnen ze vast nog wel wat itellect gebruiken. Ik denk dat alle (ex) BB bewoners hiervoor in aanmerking kunnen komen.
pi_214052
Camera maakt overzichtshot van een vrijwel lege B.B.-studio (enkele technici zeulen met kabels etc.). Dan zoomt de camera in op een donker hoekje waar Hummie van de Tonnekreek en Rolf Wouters het script voor de volgende uitzending staan door te nemen. Zodra ze herkenbaar zijn, verschijnt onder in beeld de tekst: 'Even Apeldoorn bellen ...'
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  woensdag 3 november 1999 @ 14:21:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_214053
Camara op het BB huis draait subtiel om de huiskamer in ...en de tune.. 15 miljoen mensen... etc. etc.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')