Een BB camera speurt door het huis. In de slaapkamer komt wat gekreun en gestommel vandaan. De camera zoomt in op het lege bed en een orgastische kreun insinueert veel...
Dan verschijnt het rode hoofd van Ruud onder het bed vandaan en zegt:
Je mag alles van me weten behalve mijn pincode! Logo van Postbank verschijnt..
Ook een briljante spot in gedachten? Post hem hier!
Dennis
Bart vol in zang in tuin
Voice over: Was U ook zo ontroerd, heeft U ook een sterk vaderland gevoel, wil je ook echte maten hebben.... meldt je nu aan!
'Terwijl u gefascineerd naar een mug op het plafond kijkt, zijn er duizenden mensen aan het genieten van een leuke avond uit.
Uit. Wat vaker doen.'
Bart: Have a break...have a Kitkat. (met de Landmacht)
Ruud: In de Lion reclame. Is het een slang onder de lakens of is het Ruud???
Mona: Is it me or is it Memorex?
Sabine is wel iemand voor de gevleugelde reclame.....bungyjumpen...snowboarden......van de Golden Gate bridge springen! Of prijst ze liever de kippenpootjes van Mora aan?
Maurice krijgt een kookrubriek bij Koffietijd....samen met Joop Braakhekke. "Het zijn toch gebakken stierenballen"
Karin doet een spotje voor "Moeders voor Moeders".
En Willem weet ik eigenlijk niet. Duyvis nootjes of Remia (reclame's met een zeer hoog jeukgehalte)!
Bianca zie ik nog wel verschijnen in Nightrider.
Ruud die voor de postcode-weekopdracht in de dagboekkamer met gesloten ogen richting de camera buigt (God weet waarom?) in een poging om de plaatsnaam te kunnen verstaan. En Bart die dan vervolgens laconiek roept: "Nee Ruud, er komt geen geluid uit die camera!".
Vervolgens die handel aftitelen met: Nu bij Hans anders een gehoortoestelletje gratis bij de aankoop van een bril!
En hoppakee!! Tjing! Tjing!
Soms zit het mee, soms zit het tegen.... NOG Verzekeringen
- Inzoomen op de verlopen harses van Ruud, tien seconden van een of ander onsamenhangend lulverhaal van 'm laten horen. En dan: "Drank maakt meer kapot dan je lief is"
-Reclame van Tipp-ex en Bianca:
Stem: Voor kleine en grote schrijffoutjes.
Hand giet TippEx over de rug van B.
-Bart voor wodka: Absolut!
Dennis
Reclame Planet Internet met Daffie Deckers achter PC met als slogan : "De domste sufkut komt op internet met PI".
DD wordt nummer 1 in een serie met Wim Kok, Ruud en GHaven(kan het geld goed gebruiken).
dit alles niet geacteerd, maar real life uiteraard!
Dennis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |